Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je fantaseert over kleine doses LSD om sociaal vaardiger over te komen, kom op man. Ik snap je punt wel, veel mensen hebben hetzelfde met alcohol. Maar uit je beschrijving lijkt dat je sociaal gewoon niet echt functioneel bent, drugs zijn dan echt niet de oplossing."
"ik zie ook wel eens lichtpuntjes die aan en uit gaan, HPPD denk ik. Van slechts 2 keer truffelen kan je ook gewoon HPPD krijgen natuurlijk. Ik zelf heb er geen last van en als ik een tijd niet trip en blow dan verdwijnt het heb ik het idee."
"_Kat_ zei: Pikachu zei: Ik word altijd een soort van reptiel. Groenige kleur, reptielachtige gelaatstrekken. Erg apart maar wel leuk Klik om te vergroten... Misschien moet jij je eens inlezen over Lemurie. Misschien dat je iets leest dat je op een rare manier bekend voorkomt. Ikzelf heb wel eens een oude man gezien met een litteken over zijn (blinde) rechteroog als ik in de spiegel keek. De laatste paar weken is me duidelijk geworden waarom. Klik om te vergroten... interessant, kun je daar misschien wat meer over vertellen?"
"Dat is goed nieuws"
"32"
"Azarius heb ik al meerdere keren truffels besteld, komen gewoon aan in zo'n plastic paddo bakkie. 10 gram is voor mij te weinig, ik voel wel dat ik iets op heb maar verder niks bijzonders."
"dat mensen zo hard gaan op die dingen op 15 gram tripte ik wel, maar zo hard als jij beschrijft lang niet"
"Leipe stof man, vooral omdat je eigen pijnappelklier het aanmaakt en het zo'n grote rol bij bewustzijn speelt. Voor degenen die het gedaan hebben, wat je meemaakt op DMT, voelt dit als hogere realiteit of geloof je dat je hersenen gewoon voor de gek gehouden worden en er zelf maar iets van maken, wat jij dan te zien krijgt? Een beetje rare vraag misschien, maar echt, of nep? :P"
"Als je er in blijft hangen komt dat waarschijnlijk door HPPD, dat gaat vanzelf over. En volgende keer gewoon niet zo'n dosis eten lijkt me, en jezelf niet gek laten maken."
"De inzichten die je opdoet in een trip zou je moeten verwerken en in het leven leren toepassen, dat kost logischerwijs tijd en als ik elke week zou trippen dan zou ik het eerlijk gezegd niet bij kunnen houden denk ik. Ik geloof dat je dan inderdaad vaag kan worden. En niet vaag als in ik weet het eigenlijk beter dan de zieke maatschappij, die mij daarom raar vind.. Maar vaag omdat je onverstandig met tripmiddelen omgaat. Ik heb 1 keer 3 weken achter elkaar getript, niet bevallen. Het is misschien vergelijkbaar met wiet: Hoe vaker je gaat blowen hoe onverschilliger je kan worden naar het leven toe. En als je dan sterk mindert/stopt gaat er een wereld voor je open. Maargoed, het zal wel niet voor iedereen zo zijn als ik dit topic zo lees."