#1
Taat zei:Toen ik een jaar of 17 was en ik nog maar vrij weinig speed gebruikte..
Ik was een heerlijke lijn aan het bereiden en hij was klaar om genuttigd te worden..
Toen ik de snuifbuis aan mijn neus zette hoorde ik de deur open gaan en ik sprong minstens 6 meter omhoog vd schrik..Het was mijn vader..
PA:''Wat ben je aan het doen? ''
IK:''Niks hoor, hoezo, ik schrok alleen''
PA:''Wat is dat voor poeder''
*Helemaal in paniek en stotterend*
IK:''Ja dat is vitamine C, is voor een projectje natuurkunde op school''
PA:''En wat moet je ermee doen dan?''
IK:''Niks eigenlijk, gewoon meegekregen om te kijken, we hadden er op school verder niks aan''
PA:''O oke'' *verlaat kamer*
Damn mijn hart sloeg wel 600x per minuut toen volgens mij..
Ben toen toch maar even naar de badkamer gelopen en de lijn daar opgesnoven
Gelukkig is mijn vader vrij naïef en denkt dat ik volledig op het rechte pad blijf, dus hij dacht er verder ook niet meer aan



