Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vandaag mijn 6gr. gedroogde bladeren en 2gr. 5x extract aangekregen. Dacht het veilig te spelen en maar te beginnen met die bladeren, hoewel ik al verschillende mensen heb horen zeggen dat ze er hele grammen konden van roken zonder er iets van te voelen. Wel, ik heb 2 hits genomen van die bladeren, en ik voelde me ineens toch best anders. Mijn zicht leek iets minder "snel", alsof er hier en daar een beeld ontbrak. En verder kreeg ik er een soort wietachtige high van, maar dan anders (kreeg een vreemd gevoel toen ik door m'n huis wandelde, alsof de kamers opeens "anders" aanvoelden, raar uit te leggen). Verder was het ook wel wat spacig (is dat een woord?), ben een wandeling gaan maken in het bos en het leek wel alsof het pad waarover ik liep een soort tunnel was (met die grote bomen aan weerszijden). En als ik gewoon relaxte werd m'n zicht redelijk wazig en voelde ik me toch wel wat wegspacen. En dit bleef echt langer duren dan ik had gedacht. Ik rookte het rond 3u, en om kwart na 4 waren de hardste effecten wel weg, maar was mijn zicht toch nog steeds merkbaar anders. Pas om 6 uur ofzo was ik weer 100% nuchter zoals ervoor. Ik dacht dat dit maar heel even ging duren, of zijn het de echte trips maar enkele minuten duren en ben je daarna nog een hele tijd wazig? Ik neem aan dat dit de "afterglow" is die ik hier en daar heb horen vallen? In ieder geval, voor een eerste ervaring met maar 2 hits van gedroogde bladeren was het best goed (natuurlijk niet getript ofzo, maar het had toch meer effect dan ik had verwacht voor zo'n kleine hoeveelheid). Binnenkort eens een bong gebruiken en de dosis wat verhogen, de rook was redelijk moeilijk binnen te houden met zo'n puurpijpje... Er is nog genoeg over, dus ik ga gewoon iedere keer wat meer gebruiken tot ik het gewenste effect bereik"
"Ik heb het ook een keer gedaan (niet uit wanhopigheid, want ik had nog wiet liggen, maar gewoon uit nieuwsgierigheid). Ik heb ongeveer een dikke halve noot geraspt en dat poeder binnengelepeld met nogal wat slokken water erbij. Daarna vond'k het raspen maar lastig en heb ik de rest gewoon opgekauwd (wederom met water, en wat puree, waar ironisch genoeg ook al nootmuskaat inzat :P) Ik deed dit zo ongeveer rond half 2 's nachts, zodat ik gaar wakker zou worden. Zo rond 5 uur ofzo werd ik wakker, en besliste om eens te kijken of het effect er al was. Niet dus. Wel, ik stond de dag daarna op om 7u, en mijn zicht was merkbaar aangetast (alsof het iets trager ging als je heen en weer keek, en ook iets waziger). Mijn ogen waren niet echt rood, maar ze leken automatisch te sluiten. Niet zoals wanneer je gewoon heel moe bent ofzo, maar alsof ik geen controle had over mijn oogleden, zo hard gingen ze automatisch dicht. Verder waren ze niet rood ofzo. Toen ik de keuken bereikte was ik echter enorm misselijk, en mijn ochtend begon met het reiken naar een kotsemmer :P Toen ik iets bij de hand had om eventueel in over te geven ben ik op de zetel gaan liggen. Ik maakte mijn ouders wijs dat ik griep had (en daar leek het ook wel op). Ik heb die dag niet overgegeven, maar was 's ochtends toch enorm misselijk. Ben later terug in mijn bed gaan liggen, rustig aan, wat muziek geluisterd. Als ik neerlag ging de misselijkheid meteen weg, en was ik gewoon heel moe. Een dikke 5-6 uur later ging ik terug naar beneden, en mijn zicht was nog steeds stevig genaaid. Beetje vergelijkbaar met wiet moet ik toegeven (qua zicht toch, niet qua gevoel). Dit sleepte nog een dikke 2 dagen na. Ik heb ook een gesprek gehad in mijn slaapkamer waarvan ik me nog steeds afvraag of het echt heeft plaatsgevonden of niet. Ik denk van wel, maar ben er niet 100% zeker van. Al bij al waren de effecten best goed, alleen ben ik veel te ziek geweest om er echt van te genieten. Net zoals de vele reports van mensen die het eerder hebben gedaan, kan ik beamen dat de voordelen gewoon niet opwegen tegen de nadelen. Ik vind het ergens wel jammer dat ik geen hallucinaties had, maar aan de andere kant wil ik ook niet weten hoe erg ik er dan aan toe geweest zou zijn :P Er zijn veel betere entheogenen beschikbaar, maar als je het een keer geprobeerd wil hebben, go for it"
"cropp zei: nee ik denk dat ik er ook maar niet aan begin, want het is wel heel wanhopig Klik om te vergroten... Hoeft het niet per se te zijn, zoals ik al zei was ik niet wanhopig maar gewoon nieuwsgierig. Maar het was het inderdaad niet echt waard. Helemaal niet zelfs..."
"DrippTone zei: Net een hitje salvia genomen, 5X. Ben gewoon knetter stoned en snap er geen kont van, niks meer en niks minder. Volgende keer word een 15X extract! Over goede voornemens gesproken. Klik om te vergroten... Hoe was je 5x trip? Ik ga morgen namelijk mijn 5x extract uittesten"
"Sayuran zei: Waar kan je die stekjes eigenlijk halen, ook gewoon in de smartshop? Klik om te vergroten... Je kan ze in ieder geval op Azarius bestellen, dus ik neem aan van wel.."
"Ik heb intussen al meermaals 5x extract gerookt, en het heeft echt wel een merkbaar verschillend effect op me dan gewone bladeren. Terwijl mijn zintuigen met gedroogde bladeren iets verhoogd lijken te zijn (vooral qua kleuren die iets 'voller' lijken), heeft 5x een heel ander effect op mij. Ik heb dikwijls een vreemd draaiend gevoel tegen de klok in, alsof de vloer constant naar de muur aan mijn rechterkant beweegt. Dat zie ik niet echt (tot nu toe nog steeds geen visuals gehad, enkel een veranderende perceptie en af en toe wat vage trails), maar dat is hoe ik het gevoel in mijn hoofd zou omschrijven. Het voelt ook vrij raar om rond te lopen, bewegingen voelen heel vreemd aan. Ik wordt er ook enorm paranoide van als het effect opkomt (wat ik met wiet bv. nooit heb). Niet dat ik daar echt veel last van heb, maar dat merk ik wel op. Waarschijnlijk omdat de effecten vrij heftig opkomen en je even moet wennen aan het gevoel ofzo. Na nog enkele 5x ervaringen ga ik waarschijnlijk voor 15-20x in de hoop een echte trip te beleven. Hopelijk neem ik niet al te veel hooi op de vork door 10x over te slaan, maar ik heb wel het gevoel er zeker klaar voor te zijn..."
"Ik zie dat Azarius ook naar België verstuurd. Nu ken ik de wetgeving hier niet helemaal (en uitvissen welke natuurlijke empathogenen hier legaal zijn en welke niet is bijna onbegonnen werk). Kan dit problemen geven bij de douane ofzo (als ik bijvoorbeeld een San Pedro of paddo-kweeksetjes laat opsturen) ? Is er misschien iemand van België die hier ervaring mee heeft? Wat ik ook nog wil weten is het volgende: Worden die paketten discreet afgeleverd, of hebben ze een grote "ONLINE HEADSHOP" sticker of logo ofzo erop? Ik woon nog bij mijn ouders, en ik zou dit liever buiten hun weten doen, als je begrijpt wat ik bedoel :P"
"Hmm, bij bijvoorbeeld Salvia staat vermeld: Zorg er altijd voor dat het bestelde product legaal is in jouw land. We kunnen dit product in ieder geval niet verzenden naar Australië, Noorwegen, Finland, Estland, Zwitserland, Italië en Verenigde Staten Hier staat België niet tussen, maar ik ben er vrij van overtuigd dat het hier toch illegaal is, hoor. Hier nog een topic over deze onduidelijkheid: http://www.psychonaut.com/index.php?Ite ... ic&t=19223 Maarja, ik kan het altijd eens proberen, wie weet. Cactussen, zaden enzo zullen wel legaal zijn neem ik aan."
"Zal ik even doen Dit berichtje vanop een Belgisch forum stelt me toch al een beetje gerust: Maar bij neen, heb al zo dikwijls via hen salvia gekocht, en azarius verstuurt NIETS naar het buitenland waar jij of Zijzelf miserie kunnen met krijgen. Klik om te vergroten... In ieder geval bedankt om eventjes te reageren op mijn posts"
"Ik heb gisteren mijn bestelling gedaan, ik laat nog wel weten hoe het verloopt (verwacht geen problemen )"