Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"als je naar buiten kijkt; en t toch wel erg lijkt alsof iedereen die langsrijdt naar z'n werk rijdt...en warempel dat het dus zoineens 8uur in de ochtend is."
"als je in de spiegel naar je pupillen kijkt , en je eigen ziet in het pupil van je ogen en in de spiegel en in je ogen en weer spiegel....and so and so"
"Reza zei: Zaterdag vertrekt naar een feest. En na een ''poosje'' ergens opvangt dat t dinsdag is. Terwijl je maandags altijd om 7 uur begint. Je gebeld word door je baas vraagt waar je bent, en boos word omdat hij op zondag belt.en de telefoon er weer op gooit. 'tis zondag.. ben je goed of zo..!?.-.-' Klik om te vergroten... Lol deze is echt goed!!!!!"
"nivootje 0 ="
"pascal828 zei: ...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :P Klik om te vergroten... yea right!"
"Chris Pontius zei: pascal828 zei: ...je een donateur gaat PB'en of hij een mod is. :P Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... foutje ken gebeuren hè"
"dat je je plasje in de wc maar niet doortrekt omdat dat onwijs belachelijk lawaai maakt!"
"ghb"
"W.F.L. zei: coke Klik om te vergroten... watnou?.."
">je in een droom begeeft. >je blikje drinken koopt, en moet betalen????? terwijl die muntjes(geld) er toch heeeeeeeel raar uitzien en heeeeel raar voelen.raaaaaaaaaaar >de auto uitstapt met z'n allen, terwijl ie nog rijdt(zachtjes) en verderop in de struiken tot stilstand komt. ojaaaaaa > je het water/zweet uit elke porie op je hoofd voelt glijden"