Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Cosmic Connecters. als een klein kind in een attractiepa Dit verslag doet me weer helemaal het gevoel op borrelen wat ik m'n laatste trip had. Bijna de hele trip euforie en de schoonheid van alles aanschouwen. Heerlijk om dit te lezen"
"Ik had er ook graag bij willen zijn in die nacht in simplon..... Kon helaas niet. Moet geweldig geweest zijn met een snack op"
"Misschien wordt morgen me derde keer MDMA bij Drop in Utrecht DnB feestje en daarna misschien kraakpand after. Als het leuk genoeg was zal ik er wat over schrijven"
"taeknic zei: Huggybear zei: Misschien wordt morgen me derde keer MDMA bij Drop in Utrecht DnB feestje en daarna misschien kraakpand after. Als het leuk genoeg was zal ik er wat over schrijven Klik om te vergroten... Potente setting lijkt me Vast wel het schrijven van een reportje waard, have fun he Klik om te vergroten... 't Ging helaas niet door. Volgende keer MDMA wordt waarschijnlijk in een zwembad Daar zal ik zeker een report over schrijven"
"DruG&Bass zei: D kwam mij halen van mijn werk en we gingen naar mijn huis. eenmaal daar alles wat trippy gemaakt : -wierrook klaargezet -trippy afspeellijst klaargezet (goa,dubstep,d&b,shpongle,....) -fear and lothing ingestoken(hebbe we bijna elke trip gezien ) -kaarsjes aangedaan trippy lichtjes aangestoken -een stuk of 5bluntjes voorgerolt en nog een paar jointjes -pen en papier voor een tripreport Klik om te vergroten... Klinkt als een heerlijke setting, echt precies de muziek waar ik ook van hou, en de rest is ook nice. Volgende keer wel wat duidelijker schrijver graag, want sommige stukken waren echt moeilijk te lezen. Al met al een mooi report"
"fietswiel zei: Misselijk worden tijdens het opkomen van de effecten van paddo's/ truffels is een normaal verschijnsel, is op zich niks mis mee, alleen een beetje vervelend. Klik om te vergroten... Misselijkheid heb ik idd geen problemen mee, maar als dat er toe leidt dat ik moet overgeven vind ik het toch wel erg klote. Ik heb nu 5 keer truffels gedaan en 2 keer moeten kotsen.... Thee de volgende keer lijkt me toch een beter idee dan gewoon zo opeten."
"Trippen in me eentje is sinds kort ook op mijn "To do-lijstje" komen te staan. Als ik dit leest ben ik toch wel erg benieuwd wat voor ervaring het mij zal brengen. Thx voor het delen van je ervaring"
"Correct me if I'm wrong, maar eh.... Ik dacht dat een lagere dosis 2c-b (bij de meeste mensen rond de 10 mg dacht ik) meer aanzat tegen een soort MDMA gevoel en naarmate je meer neemt er hallucinaties komen. Misschien de volgende keer 20-24mg?"
"Leuke ervaring Wees bij hogere doses/sterkere extracten voorbereid op het vergeten van alles van voor de trip.... Zie mijn tripreport voor een voorbeeld. Veel plezier voor de volgende keer"
"Apart dat je je nu pas beseft: "Ik kan trippen op lachgas, hier is iets vreemds aan de hand." De keren dat ik lachgas heb gedaan heb ik alleen maar getript. Vooral geluiden veranderen, maar dat klonk alsof elk geluid heel veel snelle echos achter elkaar liet horen. Verder moet ik er, net als Drientje, ook nooit van lachen. Het is gewoon voor een paar minute ogen dichtdoen en spacen in je eigen wereld"