#1
Precies liever 2 gr pep laten vallen dan 2 gram sos :P
Herbalisme zei:Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.
Greets,
Herbalisme
en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.DhrBKJN zei:Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als marsen dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ??![]()
) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....
voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...
~BKJN
Tekzor668 zei:DhrBKJN zei:Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als marsen dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ??![]()
) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....
voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...
~BKJN
Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten![]()
Saus?Psychedelibee zei:Werk jij dat weg als je gesnoven hebt? Ik zou willen dat ik het kon. Vorig jaar een O&N feestje gegeven waarbij iedereen aan de saus of pillen zat. Er is geen oliebol gegeten die avond... Was wel lekker voor de day after haha.Fool zei:Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
Saus is hoe coke in mijn vriendengroep genoemd wordt, een soort afgeleide van sos. Een avondje sauzen betekend bij ons dus niet de muren witten, maar je neus :PZERO- zei:Saus?
SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.MentalFucked zei:SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Dit heeft mijn dag gemaakt.![]()
Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
SirErick zei:Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.MentalFucked zei:SirErick zei:Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Dit heeft mijn dag gemaakt.![]()
Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."