Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
235 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies liever 2 gr pep laten vallen dan 2 gram sos :P
f
fissaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn grootste drugs blunder is moeten kotsen van de smaak van een afgebrokkelde xtc pil op je tong. (was wel aan het eind van het feestje en al aardig wat op ;p)
H
HerbalismeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme
l
lemonhaze5Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Herbalisme zei:
Natuurlijk niet m'n ergste drugsblunder maar toch wel gênant, ik ben er ook van overtuigd dat jullie dit ook nog hebben meegemaakt.
Wanneer ik xtc/sos/... neemt dan ga ik soms té lief doen tegen bepaalde mensen en wanneer je dan 's ochtends wat ontnuchterd ben en je hoort/herinnert dan wat je gezegd hebt of je leest je berichten dan heb je echt zo'n gevoel van 'Wtf'.

Greets,
Herbalisme
Klik om te vergroten...

Haha Snapje, ik heb een keer een vriendin van me serieus 50 berichten gestuurd waarin ik elke keer hetzelfde zei; oh dit is zo geweldig.. Ik kan niet stoppen met dansen.. Ik hou zooooveel van je en van alles en iedereen haha. en elke keer weer erbij sorry dat ik het zo vaak zeg hoor maaaar t is zo leuk hahah!
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Een vriend en ik hadden het een keer over mijn ex en ik was zo erg aan het klapperen en mijn mondhoeken gingen omlaag omdat ik veel te hard ging waardoor hij dacht dat ik emotioneel werd door het gespreksonderwerp.... Hahahaha
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha eerste keer pilletje ofzo?
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#7
Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars :mrgreen: en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? :confused: :grin: ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....

voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...

~BKJN
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Soo en een keer op een feest.
Ik was even op de tribune een blowtje draaien en wou weer ergens anders daartoe, pilletje werkte al behoorlijk in.
Dus ik zeg ineens : Hey G**** en kijk achter me om of G**** er nog wel is? Maar thefuck hij was helemaal niet mee, en ik liep op dat moment helemaal alleen. Zo fk vaag, raar en beschamend was dat :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
DhrBKJN zei:
Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars :mrgreen: en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? :confused: :grin: ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....

voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...

~BKJN
Klik om te vergroten...

Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten :grin:
D
DhrBKJNLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tekzor668 zei:
DhrBKJN zei:
Knettertje waus thuis komen, en nog ongezien naar boven zien te komen en snel in me bed gaan liggen, totdat mijn moeder riep dat ik naar beneden moest komen, jaa okee.... daar gingen we dan ik ging op de bank zitten en ze kwam naast me zitten en begon uitgebreid vragen te stellen hoe mijn feestje was, ik haar natuurlijk niet aankijken maar op een gegeven moment moest ik haar wel aankijken en ik had natuurlijk doppen zo groot als mars :mrgreen: en dat was de dag dat mijn moeder wist dat ik XTC gebruik., op dat moment zag ze ook haar kans om mij aardig te fucken, ik moest een 2 uur lang durende film kijken met me broertje, met chips en alles erbij.
De volgende ochtend stond er een enorm ontbijt klaar ( SINDS WANNEER IS DIT ?? :confused: :grin: ) en ja hoor, kijk is schat lekker ontbijt he tast toe....

voor de rest nooit meer met haar erover gesproken, maar ze had me wel goed beet...

~BKJN
Klik om te vergroten...

Leuk toch, als ik waus ben zou ik toch wel gaan spacen op welke film ook en een stevig ontbijt zie ik wel altijd zitten :grin:
Klik om te vergroten...



Hahhaa, jaa dat is waar maar ik kreeg alleen echt 0,0 weg hahha, en baalde er meer van dat me moeder op dat moment gewoon wist dat ik knettertje waus was hahha, maar als ik er nu op terug kijk kan ik er wel echt om lachen :mrgreen:


~BKJN
H
HoneyCLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik was enorm waus, en probeerde met heel veel moeite een jointje te draaien. En ineens hoorde ik me moeder haar auto parkeren, dus snel iedereen het huis uitgekickt :grin: en nog proberen te opruimen. Maar het was al veeelste laat, het huis was 1 grote rotzooi overal lag drank en wiet&hasj.
Dus ik snel mijn ma ontwijken voor mijn ogen die voorzich spreken.. Later stond ik voor de koelkast zegt ze ineens : wat heb je nog meer gebruikt ?
Ik ging steeds dichter naar de koelkast toe en keek zeer gefascineerd daar de dingen daar : Ehm niks ?

Nou, ik schrok me echt de tyfus dat ze het door zou hebben :grin: Maar het was me helaas niet gegund dat jointje op te roken. Later nog lekker door wezen spacen in mijn bed haha :tearsofjoy:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Een slanke vriendin zien dansen op 4 meter afstand en haar zien 20 kilo verdikken en veranderen van gezicht. Kijken naar men maatje en die ziet hetzelfde, komt ze terug van de dansvloer op ons af en zeg ik luidkeels "he man, kijk die is weer normaal" , haar blik was geld waard :grin:
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Was te voet op wegnaar huis na meerdere pilletjes xtc en sta helemaal alleen in een random straat en zie ineens allemaal dingen in de lucht vliegen en steek men hand uit om een van die dingenvast te grijpen (wist totaal niet wat ik deed). Sta ik daar om 5 uur in de ochtend in een afgelen straatje random met gigantisvhe doppen in de lucht te grijpen met een arm xd
Hoor ik ineens allesok? Stond er ineens een fietser naast me, ik een minuut denken en hem aankijken waaarna ik zeg: Jazeker en droog dooorstap xd wat moest die niet gedacht hebben :tongueout:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
Klik om te vergroten...
Werk jij dat weg als je gesnoven hebt? Ik zou willen dat ik het kon. Vorig jaar een O&N feestje gegeven waarbij iedereen aan de saus of pillen zat. Er is geen oliebol gegeten die avond... Was wel lekker voor de day after haha.
Klik om te vergroten...
Saus?

OT: Ik lig echt helemaal dubbel, net twee pagina's van deze verhaaltjes terug gelezen :grin:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Oh ja, ook een blunder van ruim een jaar geleden: Zo chagrijnig zijn dat je niet kunt slapen (slaapproblemen) en dan maar 3 uur in de nacht op het balkon gaan blowen. Terwijl je terug loopt naar je kamer voelen dat je flauw gaat vallen. Even op de bank zitten en bedenken dat je toch echt je bed in moet en 'dan komt alles vast wel goed'.

Vijf minuten later werd ik wakker midden in mijn kamer op de grond met mijn benen over de stofzuiger die ook nog midden in mijn kamer stond.

Daarna alsnog de weg mijn bed in kunnen vinden gelukkig en ik sliep uiteraard (stoned) als een roosje :grin: En nee ik ga nooit meer blowen midden in de nacht als mijn maag leeg is en ik boos en verdrietig ben alleen maar om in slaap te komen. Flauwvallen is eng en niet leuk. Lesje geleerd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ZERO- zei:
Saus?
Klik om te vergroten...
Saus is hoe coke in mijn vriendengroep genoemd wordt, een soort afgeleide van sos. Een avondje sauzen betekend bij ons dus niet de muren witten, maar je neus :P
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#18
SirErick zei:
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Klik om te vergroten...

Dit heeft mijn dag gemaakt. :hearteyes:

Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#19
MentalFucked zei:
SirErick zei:
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Klik om te vergroten...

Dit heeft mijn dag gemaakt. :hearteyes:

Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
Klik om te vergroten...
Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.
L
LiveFastDieYoungLid
01-01-2024, 00:00
#20
SirErick zei:
MentalFucked zei:
SirErick zei:
Een stel vrienden waren bij mij de afgelopen week op bezoek. Eén van hen had zijn nieuwe vriendje meegenomen. Hij wilde thee, prima, dus ik zet thee en geef het vervolgens aan diegene. Op mijn tafel ligt standaard suikerzakjes, koffiemelkcupjes, sealtjes en een asbak voor degene die graag een peukje willen roken. Je zou denken dat iedereen wel weet dat sealtjes geen suiker bevatten, maar voor diegene die thee dronk was dat blijkbaar niet helder. Hij pakt het sealtje, maakt hem open en flikkert de inhoud ervan in zijn thee. Mijn vrienden en ik zeiden maar niks, want wij gingen er vanuit dat hij wist wat hij deed. Immers, veel van onze vrienden is bekend met sealtjes en de inhoud ervan. Afijn, hij nam een slok van zijn thee en zegt (nadat hij zijn slok thee uitgespuugd had): "Erick, wat is er mis met je thee?" Nadat we uitgelachen waren hebben we hem uitgelegd dat sealtjes geen suiker bevatten.
Klik om te vergroten...

Dit heeft mijn dag gemaakt. :hearteyes:

Wat zou überhaupt gebeurd zijn als hij deze gewoon opgedronken had?
Klik om te vergroten...
Die ene slok had niks uitgemaakt, maar als hij dat kopje thee opgedronken had dan had het - en zeker als je geen gebruiker bent - voor hem verkeerd kunnen aflopen. In mijn sealtjes zit 2,5 gram pure coke, dus als je dat in één keer naar binnen werkt dan is dat niet erg gezond.
Klik om te vergroten...

Holy shit.
Jullie hadden hem toch gestopt hoop ik moest hij niets gemerkt hebben? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1718192021...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."