Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
231 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
berten zei:
Een van mn eerste keren dat ik coke had gesnoven zat ik op café met deel vrienden, ik moest hard pissen maar de wc was heel naar beneden in een kelder en ik wou echt blijven zitten omdat ik me gwn heerlijk voelde en dus piste ik gewoon onder die tafel per ongeluk op het been van mijn vriend en die was ook ver weg in het hoofd en die had totaal niet door wat er gebeurde en dacht dat er een warm waterleiding onder de tafel was hahah, ik kon het ook mega goed verbergen dat ik van niks wist :tongueout:
Klik om te vergroten...
:confused: :rolleyes: ja ik pis ook altijd overal waar ik zit. Pfff.....
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#2
op me werk aan het praten over flatscreen tv's samen met me pa en me werkplaats chef ( werk namelijk bij het zelfde bedrijf als me pa )

en dan te fanatiek zeggen: dat ik ook een LSD tv wil kopen :confused: krijg ik op dat moment 2 rare koppen naar me te kijken.

ach jah waar de kop naar staat he :wink:
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#3
denkend midden in een paddo trip dat de trip afgelopen is en doodleuk aanbellen bij mij ouders thuis, me moeder doet open en krijg mijn jas maar niet uit en ze kijkt me aan ik kijk terug met die grote doppen :P
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#4
lespaul zei:
op me werk aan het praten over flatscreen tv's samen met me pa en me werkplaats chef ( werk namelijk bij het zelfde bedrijf als me pa )

en dan te fanatiek zeggen: dat ik ook een LSD tv wil kopen :confused: krijg ik op dat moment 2 rare koppen naar me te kijken.

ach jah waar de kop naar staat he :wink:
Klik om te vergroten...


+1 :grin:

Dat is mij dus ook al een keer eerder gebeurt ja.. Tijdens een presentatie op school.. Waarop ik direct 'n reactie van de leraar te horen kreeg: 'HAHA LSD... Waar het hart van vol is hée..' :flushed:
o
overdoseLid
01-01-2024, 00:00
#5
even geleden al mn eerste keer speed. had al een 5tal keer sos gesnoven en dacht, waarom niet eens speed proberen? ik het dus gekocht van een maat die het wel eens gebruikte. ik zat op mn kamer en had me voorgenomen om het woensdag te nemen in de namiddag met een vriend en dan gezellig iets gaan drinken in de stad.

maar het was dinsdagavond en ik zat op me kamer en was zo nieuwsgierig dat ik n klein testertje had gelegd. na dat lijntje voelde ik me wel chill.. muziekje opgezet en jointje gerold. dan dacht ik, ach waarom niet nog 1. en zo heb ik 2uurtjes mezelf bezig gehouden met lijnen snuiven en jointjes roken.

plots kreeg ik een bericht van een paar vrienden of ik niet kwam chillen bij hun thuis. ik dacht, WAUW wat een goed idee. kom beneden van de trap gewaggeld. ( ik had een 2tal uur niet rechtgestaan sinds mn eerste lijn en was verbaasd van die vreemd mn benen deden) staat daar ineens me oma die ik al n jaar niet had gezien. ik heb denkik nog nooit zo graag mn oma gezien. het is n schattig klein mensje, en ik maar vertellen en vertellen.. ondertussen merkte ik dat ik al n uur aan het kletsen was met haar en ben toen toch vertrokken.

eenmaal bij mn vrienden aangekomen op een helse rit op mn brommer ( heb verantwoordelijk gereden, altijd voorzichtig als ik onder invloed ben ) maar ik heb toch wel goed geflasht op die moto.

kom ik aan bij het huis, zie ik daar ineens die vriend waarmee ik normaal de dag erna dus die pep zou snuiven. ikz eg dag tege iedereen dat er zit en ik ga zitten in de zetel. iedereen doet weer verder waarmee ze bezig waren zoals jointjes rollen, biertjes drinken en ik zie mn maat grijnzen naar me en teken doen met zn duim van.. goed of slecht? ik aa kut hij heeft het door :grin:

hij had toevallig ook zn pep nog op zak. en die 2 gram is erdoor gegaan op die avond. net als de mijne. het was 9u savonds als ik mn laatste lijn nam.. ik moest de volgende dag op school zijn.. waar zat ik met mijn gedachten?

de hele nacht niet geslapen, volgende dag enorm ziek, mn moeder tot mn ergernis thuisgebleven om "voor me te zorgen". ik was namelijk s'ochtends al bewusteloos gevallen toen ik ging zeiken. ik heb de hele dag met mn bovenlichaam voorover gebogen moeten lopen want als ik me rechtop zette ging ik neer. had nog amper iris in mn ogen en vermeed elk oogcontact met mn moeder. in mn bed gelegen de hele dag en lichte visuals op de muren etc. vond ik echt supervreemd, had nooit gedacht dat dit kon van speed. maar wat een afkick was me dat.

mn vriend gebeld toen ik ni mn bed lag. nam die op: wtf is dit voor klotegezeik?!!! ik antwoord: ja ik weet het, en mn fucking moeder is thuis. ja de mijne ook zegt ie. lage we allebei in bed zo ziek als een hond.

gewoon te veel gesnoven en echt degoutante afkick gehad. sos kan ik makkelijk een grammetje op doen zonder problemen de volgende dag. maar speed.. nja de prijs zegt het zelf al eig. zo spotgoedkoop, rommel! nooit meer.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooi verhaal maar je moet speed ook niet gebruiken als coke. Eigen schuld dus.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
Klik om te vergroten...
Hahahaha, u got me!!! Speed is geen coke natuurlijk, dûh. :grin: :grin: :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mooie Freudiaanse verspreking.. :P
J
JoekeBouwsemaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Alcohol is de enige drug die ik met regelmaat misbruik. Vorig jaar kroeg helemaal ondergekotst en keihard doorgegaan tot ik naar buiten werd meegenomen. Wat een zootje.
d
dimensjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Onder een xtc trip op een (rode) mierennest gaan zitten. :openmouth: Uiteraard had ik niets door. na een paar uur voelde ik toch wat aan mijn arm. Ik kijken, zaten er allemaal mieren vastgebeten op een rijtje. Wonderwel vond ik het allemaal superinteressant en heb ze ik weet niet hoe lang bestudeert... (normaal zou ik compleet in paniek zijn uitgebarsten, ha,ha)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#12
een agent vroeg waarom ik zo slingerde op de fiets. zei ik dat ik niet meer kon lopen van de alcohol en wiet.

lacht ie me uit, en loopt door.
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Goh, zoveel rare dingen heb ik niet meegemaakt behalve het in slaap vallen op je fiets enzo.

Maar 1 avond staat me nog wel bij. We waren op spiral sessions in Leerdam, en iedereen was al lekker waus op een paar nuchtere na. Er waren er twee die wilden redosen. Nou, leuk, doe je ding dacht ik. Maar er was niemand van de nuchteren die de mdma wilde afwegen! 'iek dat kan ik niet hoor' 'heb ik nog nooit gedaan!'
Naja, dan moest ik het maar doen met m'n waushoofd terwijl ik eerlijk gezegd ook nog nooit echt fatsoenlijk een bommetje had afgewogen...

Je kon het al raden.. ik bleef maar kappen op dat weegschaaltje en het duurde eeuwen voor hij naar 0,1 sprong, natuurlijk is zo'n ding verre van te vertrouwen, maar het kwam niet in mijn hoofd op dat dat ding het wel eens fout kon hebben... Dus hebben die twee arme jongens een MEGA dosis mdma binnen gekregen en zijn de hele avond niet van hun plek gekomen... Klapperkakend en met grote oogjes in het rond kijken, op kussens aan het bijtend en niet snappend wat er nou gebeurde. :grin: Toen voelde ik me wel schuldig haha
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#14
In mijn studententijd eens een heavy nacht doorgezakt met vrienden op mijn kamer met veel bier en nog veel meer hash. Toen ik ergens diep in de nacht naar bed ging lag mijn kamer nog bezaaid met lege flessen bier, übervolle asbakken, as op de grond e.d. Het was net een ranzige kroeg of junkenkit, maar ik was te stoned en te lui om het op te ruimen.

De dag erop, ergens om een uur of 12.00 gaat de deurbel. Ik strompel mijn bed uit, mijn haren nog in een complete ragebol en loop naar de intercom. Toen ik op het knopje drukte hoorde ik: "Met pa". Shit, die was nog nooit zomaar langsgekomen, maar was kennelijk voor zijn werk in de buurt, dus had gedacht: ik wip eens even spontaan langs.

Het was maar 2 trappen naar boven en ik was nog groggy/stronken en had geen tijd meer om iets op te ruimen. Mijn vader kwam binnen, keek om zich heen, maar zei niets. Ook niet dat ik er als een zombie uitzag in mijn kamerjas.

Ik heb snel koffie gezet en toen ik die wilde inschenken zag ik echt midden op de tafel waaraan hij was gaan zitten een grote plak hash van zo'n 30 gram liggen met een puurpijpje ernaast. Ik zakte echt door de grond, want hij wist niet eens dat ik blowde. Hij moet het gezien hebben, maar zei helemaal niets. Ik heb toen snel een lp-hoes gepakt en die er achteloos overheen gegooid. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als toen. Verwachtte dat hij ieder moment zou kunnen gaan preken, want hij was fel anti-drugs en blowen stond voor hem al gelijk aan het shotten van heroïne.

Mijn vader heeft er nooit met een woord over gesproken, maar is ook nooit meer spontaan op bezoek gekomen....het enige dat hij zei toen hij wegging, was: "ik zal voortaan even bellen van tevoren" :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
@vode: hahaha, daarom woog ik nooit af maar keek in altijd hoeveel het was, maar goed dat was dan meestal alsnog teveel :mrgreen:

OT: Vroegah toen ik dagelijks speed snoof was ik heel druk met me werk, ik sliep hooguit 2 a 4 uur per nacht (en verder wel het hele weekend tussen het stappen door) en dat voor zo'n 10 weken of zo. Anyways, toen ik dus op me werk zat voelde ik me een beetje inkakken dus ik dacht. "Ik moet even naar de plee om nog maar is 2 mespunten me neus in te douwen." Zo doende liep ik naar de plee toe trok me broek omlaag ging op dat ding zetten, pak me zakje pep uit me portemonnee leg me portemonnee op me schoot en haal met me zakmes een lekkere punt uit me zakje. Snuif het op en ik zie ineens de deur klink omlaag gaan :openmouth: Echt binnen no-time had ik me zakmes onder me ene hand / arm tegen me been aan gedrukt en me zakje pep tussen me andere hand en been en natuurlijk nog me portemonnee op me schoot :mrgreen: Vol angst keek ik welke malloot er zomaar binnen kwam zetten. Was het een collega van mijn afdeling. Hij keek me eerst heel raar aan en zei vervolgens "Ja je moet natuurlijk wel de deur op slot draaien als je op de plee zit." en liep vervolgens naar de andere plee. Vervolgens heb ik volgens mij 1 minuut op adem zitten komen op de plee met me hart in me keel. Een voordeel was wel dat dat 2de puntje niet meer nodig was omdat ik echt weer zo wakker was als een aap :mrgreen:


En nog een keer toen ik op een meeting onder de LSD zat werd ik gebeld door de toen malige man van me moeder. Dus ik neem de telefoon op en vanaf het moment dat ik zijn stem hoorde schoot ik finaal in de lag en kon ik er niet meer uit komen, vervolgens besloot (na 30 seconden of een minuut of zo? Het leek vrij lang voor me gevoel :mrgreen: ) ik de telefoon maar weer op te hangen omdat ik toch geen een nuttig woord uit kon brengen. Vervolgens haalde iemand me over om toch even terug te bellen om te zeggen dat ik nog steeds wakker was na het stappen en dat ik hem 's avonds wel terug zou bellen. Dus ik bellen en me verhaaltje verteld, begint die zeik straal alsnog... "Ja maar ik heb maar een klein vraagje, bla bla bla computer bla bla hoe doe ik dat?" Dus ik tegen hem verteld dat ik op het moment echt helemaal niks van computers meer snapte. (Terwijl ik normaal echt alles uit me hoofd kan uitleggen :P ) "ow" "- fijne dag nog" "- ja jij ook" :mrgreen:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#16
Onder schooltijd liep ik de coffeeshop in, weekje later blijkt dat mijn afdelingsleider me zag en dus weet dat ik spijbelde+wiet rook...
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik een 17 was XTC gedaan op m'n eigen schoolfuif. Waren 3 blauwe lacoste pilletjes.
Ik en een paar vrienden zaten gewoon wat te babbelen aan een tafeltje met een paar biertjes erbij.
Ik weet niet of anderen hier ook het probleem hebben van niet stil te kunnen zitten op E maar ik zat me daar nu toch te wiebelen met dat barkrukje.

Opeens verlies ik mijn evenwicht op dat barkrukje en val ik achterover. Niks ernstigs op zich, ik spring onmiddelijk recht, draai me om en sta daar recht op al mn leerkrachten te kijken met een uber flipkop. Ogen opengesperd, pupillen zo groot als punaises en maar op die kauwgom knabbelen.

Op het moment zelf vond ik het nog wel grappig, maar toen mn klastitularis de week nadien contact opnam met mn ouders was het grappige er snel af.
Dit is ondertussen wel al een goede 6 jaar geleden.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pff vrijdag ook flink geblunderd ik liep om 8.30 nog te hallucineren terwijl ik over een half uur moest werken :openmouth:

Had maar een dagje vrij ingelast. Tip ga niet na een avond stappen om half drie 's nachts nog paddo's eten en wat lijnen coke wegwerken...
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mirrorball zei:
J0rrit zei:
Dopejoo zei:
ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg. Accidents happen! Leuke vrienden heb je
Klik om te vergroten...

idd ik heb n keer een hele joint weg late vliegen, gwoon een nieuwe gedraaid en gerookt :stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."