Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
234 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
haha, na 15 uur lang blowen, en twee blikjes redbull, een starwars kids menu, bij de burgerking. een kennis deed dat ook.

Toen werden we wat te enthousiast toen we met joda en luke aan het lightsaberen waren... Stond ineens iedereen naar ons te kijken.
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha, domdomdom :) had zelf ook nogal wat bij en was het ook vergeten, maar kon het met 1 vloeiende beweging op een veilige plek bewaren :beer:
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na drie dagen wakker (twee feesten en hoopjes speed en pillen) bij thuiskomst direct aan tafel aan moeten schuiven om stampot andijvie met speklappen met me ouders samen te eten :kots:

Zit je daar met je bleke kop, halllucinerend en ogen alsof je van een andere planeet komt. Krijg je tot overmaat van ramp nog geen hap door je keel! Was toen nog maar 17... Scheelde me wel weer een goed verhaal verzinnnen hou ik mijn ouders voorzichtig ging vertellen dat ik wel eens drugs gebruikte, dat was wel duidelijk :P
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha uhm niet echt erge blunders ofzoo, meer zo van un puntje sos van iemand krijge op een sleutel en dan nie goed onder je neusgat houwe waardoor alles eraf flikkert als je t opsnuift,, voel je je ook wel lullig vooral alst van iemand anders is
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb er zo verschrikkelijk veel!! 1 van de ergste was wel toen ik nog bij mijn ouders thuis woonde en op zondagmiddag terug kwam van een teknofeestje. Ik zette de radio aan, op de zender Radio Actief ( een piratenzender van vrienden van mij, die non stop tekno draaiden ), tenminste..dat was de bedoeling. Met mijn maffe hoofd had ik de radio aangezet tussen twee zenders in en hoorde in de ruis tekno, ik dacht gewoon dat het zo hoorde. Mijn moeder kwam de kamer binnen en zei met een verbijsterd hoofd: Waar zit jij nou naar te luisteren?! Ik antwoordde: dat hoort zo, dat is tekno, hij moet alleen nog veel harder! Hihi! Ik heb bijvoorbeeld ook een keer gehad met een vriend van mij, dat we terug kwamen van een feestje en dachten dat er misschien nog wel iets te doen zou zijn op het schooltje, een gekraakt schoolgebouw bij mij in de buurt. Dus wij daarheen en omdat we de hele nacht voor de spakers hadden gestaan, hoorden we nog steeds tekno in onze oren. Toen we bij het schooltje aan kwamen, was er helemaal niks te beleven, die mensen lagen gewoon te slapen. Maar omdat wij nog steeds tekno in onze oren hoorden, waren we ervan overtuigd dat we muziek binnen hoorden. Ik zie ons nog als een stel idioten rond dat schooltje sluipen: Ik hoor muziek, ik hoor echt wel muziek!
En wat ook heel maf was: Ik was op een feestje en speelde de hele tijd met een touwtje tussen mijn handen. Op een gegeven moment legde ik het touwtje op mijn hoofd, pilly als ik was. Dat vergat ik en opeens was ik dus het touwtje kwijt. Ik overal zoeken op het feestje, maar ik kon hem niet vinden. Opeens krabte ik zomaar op mijn hoofd ( de dreads die ik toen had jeukten nogal ) en...voelde opeens mijn touwtje! Toen dacht ik met mijn pilly hoofd: Tsss..wie legt er dan ook een touwtje op zijn hoofd!!
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#6
thuis spacecake maken met 9gram gruis toen me zusje er nog was. Gelijk stinken enzo mijn zusje werd super bang van mij zij ze. dat is toch gevaarlijk enzo (ze is bijna 16). Gelijk mijn moeder bellen. Ik ren met die spacecake naar boven en flikker hem in me computer kast.

ze hebben hem niet gevonden, daarna heb ik het opgegeten.

Als ik nu schijt stinkt de hele wc naar wiet
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#7
Patrick a.k.a Spaceface zei:
Na drie dagen wakker (twee feesten en hoopjes speed en pillen) bij thuiskomst direct aan tafel aan moeten schuiven om stampot andijvie met speklappen met me ouders samen te eten :kots:

Zit je daar met je bleke kop, halllucinerend en ogen alsof je van een andere planeet komt. Krijg je tot overmaat van ramp nog geen hap door je keel! Was toen nog maar 17... Scheelde me wel weer een goed verhaal verzinnnen hou ik mijn ouders voorzichtig ging vertellen dat ik wel eens drugs gebruikte, dat was wel duidelijk :P
Klik om te vergroten...

Hahaha. Ik zie het al voor me.
'Mam, pap.. ik wil iets vert..'
'Jajaaaaaa je gebruikt drugs, dat weten we nu wel!'

:grin:

Ik heb zelf niet echt blunders gehad.. Wel dingen die mis zijn gegaan (out gaan van GHB) maar blunders zijn om te lachen en die dingen niet.
Natuurlijk wel om 6uur sochtends thuiskomen met een vreselijk harde hik van de alcohol, strompelend de trap op gaan, met een dubbele tong zeggen dat ik thuis ben en met kleding en al op bed in slaap vallen om de volgende morgen zo door m'n moeder gevonden te worden die dan opeens altijd de fohn moet hebben. :P Gelukkig kunnen we daar met z'n allen om lachen :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niet echt een blunder wel grappig.

ik was thuis na een feestje en het was veel te mooi weer om te slapen dus legde ik nog een paar lijnen en ging sociaal doen met de buren. Veel te veel gepraat en toen kwamen we ineens op het huis ding. De woningen hier zijn heel raar ingedeeld en omdat ik een hoek huis heb is mijn indeling helemaal anders dan die van de rest. Dus ze wilden mijn huis wel eens zien. Terwijl in de woonkamer inloop met mijn buren achter me aan zie ik de speed op tafel liggen en was dus veel te laat met opruimen. De buurman zinkt neer op de bank, steekt zijn vinger uit naar het poeder en zegt: 'Wat is dat?'
Ik: 'oh fuck, dat mochten jullie niet zien.'
Hij: 'maar wat is het nou?'
Ik: 'speed'
Hij: 'heb je een snuifbuis voor me? Ik lust wel een lijntje!'

:tearsofjoy:

Jammer dat ze verhuisd zijn....
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja precies zei:
Toen dacht ik met mijn pilly hoofd: Tsss..wie legt er dan ook een touwtje op zijn hoofd!!
Klik om te vergroten...
Die acties heb ik nuchter met mijn telefoon. Dan ben ik aan het bellen, en raak ik in paniek omdat mijn telefoon niet meer in mijn broekzak zit. Dus degene aan de andere kant heeft dan zoiets van: huh.. met welke mobiel bel je dan?? Sja... :grin:
D
DopejooLid
01-01-2024, 00:00
#10
dan valt mijn blunder wel erg mee als ik dat allemaal lees :P

We waren met zen 3en op een zaterdag avond, allemaal redelijk nuchter.
1 vriend had 7,50 hasj en 1 vriend had nog 7,50 wiet.
dus hij legde 5 euro wiet, en de ander 5 eu hasj (heeeel erg dikke pure joint) die ik moest gaan draaien.

ik wou em perfect draaien, en uit et niets blaas ik alles uit et vloetje, alles in me schuur op de vieze grond. BALEN!!! me vrienden waren egt boos op me.

toen hadden ze uiteindelijk die laatste mixjoint gedraait ( ik mocht niet meer draaien sins toen terwijl ik meestal het mooiste draai) en daar mocht ik nauwelijks van meeroken. ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. :grin:

verder was de avond wel geslaagd ondanks het feit dat we beetje shaggie waren:P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopejoo zei:
ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....
M
MirrorballLid
01-01-2024, 00:00
#12
J0rrit zei:
Dopejoo zei:
ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg. Accidents happen! Leuke vrienden heb je
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ging een keer naar een feestje met Chiel en nog een paar anderen. Tijdens het feestje heb ik de hele nacht tegen Chiel aan staan lullen, en hij kletste voluit terug. Toen het inmiddels middag was en ik nog even buiten zat te chillen, zag ik bij daglicht opeens dat het helemaal niet Chiel was tegen wie ik de hele nacht had gepraat, maar iemand die ik niet kende en die sprekend op hem leek, echt zijn dubbelganger! Hihi, vraag me af of die dubbelganger zich niet had afgevraagd waarom er de hele nacht een vreemd meisje tegen hem aan lulde :grin:
i
iSmokexLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eindfeest 2e klas. De eerste keer dronken:

Met een vriendin besloten we in te gaan drinken voor dit feest. Na iets meer dan een halve fles Pisang Ambon, el Pico wodka (dacht ik, ofzo?) ik denk ongeveer 1 glas en twee biertjes in nog geen drie kwartier achterover geslagen te hebben naar het feest gegaan.
In de rij wachtend iedereen die ik kende begroet of ik ze in geen maanden had gezien. In mijn enthousiastme over het hekje langs de rij heen gedonderd en deze met me meegetrokken waarna hij boven op me lag.
Wonder boven wonder binnen gekomen. eerst gewoon leuk gedanst etc. Op een gegeven moment ben ik misselijk geworden en met een vriendin naar boven gegaan, waar het iets rustiger was. Ze stak een peuk op en ik trok steeds meer weg. Uiteindelijk overgegeven. Vanaf dat moment weet ik niet veel meer. Alleen nog een paar vlagen.
Ik werd naar boven gedragen door personeel daar. Ik zat op de wc en personeel vroeg of eht wel ging, ik antwoordde ja. Daarna naar beneden gedragen en hebben ze me buiten neergezet.
Ik zat daar op een stoel. Mijn rector kwam er aan en hurkte naast me neer.
Vol zorgen keek ze me aan waarna ik over dr schoenen heen kotste.
Oeps!
Nog steeds hield ik toen vol dat ik niet dronken was. Ze lieten me over een rechte lijn heen lopen, voor mijn gevoel lukte dit met veel moeite wel. (Maar een klasgenoot die buiten was komen staan vertelde me een paar dagen erna dat het echt nergens op leek xP)
Uiteindelijk heb ik toegegeven en gezegd dat er wel iemand bij was maar haar naam niet genoemd en gezegd dat zij niks had gedronken. Toen zijn mijn ouders gebeld en in die tussentijd stond ik tegen mn gymleraar te leunen (ik weet niet, maar de stoel was ineens weg en anders lag ik op de grond). Naar de auto gedragen en daar nog een AH tas vol gekotst.

Jup, dat was een blunder!
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#15
Bijna elke keer dat we trippen (om de 4 maanden of zo, paddo's of LSD) gebeurt er wel iets super absurds.

Mijn duiten in het zakje:


een half jaar terug was ik met 2 vrienden aan het lsd & XTC trippen. We filmden de hele trip met de camera op de schoorsteenmantel dussen de bloempotten. We waren alleen thuis in zijn kamer en na een uurtje of 6 op lsd getript te hebben besloten we een pil te nemen. De sfeer was superrelaxed en we hadden wel zin in een actievere trip. Ik en een maat losten een pil (hij was gecrushed) op in een glas water en de ander nam 2/3e mitsu gewoon als tabletje. Na tien minuten ging ineens de deurbel :openmouth: , terwijl de vriend die het vaste tabletje nam hem net keihard spacete! :hearteyes: :openmouth: . Muziek zachter, Schrik, andere vriend ging kijken wie het was. WAREN HET ZIJN OUDERS!!! ze kwamen onverwacht langs en hadden gordijnen meegebracht voor op zijn nieuwe kamer. De andere vriend kwam hyperventilerend de kamer in en zag me met de meest angstige ogen die ik ooit heb gezien aan: 'kánker! het zijn zn ouders!!!'. Dikke paniek! :grin: Hij liep maar naar een kamer ernaast want hij trok het totaal niet. Ik ken zijn ouders goed en het zijn goede kennissen van mijn eigen ouders dus het was nu zaak om zo normaal mogelijk te doen, anders was ik goed de lul. De kamer lag bezaaid met balonnen en capsules voor de lachgas en er stonden 3 glazen water op tafel. (welke jongere drinkt nu op een avond gezellig samenzijn water???) Er hing echt een heel awkward sfeertje en ze vroegen wat die balonnen en capsules waren. Maar uitgelegd dat het lachgas was, vonden ze maar zozo.

Maar we probeerden het leuk te maken. Als klapstuk moest mn vriend ook nog op zijn wankele bed staan om de gordijnen meteen op te hangen. Ik vond het echt supergrappig en ik vroeg of ik moest helpen. Ik kreeg echt een wanhopige blik van mn vriend te zien :tearsofjoy: Wat absurd zeg. Ohja, zijn moeder nam nog een slokje water uit mijn glas, waar ik 10 minuten eerder nog XTC in had opgelost. Gelukkig was het nieuw water, anders hadden we ook de grap van de eeuw gehad. Ze vroeg nog 'is dit gewoon water'? 'Ja :wink:'

We deden super ons best normaal te doen, wat na een paar min ook nog wel lukte. We praatten wat over koetjes en kalfjes, en op een gegeven moment voelde ik mijn XTC er ook in komen. Ik verloor me in een praatje over een orkest, hoe leuk dat wel niet was en mijn vriend gebaarde wild dat ik moest afkappen omdat het belachelijk XTC gelul dreigde te worden:grin:. Ik was zoooooooo zenuwachtig! Alles wat door me heen flitste. Ik praatte met zijn vader terwijl zijn gezicht vervormde van de LSD. Ik zag zijn moeder naar haar zoon kijken met zo'n moedersblik van: hey, er is wat raars... Toch zijn ze vrolijk weggegaan en to be honest: na een tijdje ging het hart uit mijn keel en was het zowaar ook nog even gezellig:grin: Instant nuchterheid! die adrenaline, ongelooflijk. Misshien holp de langzaam opkomende xtc ook voor de ontspanning. Ook hebben ze volgens ons niks gemerkt. (het was wel obvious dat er iets was, maar aan ons was verder niet zoveel te merken). Toen ze na een half uurtje weg gingen waren we ZO BLIJ!!! we voelden ons zó stoer dat we dit hadden overwonnen :grin: We hebben nog een pil genomen om het te vieren en het werd echt een fantastische avond met supervette psytrance en goa. Buurvrouw kwam ook nog langs om 1 uur om te klagen over het geluid. Toen zijn we maar gaan dansen met de MP3 Speler op :)
... Tot aan het eind van de avond de andere vriend een stuk of 10 oproepen had gemist van zijn vader. Vrees sloeg hem om het hart. :confused: Hij belde terug en er bleek een vriend van hem te zijn overleden, nog maar 21 jaar oud. Heeeeel erg kut. Ik was nog helemaal leip en ik heb het die avond amper beseft wat er gebeurd was en wat voor impact het had. Dus: telefoons uit. (hadden we al, maar dit was aan het eind van de trip).
Achteraf bedachten we weer dat de camera nog aanstond. Echt, ALLES stond er op. Heel absurd. De beelden waren zo intiem. Van zijn ouders, van het overlijdensbericht, van het dansen, de buurvrouw. We hebben ze maar gewist want zoiets moet je niet willen bewaren, ook al zijn ze goud waard. Heel absurde avond en het hoeft van mij niet weer zo.

Een andere keer liepen we over straat op LSD. Er was in het café verderop een verkleedfeest aan de gang en er liepen 3 meisjes verkleed als zusters ongeveer langs ons. Leek echt super absurd, alsof ze voor ons verkleed waren :grin: Para als je op acid in een drukke omgeving bent dacht een vriend dat het voorbestemd was om ze te volgen. Dit riep hij min of meer en er keken allerlei mensen :P Als ik op straat had gelopen had ik 100% gemerkt dat we tripten :grin: :grin: :grin:

Mijn eerste keer XTC waren we met 4 man aan het LSD trippen en midden in de trip zegt een van hen: 'ik vraag me af hoe LSD zou zijn op XTC...' Ik had toevallig 4 pillen mee die ik had gekregen van iemand dus ik leg ze in de acid mindfuck op tafel, en voor dat we het wisten zaten we in een vage redenatie over zullen we het doen of niet, en ineens hadden ik en een vriend een pilletje opgegeten. Lol, die andere twee: 'WTF! haha'. Dus zij konden niet achterblijven. Het half uurtje daarna dachten we echt zo van: wow, wat hebben we nú weer gedaan!!??. We vergaten de pillen (mindfuck!) en liepen naar boven om weer muziek te luisteren. Íneens! Uit het niets knalde de pil er bij ons alle 4 tegelijk in. Was erg vet.

Of trippend op LSD om 7 uur in de ochtend nog besluiten dat je 5 kilometer door de stad wilt lopen omdat je toch liever thuis wil slapen en dan halverwege midden in een vechtpartij/agressieve sfeer op straat belandt.
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#16
avondje met vrienden bij mn broer thuis.. 3blunts op en hij komt thuis
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Op mijn 15 jaar een dikke joint roken en 5 minuten daarna telefoon van je ouders krijgen 'He varry, kom je naar huis, we gaan de nieuwjaarsbrieven voorlezen'.
En ja, ik las toch nog nieuwjaarswensen voor voor mijn ouders. Groene kop, rode ogen enz.

Weet niet of ze het door hadden :)

Maw, nooit veel problemen gehad met drugs :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#18
100 euro nep-heroïne kopen
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jokkelshizzle zei:
100 euro nep-heroïne kopen
Klik om te vergroten...

wat was het dan? bruine suiker? :grin:
J
JokkelshizzleLid
01-01-2024, 00:00
#20
Milos zei:
Jokkelshizzle zei:
100 euro nep-heroïne kopen
Klik om te vergroten...

wat was het dan? bruine suiker? :grin:
Klik om te vergroten...


beoordeel zelluf. het rook zelfs nog chemisch. maar het werkt voor geen ene meter. nog geen 1% zuiver dus

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."