Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ExceptionalInsight zei: Alles kan, behalve naar boven vallen. Klik om te vergroten... en toveren"
"Offtopic: Radiohead for the fucking win Ontopic: Geen flauw idee"
"Waarom plaats je dat in hemelsnaam in zo'n oud topic als deze??"
"Ik heb afgelopen week voor het eerst getript op 2/3e hawaiaans, en deze waren ook nauwelijks visueel, dus ik snap wat je bedoelt... Ik wil de volgende keer ook visueler trippen, ga dan voor een heel portie mexicaans denk ik.. of een heel portie equadoriaans.. ik zie nog wel, duurt wss nog wel even :P"
"Dat is niet echt een fractal.. een fractal is een soort patroon dat je ziet, en als je daar verder inkijkt zie je daar ook weer patronen in. Dit proces gaat eindeloos door."
"Dag DF-ers Ik ben een jongen van (net) 18 jaar, enlees al een tijdje jullie forum mee, omdat ik me goed wil inlezen omtrent paddogebruik. Ik ga waarschijnlijk trippen met een paar (ervaren) vrienden van mij en een tripsitter (die dus nuchter blijft) Ik heb er met verschillende mensen over gepraat, maar weet nog steeds niet geheel wat het verstandigst is. Een collega van mij gebruikt al jaren paddo's en zei dat ik met een half portie mexicaanse alleen maar halve effecten kreeg, en dat is juist iets dat ik wil voorkomen. Wat is aan te raden? Half portie mexicaans? 3/4 portie mexicaans? Half portie truffels? Ik ben verder niet geheel ervaren met drugs.. (alleen wiet, hasj, en lachgas). Ik weeg ongeveer 63 kilogram. Tijdens mijn trip wil ik vooral andere kleuren zien, gezellig/vrolijk zijn, en hem lekker kunnen spacen op muziek. De echt diepe mindfucks staan mij niet zo sterk aan. Ik hoor het wel, Thanks in advance."
"Alvast bedankt voor jullie reacties ! Tuurlijk, anders denken verwacht ik ook, maar ik heb geen zin in egodeath's and the like. Ik weet wel ongeveer wat ik kan verwachten Ik weet verder niet of het slim is eerst een half portie te nemen, en er daarna nog bij te nemen.. Is het niet zo dat je tollerantiegelijk in werking wordt gestelt en je dus van het tweede gedeelte van de portie niets voelt? Het lijkt er nu opdat ik 3/4 dan wel 2/3 portie mexicaans neem."
"Ja ik denk dat ik anders begin met 0,67 portie.. Is het mogelijk om je porties te laten afwegen en dus bijvoorbeelkd een half portie te kopen? of 2/3 dan wel 3/4? Ik vind het anders zo zonde omdat ik dan de rest kan weggooien x) cheers"
"om even snel een antwoord te geven.. in september wordt er in de politiek verder over gepraat.. je kan dus nog heel wat aftrippen"
"Wat doe je met de paddo's die je gebruikt hebt? gooi je die weg of eet je ze op?"