Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
229 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tja, net als wat honingolie zegt, speed is geen pep. De hoeveelheid die jullie naar binnen werkten deed ik vroeger (elke dag wel speed) wel een maand mee.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
als je een zoon bent dan valt het nog mee


o wee als je een dochter bent. Dan heb je een probleem. dan kom je tot je 18e niet zonder begeleiding het huis uit.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
ach kom op jongens er zullen toch wel meer blunders zijn, er schieten mij genoeg te binnen
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg..
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb er genoeg gehad. maar de mooiste was nog wel deze lsd trip:

ik zit met mijn vader op de bank in de woonkamer tv te kijken, hij zou die avond de stad in gaan en de hele avond wegblijven dus ik bedacht me dat het een ideaal moment is om te trippen op lsd.
ik had hem verteld dat ik een film wou kijken op tv en daarom niet mee wou gaan.
hij zou half 9 weggaan dus ik leg kwart over 8 het maya zegeltje op me tong, naast me pa.
maar plotseling zegt hij om half 9:
ik heb eigelijk helemaal geen zin om weg te gaan, ik blijf lekker thuis!

dus ik echt zo van KUT, ah nee! ik kan dat zegeltje ook niet meer uit me mond halen want hij is allang opgenomen..
afijn ik blijf op de bank zitten naast me pa tot de lsd begint in te werken, ik zeg mijn pa dat ik naar boven ga, even op de computer zitten.
de lsd begint goed te werken en overal zijn zware vervormingen en patronen. ik zit anderhalf uur op me kamer te trippen, komt opeens me vader naar me kamer, die zegt: zoon, de film die je wou kijken is op tv, kom je gezellig erbij zitten?

ik was zo hard aan het gaan dat ik geen tegenargument kon bedenken, dus ging ik maar mee.
de film was american pie, ik tripte hem vreselijk hard terwijl ik gewoon normaal moest gedragen voor me vader omdat hij het niet door mocht hebben.

ik kijk naar de tv en zie de tv op me afschieten, alle tieten in de film beginnen te vervormen en uit de tv te schieten en de muur achter de tv is vloeibaar geworden en stort langzaam in. ik zie de vloer naar me toe flubberen.
dus ik zit me helemaal schrap te zetten terwijl ik nog steeds naast me pa zit.
gedraag je normaal denk ik steeds.. maar wat is normaal eigelijk? kreeg ik allemaal van dat soort paradoxen op normaal zijn.

opeens zegt me pa uit het niets:
hoe zou je het vinden als je stiefmoeder terug zou komen in ons leven?
dus ik echt met me hart bonkend in me keel;
"erm, leuk pa.."
mijn vader:
"ja maar wat vind je er nou echt van?"
ik: mij best, leuk hoor
en zo ging het 5 minuten door, hij wou echt een serieus antwoord terwijl ik daar totaal niet in staat was!

na een tijdje vraagt me pa of ik heb geblowed want me antwoorden zijn een beetje wazig en kortzichtig, ik grijp die kans met beide handen aan en zeg, ja ik heb vandaag wel een paar jointjes op..
hij weet dat ik blow en heeft daar totaal geen probleem mee dus hij dacht dat ik gewoon knetterstoned was.

afijn toen gaf ik het op het werd me allemaal teveel, overal vervormingen,en opperste paranoia omdat ik mijn vader recht in de ogen moest kijken tijdens dat gesprek en ik dacht echt dat het zo duidelijk aan me te zien was dat ik tripte, dat ik maar gezegd heb dat ik moe was en dat ik maar naar bed ga.

toen nog 6 uur in me bed lopen trippen aangezien ik niet kon slapen en ik was te paranoia dat mijn vader me kamer binnen zou komen en zou zeggen dat ik helemaal niet moe was en een verklaring wou.

zo wat een trip was dat :tearsofjoy:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#6
gast :openmouth:

Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo,

Gr
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#7
haha ik had bijna iets soort gelijks.. ik had om 5 uur een zegel in me mond gedaan, omdat me ma 6 uur wegging.. wordt ze ziek en blijft ze ineens thuis :beer:
heb toen wel rustig op mijn kamer kunnen zitten :)
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
J0rrit zei:
gast :openmouth:

Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo,

Gr
Klik om te vergroten...

nja ik kom altijd in de meest bizarre situaties terecht waar andere mensen finaal op bad gaan maar op de een of andere manier overleef ik het altijd.

ben ook een keer club 11 uitgeschopt omdat ik de lift daar had ondergekotst omdat iedereen opeens rattenhoofden had en een vage arabische taal gingen praten waardoor ik het als een complot tegen mij zag. toen was ik ook echt ver heen, ik type binnenkort wel het verhaal, hebben mensen weer wat te lachen want die trip was echt te bizar voor woorden. maar ben nu te stoned om dat hele verhaal uit te typen.

maar heb nog veel meer van die leuke verhalen, komen binnenkort wel :)
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#9
underworld zei:
J0rrit zei:
gast :openmouth:

Ik was echt knetter hard bad gegaan denk ik zo,

Gr
Klik om te vergroten...

nja ik kom altijd in de meest bizarre situaties terecht waar andere mensen finaal op bad gaan maar op de een of andere manier overleef ik het altijd.

ben ook een keer club 11 uitgeschopt omdat ik de lift daar had ondergekotst omdat iedereen opeens rattenhoofden had en een vage arabische taal gingen praten waardoor ik het als een complot tegen mij zag. toen was ik ook echt ver heen, ik type binnenkort wel het verhaal, hebben mensen weer wat te lachen want die trip was echt te bizar voor woorden. maar ben nu te stoned om dat hele verhaal uit te typen.

maar heb nog veel meer van die leuke verhalen, komen binnenkort wel :)
Klik om te vergroten...

Fear and loathing in club 11 :grin:
Ben benieuwd
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik had ooit die happy cabs bij de smartshop gehaald, en toen ik superdronken de coffeeshop in liep, en mijn wiet besteld had, vroeg ik aan het personeel of ze het erg vonden als ik even wat cabsules innam, nou dat heb ik geweten
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#11
Echelon zei:
Fear and loathing in club 11 :grin:
Ben benieuwd
Klik om te vergroten...

nja ik type hem nu wel, toch niks te doen.

ik ging met dumpy (van df) en zijn toenmalige vriendin een avondje spacen op een dubstep feest in club 11, amsterdam.
we zitten in de trein erheen en we legden ons eerste zegeltje op onze tong, dumpy 3, dus ik dacht van: 'nja die zullen wel in kracht zijn afgenomen aangezien hij er gelijk 3 tegelijk neemt' dus ik leg een hele maya op me tong .

afijn we zijn aangekomen in amsterdam en we lopen richting club 11, de eerste lsd verschijnselen beginnen te komen, de lucht is opeens felpaars en er beginnen kleine minimale vervormingen te verschijnen.
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.

we zitten in club 11 en ik voel opeens een enorm ongemakkelijk honger gevoel op komen waar ik van af wil, dus ik loop naar de bar en ik vraag daar of ze kroketten of snacks hebben (wat ook al best vreemd is) afijn, hadden ze niet dus ik loop weer terug naar dumpy,
hij begint ook al aardig te trippen. maar ik voelde me nog steeds ongemakkelijk dus ik zei dat ik even een rondje ging lopen.

ik wou eigelijk de plee opzoeken maar ik kon de weg niet meer vinden want het was een groot doolhoof voor mij op het moment, al die gangen. snapte er helemaal niets van.
dus opeens kom ik bij de lift aan en besluit in een bizarre gedachtegang dat het wel goed voor me kon zijn om de lift in te stappen en daar die schilderijen bewonderen.

het was vet bizar in de lift, alles vervormde helemaal en iedereen ze gezicht (de lift was best vol)begon te vervormen en na een tijdje veranderde het in rattenhoofden! dus ik zag allemaal mensen in de lift met rattenhoofden allemaal naar mij kijken!
ik voeelde me er vet ongemakkelijk bij en de tijd dat de lift erover deed om naar beneden te gaan was voor mijn gevoel echt astronomisch lang, er kwam geen einde aan.

dus ik ben eindelijk beneden, ik stap de lift uit en vraag me af, wat ging ik hier ook alweer doen?!
er zijn heel veel mensen die allemaal naar boven willen, het was veel te druk voor mij
'overal rattenkoppen!' dacht ik bij mezelf, afijn ikga weer gelijk terug in de lift.
de lift stroomt weer langzaam vol en ik voel me weer bekeken, ze zaten me allemaal aan te kijken en weer dat gniffelende vreemde taaltje van ze te praten, ze waren over mij aan het praten dacht ik.
opeens begint dat ongemakkelijke hongergevoel weer te komen en hield ik het niet langer vol de hele situatie en heb de lift ondergekotst terwijl er 8 mensen en een liftportier instonden.

ik was in opperste staat van paranoia, alles was veel te overweldigend en nu keken al die rattenkop personen me serieus aan en had ik helemaal het gevoel bekeken te worden (raar he?)
na dit ongemakkelijke moment zijn we weer boven en word ik staand gehouden door de liftportier (ik wou gewoon doodleuk weer weglopen, met me vage kop)
de liftportier zat nog steeds tegen me aan te lullen in dat vage taaltje en half nederlands
dus moest ik weer mee naar beneden en daar moest ik het schoonmaken.

ik krijg zo'n bezem met een plastic rand (van die dingen om water op te zwabben) om alles schoon te maken, maar ik was zo ver heen dat ik de muur ermee ging zwabben.
afijn die portier staat me raar aan te kijken en vraagt me wat ik op heb.
'ik zou het niet meer weten' antwoord ik tegen hem.
hij haald de beveiliging erbij om mij uit de club te sturen, maar ik vraag of ik me vrienden mocht inlichten dat ik eruit getrapt ben.
dat mocht maar ik moest wel weer gelijk naar beneden daarna, ik ben weer omhoog gegaan, trip nog steeds snoeihard en verdwaal weer in dat labyrint van gangen(het waren er maar 3 :tearsofjoy:)

na 10 minuten komt de beveiliging me weer opzoeken en zeggen dat ik nu toch echt naar beneden moet (ik liep al 10 minuutjes rondjes door 2 gangen)
en werd ik in de dienstlift naar beneden gebracht om de club uitgezet te worden.
ik bel dumpy zijn vriendin (die had maar een half zegeltje op) en vertel haar dat ik de club uitgezet ben omdat ik gekotst had en dat ze naar beneden moeten komen.

afijn ze waren aangekomen en vragen hoe wat en waar, ik vertel ze het verhaal van dat ik eruit ben gezet omdat ik de lift had ondergekotst omdat er allemaal rattenhoofden rond liepen, en ze brachten me naar cs. dumpy had ik niet veel aan want die zat maar de hele tijd te brabbelen dat hij zijn hand door een glas kon steken en terugtrekken, en dat hij weer terug wou naar de muziek.

afijn ze hadden me naar cs gebracht en zij gingen weer terug want ik wou niet hun avond verpesten, ik moest een half uur op me trein wachten, er zat een vrouw verderop op een bankje die keek me de hele tijd aan met een rattenkop, ik werd er weer helemaal para van, ik kijk naar de verste sporen en zie daar een trein voorbij huppelen, overal zijn hevige patronen, het hele station word erdoor overgenomen.

eindelijk komt de trein aan en stap ik in, ikga in de wagon zitten en de trein rijdt weg.
ik heb de hele tijd het gevoel dat we gaan opstijgen net zoals in een vliegtuig en zet me de hele tijd schrap in me stoel, ik zag ook daadwerkelijk uit het raampje de grond kleiner worden!
na 10 minuten dit volgehouden te hebben trek ik het niet meer en kots de wagon onder, ikga snel naar een andere wagon.
ga daar weer zetten en zie uit me raampje de hele tijd het landschapper sneller en dan weer vertraagd langsgaan, het is net zoals een film in slow mo en daarna weer in werkelijke tijd.

na wat 2 uur leek (was 25 minuten) kom ik op utrecht cs en ga me fiets zoeken. dat was verdomd moeilijk want alles vervormde de hele tijd.
uiteindelijk toch gevonden en ging maar beetje doelloos door de stad fietsen want ik was nog steeds op het hoogtepunt van me trip (dit hele verhaal tot nu toe is in 4 uur gebeurd)

ik ga op een bankje zitten nog steeds met een kutgevoel en zet een muziekje van me telefoon op, het was een techno liveset van sven vath, die klonk zo mooi, zo puur, dat al me negatieve gevoelens weg ebten en er euforie voor in de plaats kwam!
heb uiteindelijk 3 uur in totale extase naar hetzelfde nummer geluisterd op dat bankje en ben toen maar naar huis gegaan en gaan slapen.

wat een dag was dat.
ikzei toch dat ik in gekke situaties terecht kwam :rock:

morgen type ik wel het verhaal van mij 2c-e overdose :tearsofjoy:

zal ik hem trouwens gelijk maar in tripreports neerzetten aangezien het een aardig verhaal is geworden?
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geniaal gast! :grin:
Ik kon me heel erg inleven in je verhaal gheghe :grin:
Nice
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#13
Of sta je om 22:00 op het station, en roept inens keihard "GVD" over het perron. word je door 20 man aangekeken, en dan rustig een sigaretje opsteken, (niet naast de rookpaal.)

ja, was een restje van alles en nog wat, na 24 uur onafgebroken feesten, dan ineens ziendat je op 22 seconden de trein hebt gemist.
H
HagelkaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Die lift in 11, daar ben ik ook een keer grenzeloos bad gegaan. Alleen dan op een flinke overdosis spacecake en een lading bier. (Spacecake eten als je kacheltje lam bent en dus sterft van de honger, dom dom dom)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#15
liften zijn vreselijk onder trippen, maar trapjes oplopen ook. na 20 trapjes omhoog lopen, dacht ik echt dat er geen eind aan zou komen. Maar wie gaat er dan ook op de 11e verdieping wonen.... en dan steeds de tel kwijt raken, en steeds het halletje inlopen om te zien welke verdieping je bent.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
underworld zei:
we gaan de club in en nemen de legendarische club 11 lift (als je hem niet kent moet je hem maar even opzoeken op youtube)
en het begint al een beetje te vervormen al die schilderingen in de lift.
Klik om te vergroten...
de lift, ernstig als je trippend bent....

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/5Acbu1KpOnM&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/5Acbu1KpOnM&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>M[/youtube]
*
*.exeLid
01-01-2024, 00:00
#17
"nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon."


de vraag is dan natuurlijk: waar woon je?
s
systemerrorLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij is m'n ergste drugsblunder simpelweg teveel mdmakristal in 1 keer gedropt +500mg ...
ik stond vrij strak, 4 uurtjes gestampt op hardtek en vanaf dan in een zwart gat gevallen voor de komende 12uur ofzo; totally down
en heb de maanden erna mezelf terug moeten bij elkaar schrapen, een hele tijd depressief rondgelopen :rolleyes: was me dat kut
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mijn domste actie bij uitstek was het innemen van een vingertopje mdma toen we gewoon met z'n allen gezellig bier zaten te drinken. We hadden het over mdma en hoe chill het nu zou zijn, dus ik met m'n enorm zatte hoofd een vingertop genomen. (Terwijl ik het normaal altijd heel nauwkeurig afweeg) Ben toen een paar uur knock out geweest. Hmm ja dat was denk ik wel het domste wat ik ooit met drugs heb gedaan...
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#20
Na een paddotrip wouden we bij een vriend ff gaan chillen. Jointjes erbij, filmpje opzetten, pizza bestellen EN mn rum ophalen. Even een glaasje voor de smaak. Ik vond zelf dat ik er nog wat raar uitzag. Rare blik in mn ogen enzo. Mn vrienden zeiden dat je niks meer zag en dat ik de rum moest pakken. Ik kwam binnen en het ging zo;


Ik: Halleu
Zusje: Woow, wat zie jij eruit joh?
Ik: uhh ja uhh, waar is mn rum?
Vader: Ja, in die tas die je meehad gister. *kijkt me raar aan*
Ik: Ooh oja, oja. Uhmm.. Waar is mn tas?
Zusje: Wat heb JIJ op joh? Kijk dan pap..
Ik: Gewoon, niks. *loopt verward naar de tas te zoeken*
Ooh ik heb em al! Doeiiii!!

Niks over gehoord verder, maar ze keken me nogal raar aan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1516171819...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."