Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Die grondstoffen moeten ook onder een soort gedoogdbeleid of gelegaliseert worden. Sinds die stoffen verboden zijn, denkt de overheid dat de xtc productie gaat stoppen ofzo. maar xtc is een zeer geliefde drug. Daarom denken de dealers slim te zijn en troep te verkopen. Er zijn nog zooveel mensen die nix laten testen. De rede dat ze de grondstoffen verbieden is(denk ik) dat er minder xtc gebruikt word en minder drugslachtoffers vallen. Maar dat word alleen maar meer op deze manier. SCHANDALIG!!!!!!!"
"ik snap het hele probleem niet eens van de drugstoeristen. ze moeten gewoon meer btw over de wiet gooien bij de grensen. uiteindelijk verdient nederland alleen maar meer door drugstoeristen, zelfs met de btw van nu. als ze er nog meer van maken, kan et alleen maar beter lopen met het land zelf. de toeristen roken rustig hun jointje, wij worden er beter van. NO PROPLEMZ... toG?"
"volgens mij komen de ziektes in de westerse landen door de chemische voeding. het is hier heel normaal om kilo's te snoepen, veel te vet eten, drinken met chemicalien(cola, energiedrinks en dat soort sooi) en in japan china enzo eten ze heel veel vis, dat is een heeel gezonde voeding(ik lust et niet ) tja chinezen zijn de grootste bevolking ter wereld, vandaar dat ze zoveel kunnen en dat je veel erover hoort. denk ik hoor:P"
"dan valt mijn blunder wel erg mee als ik dat allemaal lees :P We waren met zen 3en op een zaterdag avond, allemaal redelijk nuchter. 1 vriend had 7,50 hasj en 1 vriend had nog 7,50 wiet. dus hij legde 5 euro wiet, en de ander 5 eu hasj (heeeel erg dikke pure joint) die ik moest gaan draaien. ik wou em perfect draaien, en uit et niets blaas ik alles uit et vloetje, alles in me schuur op de vieze grond. BALEN!!! me vrienden waren egt boos op me. toen hadden ze uiteindelijk die laatste mixjoint gedraait ( ik mocht niet meer draaien sins toen terwijl ik meestal het mooiste draai) en daar mocht ik nauwelijks van meeroken. ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. verder was de avond wel geslaagd ondanks het feit dat we beetje shaggie waren:P"
"zelf vind ik dat het chilste wat er is met alcohol. ik was op een feest. beetje sterke drank, + 12 blikjes energy en wat jointjes. helemaal kapot stronken en alsnog superveel energie. et mooiste wat er is denk ik en op et nieuws was ook iets daarover, dat energy-alcoholise drankjes(voorgemixt) niet meer verkocht mogten worden ofzo, omdat je dan sneller teveel alcohol in je neemt, je merkt minder van de drank, en kan zo makkelijker zoveel drinken dat et veelteveel is voor je lichaam en hersenen."
"tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten."
"Fishhead0707 zei: Dopejoo zei: tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten. Klik om te vergroten... Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties. Klik om te vergroten... haha daar heb je een punt ja. 2c-b is nu onvindbaar voor mij. kga gwoon een gokje wagen en zo soon as possible de 2cc kopen. Als de tijd rijp is ff uitproberen en reportje schrijven."
"kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen. Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan. Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar. Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn) wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg) (2cc en 2cd zown 80 en 100 p g) Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd? en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien. mvg doopi"
"Ik heb hier phenazepam, en een weegschaal die tot de 0,01 gram nauwkeurig (voor zover ik weet) afweegt. De normale dosering zou tussen de 0,5 en 1,5 mg zitten. Dit verschilt per persoon natuurlijk. Nou zat ik te denken, als ik dit nou 1 op 100 met poedersuiker(vanwege de houdbaarheid) meng, kan ik het veiliger afwegen en doseren. Dus 100 mg phenazepam met 9,9 gr poedersuiker. Hoe krijg ik het egt helemaal goed versneden, dat elke 100 mg van de mix egt prezies even sterk zal zijn kwa dosis? Kben een noob wat versnijden betreft, en wil het liefst zo veilig mogelijk afwegen. alvast bedankt"
"danke voor de tip, maar ik ga capsules maken, en ik heb et liefst elke capsule dezelfde dosering. Over 4 weken komt mijn 0,001 weegschaal binnen. En is het op te lossen in water? en dan door poedersuiker(of iets anders) heenmengen om et goed gemengt te krijgen?"