Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
214 weergaven
18-5-2026
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja zo bijzonder was het niet.. iemand kwam met een zak gedroogde paddo's, iedereen at er een handje vol van op. na een tijdje voelde nog niemand wat, maar ondertussen was toch iedereen bier aan het drinken en aan het blowen en toen hebben we voor de grap die kruimels onderin het zakje opgesnoven. beetje kansloos eigenlijk, maarja, was al een tijd geleden
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rabbithole zei:
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.
Klik om te vergroten...

Volgens mij zou het allebei wel moeten werken, al is snuiven vrij onpraktisch gezien de lage concentratie van de dingen die je ECHT naar binnen wil krijgen :P
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
leppeh zei:
Rabbithole zei:
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.
Klik om te vergroten...

Volgens mij zou het allebei wel moeten werken, al is snuiven vrij onpraktisch gezien de lage concentratie van de dingen die je ECHT naar binnen wil krijgen :P
Klik om te vergroten...

Het pluggen van de paddo's was nog maar 't begin van dit hilarische relaas...Zoek maar even op "Dubz" (toch?) en "paddo's pluggen" ofzo :wink:

(and get ready to puke and rofl at the same time :grin: )
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dreuge zei:
ik heb wel eens gedroogde paddo gesnoven
Klik om te vergroten...
Wel eens truffels in een pijp gestopt, conclusie, schimmel brand niet...
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Flameon zei:
viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Klik om te vergroten...

Dat valt nog te doen. :grin:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sublimo zei:
Flameon zei:
viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Klik om te vergroten...

Dat valt nog te doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Yep ... had veel hoger kunnen zijn. Meisje vatte het goed op gelukkig :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Flameon zei:
Sublimo zei:
Flameon zei:
viel mee geloof ik .... onder de 100 euro!
Klik om te vergroten...

Dat valt nog te doen. :grin:
Klik om te vergroten...

Yep ... had veel hoger kunnen zijn. Meisje vatte het goed op gelukkig :grin:
Klik om te vergroten...

Daar heb je nog geluk mee gehad. :sunglasses:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha zal het dit keer in 1 woord zeggen die overwint het toch van me andere *ongelukje* hehe:

Benzo's :smilingimp: :grin:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#9
Xeloc zei:
Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:

Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!
Klik om te vergroten...

mooi dat je net die drie noemt :) ikzelf kan geen jagermeister hebben. zelfs na een shotje zit k al met mn knieen op t toilet.
n vriend van me kan geen bacardi razz meer ruiken na een uit de hand gelopen avond en tequila is een ander een keer IETS te veel geworden.

OT: gister n klasgenootje gsmst of ze me nog n gram "buffel" kon brengen. was dus duidelijk niet voor haar bedoelt :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Adrenochroom zei:
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
Klik om te vergroten...

haha ik zie het helemaal voor me.. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Adrenochroom zei:
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is wel echt super vet.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#12
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#16
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#17
en het vaak gewoon niet eens laten merken... die zien echt wel dat je hebt geblowd, gedronken, gesnoven of gesnoept...

Alleen GHB merken ze denk ik niet, lijkt meer op iemand die gedronken heeft
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#18
funky_skunk_junky zei:
seth zei:
pff leg het uit als een huidziekte en je krijgt nog overal voorang uit medelijden...
Klik om te vergroten...

"Ik ben geboren met het gezicht van een clown" :(
Klik om te vergroten...

weet dat het gemeen is, maar lig strijk als ik me voorstel hoe dat gaat als je ergens in de rij staat. en praatte over de witte vlekken, niet de tattoo
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Flameon zei:
W.F.L. zei:
Rabbithole zei:
Sowieso is een tattoëerder die in het gezicht tattoëert al moeilijk te vinden, en dan ook nog eens iemand vinden die het in het gezicht van een dronkelap doet.. Klasse! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

De tattoëerder was waarschijnlijk zelf een dronkelap :grin:
Klik om te vergroten...

Ook verslaafd zegt client
Klik om te vergroten...

Aan wat? Alcohol? Heroïne? :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
...
Klik om te vergroten...

Je vergeet er nog eentje. :grin:

Denk aan GHB. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik had toen geen GHB mee :confused:
Klik om te vergroten...

Dat was hier, gisteren of eergisteren, remember ? :)

Hele glas over je heen. :sunglasses:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1112131415...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."