Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi (Ik weet niet of dit het juiste subforum is voor dit maar lees toch even door aub ) Ik ben heel men leven geworsteld met 'iets'. Pas recent heb ik ontdekt dat dit ADD is ( ben nog niet hiervoor in behandeling gegaan). Ik heb nooit ritaline, concerta ofzo genomen maar ben hier de laatste tijd wel veel over aan het nadenken. Even over mezelf: -concentratie vermogen is zeer laag bij minder boeiende onderwerpen en opvallend hoog bij, voor mij toch, interessante onderwerpen. -zeer impulsief, ik doe vaak idiote dingen zonder na te denken over de consequenties. Met deze heb ik het meeste last, en het heeft me al vaak in situaties gebracht waarbij ik mezelf wel kon wurgen -moeite om sociale contacten bij te houden (laatste tijd gaat het beter omdat ik mezelf hiertoe verplicht) -enorm vergeetachtig en chaotisch -intelligent :P -gevoelig voor verslavingen (hangt nauw samen met impulsiviteit) Ik ben vrij goed in relativeren en kan meestal wel lachen om mijn idiote, impulsieve daden, maar soms gaat het TE VER en ik ben nu eigenlijk ten einde raad. Ik ga zeker hiervoor een oplossing zoeken (therapie of medicatie of beide), maar ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die hier last van hebben en hoe jullie hier mee omgaan. Yoo"
"bedankt voor de reacties. Ik denk dat jullie allebei wel een punt hebben, maar ik heb besloten om toch rilatine te proberen. Ik denk dat ik anders nooit mijn studies ga volhouden"
"Dat dagdromen (weg zijn in gedachtes en daar blijven hangen) heb ik dus ook veel. De laatste tijd doe ik het echter minder. ik ben namelijk een boek aan het lezen over 'boeddhisme' (ja lach maar ), maar dit help me echt wel om meer bezig te zijn met mijn omgeving en het 'NU' en niet te zitten weg te dromen bij toekomstbeelden etc... En dit lijdt dan tot betere concentratie en controle van gedachtes (minder chaos)."
"Yo, Binnen 2 weken zal ik me in Bangkok bevinden. Iemand vertelde me onlangs over een notoir energy drankje genaamd M-52 dat je legaal zou kunnen verkrijgen. Volgens die persoon bevat M-52 amfetamines. Ik heb hierover wat rondgevraagd en meerdere mensen hebben dit bevestigd en hun ervaringen gedeeld: 'heel de nacht wakker, speed-achtig effect, enorme kater de volgende dag,...'. Op google vind ik niks over dit drankje, dus ik dacht misschien weet iemand op het df er meer over? Anyone?"
"Beste DFers, Volgende week ga ik met enkele maten een hippyflipke doen. Ik heb hier wel enkele vraagjes over: 1. how to do it? 2. dosering? 3. (voor de belgen onder ons) waar koop ik van die grappige spullekes om mij mee bezig te houden? Daarmee bedoel ik dingen zoals: glowsticks, blacklight, fluostift/verf, flashe lampkes,etc... 4. Toffe dingen om te doen tijdens de trip?"
"Hippy Flipping Beste DFers, Volgende week ben ik van plan om te hippy flippen met enkele maten. Voor alle duidelijkheid: Hippy flippen is wanneer je truffels/paddos combineert met mdma. Ik heb hierover weinig terug gevonden op het df en ik vroeg me af of iemand hier zijn ervaringen kan delen aangezien we geen flauw idee hebben hoe het met de timing zit. Een trip report van dit en de salvia van vorige week volgt zowiezo! grts"
"Wat vinden jullie het leukste om te doen? Paddo's, truffel's of lsd ?"
"Paperplane. zei: Ik heb vandaag kennis gemaakt met de schone wereld van LSD. Een Yinyan dolfijntje stuurde me 6 uur lang in een euforische body high met leuke visuals. Vind het tot nu toe leuker/uitdagender dan paddo's. Ook minder chaotisch. Zit nu in de afterglow met mn wietpijpje op mn bed (: Volgende keer maar eens in een andere setting doen. Peace, Klik om te vergroten... LSD spreekt me meer en meer aan de laatste tijd, maar tijdens mijn laatste trip ( op truffels ) had ik echt een slow-motion gevoel. De trip duurde me iets te lang en op het einde was ik gewoon echt moe en wou ik gaan slapen...maar dit ging natuurlijk niet want ik lag nog lang na te trippen. Is dit 'slow-motion' gevoel ook typisch voor lsd?"
"Ook al voorgehad, gewoon weinig gegeten en te snel rechtgestaan vanuit zetel."
"Mhh blijkbaar heeft iemand deze 2 Posts bij elkaar gezet..."