Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vroeger, toen MDMA nog goed bij me werkte voor ik het misbruikte was de candyflip mijn favoriet (LSD en na 3 a 4 uur MDMA). Psychedelica met na de piek een disso (bij voorkeur 3-MeO-PCE) is stiekem ook wel heel erg lekker."
"Allemaal op recept gehad ja in de zoektocht naar wat het beste hielp ter pijnbestrijding (en slapeloosheid door pijn). Op dit moment krijg ik er enkel nog 2 op recept die ik ook gebruik. De rest heb ik gewoon nog over van toen ik ze nog op recept kreeg maar bij een pijnaanval kan ik ze ter aanvulling gebruiken."
"Even kijken. 1P-LSD 2C-B 25I-NBOMe 4-HO-MET 5-MeO-MiPT DMT DPT Methallylescaline Truffels (gedroogd) LSD-25 Salvia Divinorum extract En dan nog de medicijnen maar die horen eigenlijk niet in het rijtje vind ik. Buprenorfine Diazepam Fentanyl Lormetazepam Morfine Oxazepam Oxycodon Temazepam THC olie Tramadol"
"1P-LSD 2C-B 2C-E 3-HO-PCP 3-MeO-PCE 4-HO-DET 4-HO-MET 5-MeO-DMT 5-MeO-MiPT 25i-NBOMe Alcohol Amfetamine Buprenorfine CBD-olie DOC DPT Lormetazepam LSD-25 Methallylescaline Morfine N,N-DMT O-PCE Oxazepam Oxycodon Salvia divinorum 30x extract THC olie Temazepam Tramadol Truffels (gedroogd). En een aantal zijn er nu op of weg, zoals 3-MMC, paddo’s en fentanyl."
"Verzamelen kost niet zo veel tijd."
"Rivalrie zei: Ga je 8.6 achterna? Klik om te vergroten... I wish! Nee, er zijn nog wel enkele psychedelica waar ik erg nieuwsgierig naar ben en die ik nog toe hoop te voegen aan de verzameling, maar verder vind ik het wel goed."
"Wat zwaar lijkt me dat! Ik heb zelf nu 3 jaar chronische pijn en ook al alle trajecten doorlopen. Bij mij werkt Oxycodon wel een beetje, maar ik heb wel altijd last van de bijwerkingen. Ik vind dit al heel moeilijk om mee om te gaan en kan me haast niet voorstellen hoe zwaar het is om al 12 jaar ernstige pijnklachten te hebben! Ik heb ook gehoord van de ketamine infusen bij chronische pijn, maar dat willen ze bij mij ook niet doen (sowieso weinig steun van de pijnpoli, ze willen me vooral zo snel mogelijk af hebben van de opiaten maar dan kan ik bijna helemaal niks meer). Bij mij hielp thuisgebruik van ketamine niet tegen de pijn. Ik denk dat zo'n ketamine infuus ook om hele andere doseringen gaat, je wordt dan niet voor niets opgenomen in het ziekenhuis. Ik denk dat het je niet verder gaat helpen maar je kunt het natuurlijk proberen. Bij mij ligt de focus nu op omgaan met de pijn in plaats van pijnbestrijding. Meditatie, meer in het moment zijn en genieten van de kleine dingen, minder vechten tegen de pijn. Dingen doen die je fijn vindt (bij mij helpen lezen, muziek, wandelen, beetje yoga). Maar het blijft moeilijk. En dan is jouw pijn zo te horen nog een stuk heftiger dan die van mij... Heel veel sterkte in ieder geval."
"Huachuma (San Pedro)"
"Mijn ervaring: ze behandelen me niet anders dan een man. Ze kijken er niet van op. Een klant is een klant. Maar elke dealer is ook weer anders dus je zult er vast ook wel mensen tussen hebben die wel onderscheid tussen man en vrouw maken. Net zoals in de 'echte wereld'."
"LSD + MDMA. Mits perfect getimed zodat je echt een candyflip krijgt."