Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
218 weergaven
18-5-2026
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was een keer met een vriend van mij in de Appie. We waren allebei erg stoned. Hadden een dikke amnesia gerookt. We hadden wat te drinken gehaald voor de droge bek. :grin: vervolgens heb ik betaald lopen we de winkel uit en word ik ineens geroepen, had ik me pinpas in dat ding laten zitten na het betalen. :stoned:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
ZERO- zei:
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
Klik om te vergroten...

Die is erg herkenbaar inderdaad. Het mooiste voorbeeld hiervan is van een vriend van mij. We waren een avondje in studio 80 met een paar vrienden aan de xtc. We lopen de trap op richting de rokersruimte, M loopt voorop en stopt in enen bij een gast die op die trap stond. Hij gaat met zijn hoofd echt 10 centimeter voor het hoofd van die onbekende gast staan en staart hem wel een halve minuut aan om uiteindelijk te concluderen dat het niet onze vriend D was maar gewoon een onbekende. Ipv van nog iets te zeggen loopt hij weer door. Een andere vriend en ik die er achter liepen hadden het allebei niet meer. Pas toen we later aan M vertelde hoe raar het was drong dat ook bij hem door... Is inmiddels jaren geleden maar komt nog vaak ter sprake.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: inderdaad briljant dit! :tearsofjoy:
S
SkirreLid
01-01-2024, 00:00
#3
ZERO- zei:
Ik vind nog altijd het meest beschamend als je mensen gaat aanspreken waarvan je denkt dat ze je kent, en diegene draait zich om en is heel iemand anders.... Maarja, overkomt de beste.. :')
Klik om te vergroten...

Daarom loop ik tegenwoordig ook altijd minimaal 2x voorbij om zulke situaties te voorkomen :rolleyes:
En ook al ken je diegene niet, gewoon een kwartier mee gaan lullen :wave:
P
PsylockeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik dacht niks te voelen van twee witte nintendo's. Iets voelde ik er blijkbaar wel van want had de verwarming met mijn domme kop op 53 graden gezet en daarmee mn vader uit bed laten zweten. Zelf in de tuin rustig een sigaret aan het roken met korte mouwen, waarom had ik die verwarming zo hoog gezet :confused:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja, dat zijn altijd vervelende situaties: onder invloed zijn en dan ouderlijk gezag tegenkomen. Ik heb dat tot nu toe 1x gehad, gelukkig vond mij moeder me er alleen slecht uitzien, en dat mijn ogen een rode kleur hadden. (nacht van tevoren aan pep en pillen, en vlak voor de ontmoeting nog wat gesnoven.) :openmouth:
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Men pa tegenkomen 4 uur in de morgen, hij komt net met wat collegas uit de stripclub terwijl ik net een pakje blaadjes kopen helemaal waus, men pupillen sprongen uit men ogen haha. enige wat ie zei was " kleine wij hebben mekaar vannacht niet gezien en geen woord tegen ons moe, en als je nuchter bent praten we wel nog es" Wat was ik geschrokken haha blij dat ie zelf toen aardig wat nam en het allemaal wel door de vingers zag. Moe daarentegen was anders, ze zijn intussen gescheiden lol
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#7
leipebaviaan zei:
Ja, dat zijn altijd vervelende situaties: onder invloed zijn en dan ouderlijk gezag tegenkomen. Ik heb dat tot nu toe 1x gehad, gelukkig vond mij moeder me er alleen slecht uitzien, en dat mijn ogen een rode kleur hadden. (nacht van tevoren aan pep en pillen, en vlak voor de ontmoeting nog wat gesnoven.) :openmouth:
Klik om te vergroten...

Had ik toen ik thuiskwam van q-base :tearsofjoy:
Was nog een beetje hard aan t gaan dus heb ik mn moeheid wat overdreven en de hele tijd met mn ogen halfdicht tegen mn moeder staan praten, zegt ze: je ziet eruit alsof je veel hebt gezopen... Ik zo: eh, ja, ja heb best veel gezopen. Toen ben ik maar naar bed gegaan :tearsofjoy:
S
SnuifWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toen ik tijdens Koninginnedag m'n sleutels uit m'n broekzak haalde en er vervolgens twee kabouter envelopjes mee kwamen en vlak voor de bewaker z'n neus op de grond kwamen. Gelukkig had-ie het niet gezien :'-)
L
LADYxLICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#9
De 2e x dat ik een pilletje xtc had gehad heb ik hele rare dingen uitgekraamd...
Ik had sex met mijn vriend waarna ik ineens aan hem vroeg hoe hij aan die pony kwam ( we lagen gewoon op bed, en hij heeft niet eens pony's) .. Daarop volgde dat ik een naam van een zanger noemde terwijl wij bezig waren.. De day after, hebben we hier ook erg om kunnen lachen en elke keer wanneer we weer iets willen gebruiken komt het ook even ter sprake..
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nou .. ik denk dat die van mij misschien wel 't schamendst is :grin:

Ik was stoned op school met gym, en midden tijdens die uitleg riep ik blijkbaar dus heel hard naar mijn gymleraar ''HE ELOY, WIET KOPEN?'' :tearsofjoy: :wave: :wave:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
SirErick zei:
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
Klik om te vergroten...
Moest hier erg om lachen! Vraag me dan wel meteen af waarom jullie oliebollen gehaald hadden terwijl jullie aan het snuiven waren?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#14
inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zoals je kan zien aan de titel, wat was jouw ergste drugsblunder, stomste actie/idee. Wat voor belachelijke capriolen heb jij uitgehaald met drugs? :tearsofjoy: . Mijne:

Ik had een avond MDMA geplanned bij wat vrienden. Dus ik neem thuis de pillen (2 stuks van 85 mg) en neem er nog eentje mee. Ik wacht even tot ze inslaan, en als ik me licht waus begin te voelen ga ik snel weg (om thuis niet rond te lopen met dikke pupillen en xtckaakjes XD).

Echter op weg daarheen belt een vriendin dat het niet doorgaat omdat 2 mensen op het laatste moment door problemen niet konden, dus ik chill daar 10 minuten of zo met alleen die vriendin, maar dan ga ik echt weg omdat ik me best kan indenken dat ik fucking irritant ben met m'n leipe kop terwijl zij nuchter is. Ik ga weer terug naar huis, en zit een tijdje op MSN en DF, maar ik heb te veel drang om met mensen te lullen en sociaal te doen, ik ga richting de stad, loop recht in m'n vaders stamkroeg binnen (Ja, hij was daar).

Gaat ongeveer zo:


Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al :(
Pa>> ...


Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
hehehe :grin:

ik ga er ff over na denken of ik nog wat heb
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb me ooit verslikt in een pilletje en die vervolgens op het spoor uit staan te hoesten, waren pillen van 5 euro per stuk, en een vriend van mij maar schreeuwen, ``hand er onder``

pilletje weg

en ik heb ooit een joint gedraait in de trein, dicht gelikt, en toen bleef hij niet plakken, toen wou ik hem aan tikken en vloog mijn joint door de trein
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
en ik heb ooit een joint gedraait in de trein, dicht gelikt, en toen bleef hij niet plakken, toen wou ik hem aan tikken en vloog mijn joint door de trein
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: classy


Ik kon maar niet echt wakker worden voor een belangrijke toets (simulatie van een gesprek) op school. Dus dacht ik dat het slim was om wat guarana pillen te nemen bij de koffie... Dat heb ik dus geweten, ik zat zo te stuiteren in me kop dat ik niks van het hele gesprek heb meegekregen, en al me energie moest steken in geen rare bewegingen maken. Aan het einde van het gesprek toch maar 'opgebiecht' dat ik veels te veel koffie had gedronken, want uiteindelijk viel ik dus keihard door de mand.
M
Martijn.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al :(
Pa>> ...


Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..
Klik om te vergroten...
Ik zie 't al helemaal voor me. Geniaal gewoon! :P

Als ik dat zou flikken... damn... volgens mij slaat 'ie me morsdood als 'ie thuis komt. :tearsofjoy:


Ik heb geen erge blunders ofzo (ook niet zo gek veel ervaring met drugs). Alleen een black-out gehad op 't 25-jarig jubileumfeest van m'n ouders. Ik had die hele dag niks gegeten, dus ben op nuchtere maag gaan drinken. En op een gegeven moment was ik onverwachts helemaal lam. Mijn pa was in paniek geraakt, en had na afloop van 't feest thuis 112 gebeld. :tearsofjoy: Het enige wat ik me kan herinneren is zo'n pijnprikkel die ze me toen hebben gegeven om te controleren of 't wel goed met me ging. M'n ouders waren toen gelukkig niet kwaad. Ze begrepen 't wel, en mensen hadden ook gezegd dat ik niet zo veel op had.

Verder een keer een hele strip 2,5 mg lorazepam geslikt (eerst 10 mg, en later nog 15 mg bijgeslikt, vraag me niet waarom). Ook hiervan kan ik me verder weinig herinneren. Het was op een avond dat m'n ouders naar een trouwfeest van iemand waren. Ook de hele volgende dag is niet in mijn geheugen blijven hangen. Twee dagen later had m'n ma het allemaal over filmpjes van het feest die ze had laten zien. Dus dat ging zo:
'Huh... filmpjes? Welke filmpjes?'
'Van dat feest!!'
'Ik heb geen filmpjes gezien hoor...?'
'Da's wel waar. Die filmpjes waarop......... (heel verhaal)'
'Oooh! Die filmpjes... ja!' *Wist dus nog steeds niet waar ze 't over had*
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor de neus van mijn vriendin gesnoven toen ik wat biertjes op had en toen ze zei dat ze met me wou praten en moest huilen zei ik dat ze zich aanstelde en schold ik haar uit.
Niet een van mijn beste acties... :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."