Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
211 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat willen ze doen dan als ze het wisten?
Onder invloed zijn is niet tegen de wet, enkel productie, handel en bezit.

Of hadden jullie nog pillen bij jullie? Dan is het wel een spannend momentje. :P
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#2
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
endor zei:
Hightimesz zei:
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
wtf ?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook.
Klik om te vergroten...

In Nederland heet dat vloe(i). De zgn. lange blaadjes zijn echt Vlaams geloof ik :P

In België is GHB dan weer vloei, haha.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt vloei van vloeibare denk ik
In vlaanderen noemen we ghb wel eens vloeibare of liquide, maar vloei heb ik nog nooit gehoord.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Klik om te vergroten...

Jaaaa, nog nooit gezien in NL die dingen :P :grin:

Liquide had ik nog nooit gehoord, maar vloeibare XTC is gewoon een andere naam. Ergo, vloeibare XTC -> vloeibare -> vloei :P
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ow ja, GHB is vloeibaar, ghehe ik kon de associatie met blaadjes en GHB niet vinden.

Die vloei (rijstevloei) wordt hier volgens mij toch veel gebruikt. Het voordeel is dat de joint niet verder brandt als je er niet van rookt. Ik vind het er net zo vies uitzien als dat het smaakt.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Haha dat was sarcasme van mij natuurlijk.. :P Bedoelde uiteraard niet dat er in België wel lange vloei is en in NL niet, gewoon dat het woord "blaadjes" vlaams is. Maar ja, blaadjes gaan eigenlijk altijd samen met lang hier want ik rook enkel filters :grin:
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Haha dat was sarcasme van mij natuurlijk.. :P Bedoelde uiteraard niet dat er in België wel lange vloei is en in NL niet, gewoon dat het woord "blaadjes" vlaams is. Maar ja, blaadjes gaan eigenlijk altijd samen met lang hier want ik rook enkel filters :grin:
Klik om te vergroten...

Ik verbaas me nergens over vandaar dat je sarcasme even langs me heen ging.
In Duitsland noemen ze het ook blaadjes (blÀtchen) en doen de plakrand aan de verkeerde kant.
F
FidgeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kijk niet zo snel ergens raar van op, vandaar dat je sarcasme even langs me heen ging.
In Duitsland noemen ze vloei ook blaadjes (blÀtchen) en doe nde plakrand ook nog eens aan de verkeerde kant....
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Mathijs zei:
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
Klik om te vergroten...

Wajooh :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...

Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?

Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?

Hoe liep het uiteindelijk af?

:)
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#12
NorthernLightBE zei:
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt vloei van vloeibare denk ik
In vlaanderen noemen we ghb wel eens vloeibare of liquide, maar vloei heb ik nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...

Meeste mensen kennen GHB hier niet (ik spreek over niet-druggebruikers). Wordt gewoon vloeibare XTC genoemd.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fishhead0707 zei:
Mathijs zei:
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
Klik om te vergroten...

Wajooh :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...

Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?

Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?

Hoe liep het uiteindelijk af?

:)
Klik om te vergroten...

Ja ging goed fout...
Kort samengevat ging ik harder dan je wilt... heb ook wat toegediend gekregen van de nachtzuster..(tranquilizers...) Maar wat ik me ervan herinner was echt onbeschrijflijk teveel fantasy/realiteit/fictie/non-fictie waren allemaal vage termen en had de mooiste beelden voor me als ik me ogen dichtdeed, maar het was teveel heb 2c-p onderschat :hearteyes:
Het duurde 3 dagen voordat ik weer normaal was :flushed: Dankzij de nachtzuster heb ik het overleefd denk ik...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fidge zei:
Ow ja, GHB is vloeibaar, ghehe ik kon de associatie met blaadjes en GHB niet vinden.

Die vloei (rijstevloei) wordt hier volgens mij toch veel gebruikt. Het voordeel is dat de joint niet verder brandt als je er niet van rookt. Ik vind het er net zo vies uitzien als dat het smaakt.
Klik om te vergroten...

huh wtf.. natuurlijk is er in nederland lange vloei. hoe wil je anders een joint draaien :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze waren nogal pissed?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Beanhead zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik ken een ergere variant op dat verhaal. Vriend van me deed dat ook altijd zeiken in zo'n fles en dan zet ie dat gewoon op zijn bureau... Nu kwam zijn zus eens terug van een feest, stomdronken en had ze wel een beetje dorst en zin in gewoon wat ice-tea

nuja

maak het verhaal zelf maar af :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Kijk dat zijn mooie dingen.. :mrgreen: :mrgreen:

Drientje zei:
Ze waren nogal pissed?
Klik om te vergroten...

whahah scherp.. :tearsofjoy:

Gelukkig weet ik altijd gewoon het toilet te vinden.. Of een prullenbak die naast me bed staat die ik expres leeg laat.. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb ook wel eens in bed gekotst, en toen ben ik er lekker in blijven liggen, tot het koud was...

en ik heb wel eens op de fiets in mijn broek gescheten omdat ik het koud had...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
cropp zei:
Ik heb ook wel eens in bed gekotst, en toen ben ik er lekker in blijven liggen, tot het koud was...

en ik heb wel eens op de fiets in mijn broek gescheten omdat ik het koud had...
Klik om te vergroten...
Je ziet het nu nog.....
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik heb 1 keer in bed gekotst en ben er toen met mn hoofd in gaan liggen, gelukkig was ik nog dronken toen ik wakker werd en had ik het grootste deel er al af gewassen voordat ik door had wat het was

en 1 keer naast mn bed gekotst, net zo lang naakt er naar staan staren tot mn ma het op kwam ruimen, hier ben ik niet echt trots op....

maar met andere drugs dan alcohol heb ik volgens mij nooit echt een blunder gehad
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."