Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
216 weergaven
18-5-2026
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#1
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
TRAVOLTA zei:
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
TRAVOLTA zei:
kdenk dt zaterdag toch eentje voor mij is hoor..

khad n gram mdmakristallen gekocht voor ILOVETECHNO maar ze nog in mijn portemonnee zitten. vervolgens opstap gegaan met m'n zusje en na wat gedronken te hebben besluiten 2 kleine pinkjes te pakken zodat k minder hoef te drinken en dus goedkoper uit zou zijn.

uiteindelijk weet ik helemaal niks meer van de avond, alsnog 80 euro aan drank uitgegeven, gevochten met iemand op straat (?), mijn stamkroeg uitgegooid omdt ik strak aan de bar zat, de vloermat van een taxi mee naam huis nemen, niet meer snappen hoe het slot van de wc werkt en daar 2 uur gezeten en nog een hoop erge dingen. heb dit allemaal naderhand van mn zusje gehoord.

zij kon er echter wel mee lachen aangzien ik wel supergezellig tegen iedereen deed en r vele heb getrakteerd.

acohol + MDMA = afrader!! zeker ongepland in een omgeving waar mensen drugsgebruik niet tolereren
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je gedronken dan ? En wat zijn twee kleine pinkjes voor jou ?
Klik om te vergroten...

exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
TRAVOLTA zei:
exacte hoeveelheid zou ik eerlijkgezegd niet meer weten, toen ik pakte was ik al behoorlijk dronken. en 2 kleine pinkjes zijn ook echt klein bij mij. op een festival pakte ik 5x da t" kleine pinkje " en had mezelf nog goed onder controle (Zelfde dealer). dus waarschijnlijk was de combinatie met de alcohol gewoon erg slecht (had mdma nog nooit met alcohol samen gehad).
Klik om te vergroten...

Dan gaat het waarschijnlijk aan de alcohol hebben gelegen, je moet dan wel al heel wat gezopen hebben. :P

ben er trouwens zeker niet trots op en ben overal al mijn excuses gaan aanbieden.
Klik om te vergroten...

Dat kan ik begrijpen. :)

Die dingen kunnen nu eenmaal gebeuren, zelfs bij de beste. Als je er maar van leert. :wink:
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#5
het was inderdaad flink wat. heb er wel van geleerd om dat spul echt niet op een doorsnee stap avond te nemen. fijn bewaren tot i love techno dus en al helemaal niet in mijn portemonnee (om niet in de verleiding te kunnen komen ) :) en daarna weer netjes minstens 3 maanden wachten.

nu ga ik lekker bijslapen! x
s
soldiermoneyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Nu, een ongeveer een week later kan hij weer praten en bewegen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.
m
mephe4Lid
01-01-2024, 00:00
#7
soldiermoney zei:
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Nu, een ongeveer een week later kan hij weer praten en bewegen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.
Klik om te vergroten...

SICK VERHAAL!! :openmouth:



Blunder van een vriend: met 14 en 15 jarige meisjes praten in de stad met een witte lijn van ze neus naar ze lip ( meisjes hadden het volgens mij niet door )
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
soldiermoney zei:
Niet mijn blunder, maar die van een oud maatje van me. (Jeff) Ik moet dit even kwijt hier

Hij inhaleerde soms butaangas/aanstekergas. Dom, fucking dom, een gewaarschuwd man telt voor twee. Twee, twee bussen op 1 avond. Komtie
Deze keer deed hij het op zijn kamer. Z'n ouders waren beneden, en z'n zusje in de kamer naast hem.
In de waas van het gas stapt hij naar zijn zusje en fluistert dat er inbrekers zijn (waarschijnlijk hoorde hij zijn ouders in de woonkamer) Zusje gaat naar beneden, en zegt tegen haar ouders dat Jeff gek doet. Op dat moment komt Jeff de trap afgestommeld, de laatste 4 treden valt hij naar beneden en krijgt gelijk een hartstilstand. De buurman heeft hem gereanimeerd. In de ambulance heeft hij weer 2 hartstilstanden gehad. Na weer gereanimeerd te zijn raakte hij in coma. Het was maar de vraag of hij het er levend vanaf zou brengen.
Nu, een ongeveer een week later kan hij weer praten en bewegen.
Een ongelofelijke blunder, die hier misschien niet eens thuis hoort. Butaangas is namelijk geen drugs.
Klik om te vergroten...

Wow kut zeg wat een verhaal ..... das zeker een blunder!
Gelukkig dat hij er goed vanaf is gekomen. Hopelijk heeft hij er van geleerd
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
weyoun22 zei:
Wie gaat er dan ook in vredesnaam butaangas inhaleren? :confused:

Dat is geen blunder, dat is een kandidaat voor de Darwin Awards.
Klik om te vergroten...
+1.

We hebben hier ook nog wel een report staan van zo'n gast die dat vaak deed.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
We hadden een heel thread. En iedereen die daarin zei het ook wel eens gedaan te hebben typte met gigantisch veel spellings en typfouten :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
clockcable zei:
We hadden een heel thread. En iedereen die daarin zei het ook wel eens gedaan te hebben typte met gigantisch veel spellings en typfouten :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Ja het verklaarde ook wel ineens een hoop als ze zeiden dat ze het ook gedaan hadden.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#12
+ 2

hmm waarom blijven mensen dit soort vage acties doen? nooit begrepen. :)

ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven? ritalin snuiven? of nee xtc crushen en dat snuivenn.. ja dat zou de bom zijn.. lijkt me super vet om is te doen.. beetje gas erbij.. lekker wazig :grin: :rolleyes:

en nee kinderen dat is geen aanmoediging.. er zijn al mensen die dit geprobeerd hebben. don't try this at home.

maarja zelfde als verhalen van 10 pillen op een avond.. hmms goed bezig..

:rolleyes: :wink:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#13
Vorige week: Mijn vriendin tegenover mij in de quick (ik redelijk stoned, niet echt drugged maar kom), ik gewapend met een open potje mayonnaise (ja je kan het al raden). 'schat, vangen he' zei ik voor de grap en de bedoeling was het een soort halve cirkel beweging te maken en het potje gewoon op tafel leggen. Katapulteer ik me dat spel toch wel niet recht op haar zeker! Haar blouse, borsten en mauwen vol saus, weer een geweldig actie van mij :beer:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Fishhead0707 zei:
ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven?
Klik om te vergroten...

Heb dit ooit eens voor de grap geprobeerd. Niet doen! Het werkt niet en het doet ongelooflijk veel pijn in je neus.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#15
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:
ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven?
Klik om te vergroten...

Heb dit ooit eens voor de grap geprobeerd. Niet doen! Het werkt niet en het doet ongelooflijk veel pijn in je neus.
Klik om te vergroten...

ja snapte toch wel mijn cynische ondertoon he?? :grin:

:)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb wel eens gedroogde paddo gesnoven
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dreuge zei:
ik heb wel eens gedroogde paddo gesnoven
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: en post daar maar eens een tripreport van, ben benieuwd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
15:00

Ik snoof de paddo's.

15:15

Volgens mij begin ik wat te voelen

15:30

Nee, het was toch niets.

16:00

Ik ben maar een biertje gaan pakken omdat ik nu ook wel besef dat dit kansloos is.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rabbithole zei:
Dan vind ik die anekdote over paddo's pluggen nét nog iets grappiger.
Klik om te vergroten...

hier wil ik geen tripreport van

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."