Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Leuk report leest lekker weg, Ik denk dat ze met het ''er aan overgeven'' bedoelt dat als je het neemt dat je dan niet gespannen moet zijn en het over je heen zou moeten laten komen. Maar als jij er goed op gaat is het prima toch . Eerste keer was voor mij op A'dam United hier ging ik heel hard, komt waarschijnlijk omdat er dan heel andere mensen zijn en harde muziek etc. Groetjes"
"Cosmic Controler zei: Intangible zei: Ik heb onder invloed van wiet ook al veel dingen gezien die zo uit een paddotrip hadden kunnen komen. Dus wat dat betreft onderschat het effect van wiet nooit :P Soms denk je ff lekker te stomen en lig je vervolgens 10 minuten later in bed omdat je plotseling total wasted bent :P Dat 3rd person ken ik wel ja. Ook wel eens gehad Ik kan soms ook door een voor mij bekende stad heenvliegen in gedachten, ook wel cool En ik heb ooit dit gezien onder invloed van wiet: uit de film a Scanner Darkly, hoewel mij geen lange list met slechte dingen werd voorgelezen :P Klik om te vergroten... is het niet een beetje onmogelijk om te halucineren op thc . of je zou het in pure vorm moeten hebben en dan veel van moeten nemen .. Klik om te vergroten... Het voelde niet echt als ''hallucineren'' in de zin van dat alles een andere vorm aanneemt en dat je je zelf voor de gek houdt. Alleen wat wel het geval was bij mij iniedergeval is dat je echt met een soort ander beeld voor ogen krijgt terwijl je wel gewoon kan zien soort waas denk ik."
"Bijna elke verjaardag zelf ook flink mee willen genieten van de sterke drank en ik eindig altijd als eerste in bed."
"-18 februari 2012 Ik zal me even voorstellen hou me naam liever voor mezelf dus voor nu Mused. Ik lees al een tijdje tripreports en loop lekker rond te neuzen op het forum, alleen na wat mij gisteren is overkomen wou ik dan toch een tripreport schrijven. Ik heb voor het eerst wiet gerookt toen ik rond de 15 was en werd hier toen altijd lekker stoned van geworden met mijn maten alleen na een tijdje volledig gestopt met roken en blowen. Voornamelijke reden is dat ik iets aan mijn longen heb en het voor medische redenen toch beter is niet te roken en te blowen. Hierna nog een of twee keer paar heisjes mee gedaan alleen werd dan meteen heel licht op mijn benen en misselijk dus eigenlijk nooit meer echt iets voor gevoeld. Nu dan toch ik en een vriend hadden het plan om op onze vrijdag even lekker stoned te worden. Zo gezegt zo gedaan wij bij de shop aan gekomen om 2gr ''white widow'' te halen, omdat dat vroeger de favoriet was, echter was deze op en kregen wij ''powerplant'' aangeboden zelf geen ervaring mee alleen werd ons verteld dat het prima to roken was dus dat werd het. Wij onze jointjes gerolld voor de avond, later die avond stond ook nog een verjaardag op de planning. We hadden voor het roken even wat voedsel ingeslagen en wat te drinken, omdat je altijd zon droge mond krijgt van dat gerook. Binnen blowen was bij beiden van ons niet echt een optie dus stond er niks anders op dan een droog plekje te zoeken ergens buiten. Uiteindelijk hadden we onze plek gevonden relaxt bankje en we voelde ons allebei prima. Voordat we het jointje aanstoken was ik toch wel benieuwd hoe het ging lopen met het licht voelen van vorige keer. Maar ik zal jullie niet langer laten wachten de eerste fakkel werd aangestoken, naar een paar heisen begon het ik kreeg al een loom lichaam niet echt licht in mijn hoofd alleen heel hangerig. Echter voelde ik me nog op en top en omdat wij zo'n zin hadden in de avond rookte ik lekker door. Mijn maat zij tegen me dat ik al flinke doppe kreeg en ik ging dus maar even zitten. Eerste blikje drinken open getrokken omdat ik redelijk droge mond kreeg en ondertussen eerste joint opgerookt. Toen begon het ik kreeg een misselijk gevoel dit was nadat de joint op was ervoor dus het lome gevoel en zware botten. Vriend van mij voelde zich echter gewoon lekker stoned zoals het vroeger ook altijd ging. Zoals ik ben ik maakte mij niet echt druk en liet het lekker over mij heen komen alleen was toch a-relaxt zo'n misselijk gevoel. Me maat zij ga anders even in de regen staan mischien ontnuchter je dan wat leek mij een prima plan dus ging ik even in de regen staan. Echter kwam er niet echt veel van en hing ik meer op een ballustrade mijn maat vroeg moet je anders kotsen ofzoiets? (kwam vroeger ook wel eens voor dat iemand over zijn nek moest). Maar nee zo voelde ik mij niet echt wel heel misselijk, ik dacht misschien komt het omdat ik avondeten heb gemist (daarvoor hadden we eten gehaald bij de winkel). Alleen toen kwam het eerst keek ik nog geheel nuchter voor me uit ik noem het maar realiteit, alleen het schoot erin (ik ga dit proberen te beschrijven alleen begrijp a.u.b dat dit redelijk moeilijk is haha). Ik had mijn ogen soort van scheel en mijn beeld knalde de heletijd recht/links recht/links een soort daas, ondertussen voelde ik me benen niet meer en kon ik niet normaal meer praten het was gewoon te veel moeite om te praten en naar woorden tezoeken. Dit terwijl mijn zicht nog steeds de heletijd heen en weer wiegde je moet je niet voorstellen met scherp beeld alleen heel blurry/wazig. Mijn maat zat ondertussen te telefoneren we hadden met nog een vriend afgesproken bij het winkelcentrum 100 meter van ons vandaan en we zouden met hem richting de verjaardag van die avond gaan mijn maat legde het ondertussen uit aan de 3e vriend (hij is trouwens erg anti-drugs alleen vind het prima dat wij het doen). Hij was inmiddels onderweg naar ons, ik was nog steeds heel relaxt alleen probeerde me maat uit te leggen dat ik gewoon geen controle over mezelf had ik wou toen ook zitten dus plofde maar gewoon neer me maat had me even op een droge plek gezet. Ik probeerde uit die blurry/wazige view te komen en concentreerde mij zo goed mogelijk en als ik dat deed zag ik inderdaad mijn vriend scherp, waarna ik wel weer meteen in die waan schoot van wazigheid en dat beeld die heen en weer schiet (mischien evenwichts orgaan/door mijn astma te weinig zuurstof naar de hersenen gehad?). Ondertussen was mijn andere maat aangekomen een beetje geschrokken want ik zag eruit als een lijk, we moesten alleen dus een trein halen van 8 uur terwijl dat al binnen 15 minuten was en het was een dikke 5 minuten fietsen naar het station. Ik zat intussen op de grond probeerde brood te eten enzo en dronk wat energie drank om het suiker even op pijl te krijgen. Mijn blow maatje vroeg of ik wel naar de verjaardag wou alleen ik was vastbesloten dat het goed zou gaan had niet echt een badgaan gevoel namelijk had alleen weinig controle over mijzelf. Dus daar gingen wij wij moesten opschieten voor de trein dus ik zij tegen blowmaatje ik ga bij jou achterop omdat het lopen echt weird was voor me tripte hem flink alleen ik dacht bij mijzelf (het is maar een jointje hoe de f- kan dit?). Dus wij bij de fiets aangekomen ik rustig achterop zitten en hield ondertussen broodje in mijn hand die ik probeerde op te eten. Ik zat toen mijn blowmaat uit te leggen dat dit wel heel vaag was het broodje dat ik in mijn mond aan het kauwen was (stel je voor dat ik nogsteeds in zo'n daas zit echter wel het zicht scherp) alleen in mijn beeld kwam telkens dat brok brood dat in mijn keel had in zicht. Ik kon het niet doorslikken en in mijn zicht zag ik dat stuk brood in mijn keel heen en weer gaan soort 3rd person alleen dan in mijn mond echt heeeel vaag. Ik zie ondertussen dat het al erg lang word dit dus ik ga wat dingen niet vertellen want tot hier is het echt minuten werk geweest. Uiteindelijk trein gehaald hier was mijn hele vrienden groep dus hun ook allemaal what the fuck is er met jou aan de hand dan. Dus ik probeerde het uit te leggen alleen nog steeds heel wazig dus lukte niet echt probeerde m een beetje te relaxen want ja wat moet je anders dan het uitzitten. Toen nog de trein uitgezet omdat het inchecken bij sommige verkeerd was gegaan dus even op het station moeten wacht ik paar trappen op en af alleen wat een fiasco ik kon die trap gewoon niet snel op. Toen op de trein staan wachten alleen met ogen dicht echt in een soort space mijn hoofd voelde aan als een soort bal die aan een draadje zat en wiegde hele tijd heen en weer in een freefall (geen zwaartekracht die aan me hoofd trok). Ik zat me nog steeds te bedenken hoe dit nu kon van een jointje, maargoed ik skip weer een stukje wij bij de verjaardag aangekomen heeel druk echt niks voor mij alleen begon mij wel beter te voelen had een paar koude heineken achter de kiezen en er waren heerlijke versnaperingen. Daarna vroegen mijn maten of ik nog even meeliep naar buiten ik had de joints namelijk bij mij. Op dit moment voelde ik me gewoon relaxt wel echt nog dazig maar gewoon sloom toen dus niet die blurry/wazige view die ik net na die joint had. Nieuwschierig als ik ben nam ik nog eens een paar heisjes van een joint toen voelde ik me wel weer een beetje zwaar worden dus ik dacht laat ik hier maar niet aan beginnen. Nadat het rond 12 uur was zijn wij door gegaan naar de kroeg hier voorderest gewoon prima gevoeld had op een gegeven moment wel de drang me bed op te zoeken dus met twee andere vrienden naar huis gegaan die handen me prima voor de deur afgeleverd zoals wij altijd doen als de ander het even zwaar heeft. Hier thuis nog even lekker de tanden gepoetst & moeders verteld dat ik levend aangekomen was haha. Toen eigenlijk heerlijk in slaap gevallen en uiterst lekker wakker geworden. Excuses voor het misschien erg lange report, alleen dit is het eerste report dat ik schrijf en wou het nog al graag met mensen delen. Nu de vraag heeft iemand hier misschien een verklaring voor ik bedoel het is echt heel gek wat ik had met dat zicht en dat ik heel goed moest concentreren om scherp te kunnen zien. Dit alles dus na een redelijk dikke joint dan wel en na een lange tijd niet gerookt te hebben, dit zal vast en zeker wel mee spelen alleen mijn maat die er gewoon kneiterstoned van word zonder al die dingen die ik had. Ik zal er een einde aan maken, ik ben eigenlijk wel heel benieuwd of iemand anders mij hier misschien meer over kan vertellen. Want ik vraag mijzelf dus echt af volgende joint, weer dezelfde afloop? Laten wij dit open houden en ik hoop dat jullie van mijn tripreport genoten hebben ondanks dat deze zo super lang is geworden. Groetjes, Mused"
"Paperplane. zei: Ik vind dat dissoactieve van een hoge dosis wiet wel lekker af en toe, maar dan lekker thuis met een muziekje op bij de kachel zonder stress Klik om te vergroten... Ja in deze situatie zat het flink in de weg haha"
"mandragora zei: Met wiet geld (voor mij althans), less is more. Liever een regulier jointje ipv een super dikke kloefer. Wiet in hoge dosissen vind ik echt niet aangenaam. grts Klik om te vergroten... Precies, volgende keer word voor mij ook in iets mindere maten"
"btard zei: Dat gedeelte over die 3rd Person, komt mij zeker bekend voor. Had een paar maanden terug een soortgeijke ervaring. Had toen 0,5 g supersilver op, en merkte meteen dat ik totaal fucked-up was. Ik zat echt vast in een soort wazige droom. Toen ik weg fietste zag ik mijn eigen achterhoofd. Niet echt letterlijk, zoals je met salvia soms hebt, maar meer dat je je inbeeld hoe ik in 3rd Person zou fietsen Ik had ook dat als ik zat, echt helemaal opgeslokt werd door mijn eigen droom, ik was tot niets meer in staat, zelfs kijken Hoelaat t was , kostte al grote moeite , omdat ik steeds mijn gedachtes kwijt raakte... Haha, echt raar als ik er aan terugdenk ... Klik om te vergroten... Grappig dat er iemand is die ook iets soortgelijks heeft meegemaakt :P Had dit namelijk nooit gedacht van wiet"