Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Althans, als ik in staat ben om dingen op te schrijven en te onthouden haha xD Maar ik ga het iig proberen"
"Uiteindelijk hebben we toch maar besloten om 10gr per persoon te halen. Maar ik begin denk ik met 7 gram in te nemen en als ik me daarbij goed voel de overige 3 gram xD Morgen gaat 't gebeuren ^^ Spannend, maar ik heb er ook erg veel zin in"
"Al denk ik niet dat ik ze allemaal nuttig, omdat ik maar een klein meisje ben (1,64) Idd zoals ik hierboven ook al vermeld heb dat ik eerst met 7 gram begin. Ik werd al vroeg wakker door misselijkheid, want ik had honger, dus ik heb maar even een broodje gegeten. Denk dat als ik straks weer misselijk word door honger dat ik crackers eet(liever niet maar als het noodzakelijk is wel). Niet te veel want ik wil natuurlijk ook wel wat voelen van de trip vanavond, maar ik wil natuurlijk ook geen badtrip krijgen omdat ik van te voren misselijk ben. Water kun je gewoon de hele dag blijven drinken toch? En tijdens het trippen vooral ivm uitdrogingsverschijnselen en hoofdpijn. Ben trouwens ook van plan om tekeningen te maken van wat ik zie tijdens het trippen en de sitter gaat waarschijnlijk filmen, zodat we ons later terug kunnen zien. (tenzij we ons hier niet goed bij voelen)^^ Helaas komt de film niet online, omdat ik enigszins ook wel wat privacy wil behouden xD"
"Ik neem idd eerst 15 gram, ja in verander vaak van de dosis hahah xD Maar als de 15 gram me goed bevalt kan ik altijd nog die overige 5 gr erbij nemen Nog een half uur en dan neem ik ze in"
"Ik ben nu net terug van de smartshop en we hebben beide 20 gr Psilocybe Atlantis gehaald. Jupz, 20 gram wat voor mijn gevoel behoorlijk veel is (vooral met mijn lengte). De man van de smartshop heeft ons heel veel dingen uitgelegd omdat we hadden verteld dat het onze eerste keer was. En hij zei dat je van 10 gram eigenlijk niks voelt en dat 20 gram een goede dosis is voor de eerste keer. Nou heb ik vele andere dingen gelezen op internet, maar aangezien hij ervaring heeft en niet voor niks in zo'n shop staat zal hij het wel weten waar hij het over heeft, dus ga ik gewoon in 1 keer de 20 gram nemen. Mijn tripreport komt hopelijk morgen (als ik dan niet te lam ben) ^^ Ik ben in een goede bui, af en toe lichtelijk misselijk van het niet eten maar verder gezond en nu al lacherig en vrolijk dus dat beloofd wat xD"
"Ik zou zo even een goed tripreport schrijven. Ik heb namelijk filmpjes gemaakt en kan ook nog wel veel herinneren. Even ik het kort: Ik heb uiteindelijk ongeveer 15 gram gehad denk ik en de mede tripper heeft 20 gram gehad. In het begin had ik het beste gevoel ter wereld zag hele mooie dingen (leg ik straks wel uit in het lange tripreport) en ik voelde me heel vrolijk leuk blij en opgewekt. Ik wou dat het gevoel nooit meer eindigde. Toen vond ik het nodig om het mijn zus te vertellen wat ik wel niet allemaal zag,dus ik pakte mijn telefoon die op de slaapkamer lag en die uit stond, en deed hem aan (NIET DOEN!!) De medetripper en de sitter zeiden nog; Doe dat nou niet!! maar ik was er zeker van dus ik deed het wel. Ik pakte mijn whats-app erbij en begon te zeggen wat ik zag. Ze zij iets wat in mijn ogen "niet belangstellend" over kwam, terwijl ze dat niet bedoelde, en daardoor kreeg ik een raar gevoel. Toen ging ik bad. Ik moest huilen, was misselijk en wou echt letterlijk dood. Mijn gevoelens waren zo onwijs intens, en ik kan het nogsteeds niet bevatten. Gelukkig ben ik infeite maar heel even bad gegaan maar ik snap er echt niks meer van. De medetripper en ik kwamen daarna in dezelfde fase. We wisten niks meer. We wisten niet meer wat we wouden, we wisten niet hoe we het ervaarden, en we konden alleen maar : We weten het niet zeggen. Echt een heel vreemd gevoel. Had ook het gevoel dat ik in een andere wereld zat. En we hadden het gevoel alsof we moesten kiezen tussen die wereld en de "normale nuchtere" wereld. En we konden niet realiseren hoe het was om nuchter te zijn. Het gevoel van "Ik weet het niet" heeft in mijn ogen onze trip verpest. We hebben letterlijk een uur "Ik weet het niet" zitten zeggen met z'n 2en. Is dit ook een soort van bad gaan? want we wisten ook niet of we het leuk vonden of niet. (al moesten we wel lachen) Maar we konden ons gevoel niet plaatsen. De rest van het tripreport moet ik nog uittypen en hij gaat waarschijnlijk wel lang worden, want ik weet nog veel details en ik bekijk de filmpjes straks even om dingen op te frissen en meer dingen te herinneren. Iemand die ook het gevoel heeft gehad dat hij niks wist? Niet weten hoe je je voelt, niet weten wat je moet denken, en niet weten wat je wil en waar je bent. (wel dat je thuis bent maar op een andere wereld zeg maar) Nu ik weer nuchter ben weet ik het nog steeds niet en kijk en denk ik eigenlijk hetzelfde als in de trip"
"^ Haha dankje,dat is wel mooi om te weten. Want ik wist ook niet wat ik voelde ofzo. Beetje leeg. Mijn tripreport staat inmiddels online."
"Ik ben een meisje ^^ Nja, ik gebruik dagelijks wiet. Maar ik ga morgen eens truffels proberen"
"^ik snap wel wat je bedoeld. Ik ben ook apart. Althans dat hoor ik wel eens, niet raar apart maar gewoon apart. Ik denk dat de meeste meisjes zich ook bezig houden met shoppen enzo. Je kan meestal al aan de kleding en de uitstraling en make-up zien, of een meisje het zou doen ja of nee. | Haha xD V"
"Haha bedankt, ja ik ga trouwens ook een trip report maken na de tijd"