Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag medetrippers. Gisternacht heb ik een geweldig feest gehad; Reverze! Heb me optimaal vermaakt met driekwart speaker en pep. Nog lekker helder van geest, want ik kan inmiddels al wat hebben. Maar goed, de euforie en the love feeling waren er gewoon. Maar het rare begon pas bij de after. Die after begon pas om half 11, wel erg laat. Toch hebben ik en mijn zus nog een halfje genomen om lekker na te spacen. Ik moet toch zeggen dat ik nog lekker heb genoten. Wat een knallers, die speakers. Ik was naar de keuken gelopen om drinken voor iedereen te pakken. Toen ik bij de tafel stond, kon ik 1 glas niet neerzetten. Het was precies het gevoel met een magneet, het glas werd de andere kant op getrokken. Na ongeveer 3 seconden heb ik het toch neer kunnen zetten. Niemand had iets in de gaten, ik dacht; het zal wel. Ik ben gister om 5 uur in de middag op bed gegaan. Ik ben nu pas wakker geworden, om 7 uur 's ochtends. Ik was gister om 12 uur wel even wakker om wat te drinken etc. Je zou dus denken dat mijn lichaam een stuk fitter is na al dat slapen. Ik deed zojuist de douche aan, en pakte een handoek. Ineens werd ik heel 'sloom' en warm. Ik ben toen snel op de wc gaat zitten. Dit was fijn, want onze badkamer is altijd heel koud. Maar het ging niet beter, ik kreeg het steeds warmer. Snel pakte ik mijn badjas en liep naar de bank toe in de woonkamer. Ik gok dat dat zo'n 10 stappen was, maar ik redde het maar net. Bij elke stap werd mijn zicht donkerder. Toen ik op de bank lag kwam mijn zicht weer terug. Echter begon ik wel hevig te zweten. Ik heb mijn temperatuur opgemeten, 35 graden. Ik heb net een broodje op, en wil straks alsnog gaan douchen. Want ik plak nu heel erg, haha. Kan iemand mij uitleggen wat dat met dat glas was? En of ik nou net een zweetaanval ofzo had? Bedankt."
"Beste trippers, Ik experimenteer nu een half jaar met XTC. Inmiddels heb ik een tolerantie opgebouwd, wat ik erg jammer vind. In september vorig jaar kon ik bijvoorbeeld hard gaan op een halfje van +- 150 mg. MDMA. Vorig weekend was ik een uurtje echt leip, en voor de rest alleen knuffelig. Ik had toen 1,5 witte dolfijn (+- 80 mg.), 0,5 witte mercedes (+-130 mg.) en 0,5 Q-dance (+-160 mg.) Totaal aantal mg. MDMA: +- 260 mg. In de decembermaand heb ik 5 keer gebruikt, ieder weekend. Daarvoor hield ik er steeds 4 weken tussen. Nu, in januari, heb ik 2 keer gebruikt. Mijn tolerantie is dus hoog opgelopen. Maar nu even on topic, Ik hoor veel mensen zeggen dat hun korte termijn geheugen is aangetast. Ik heb dat juist andersom, mijn lange termijn geheugen is naar mijn mening aangetast. Een half jaar geleden kon ik nog tot in de details vertellen hoe mijn eerste keer was. Nu ben ik hele stukken van meerdere trips gewoon kwijt. Hebben meerdere mensen dit? En heeft de tolerantie er iets mee te maken? Ik drink geen alcohol, dus ook niet bij een xtc-trip. Liefs, M."
"Aan je ervaringen te lezen heb je hoogstwaarschijnlijk mdma of een variant daarvan gehad. Je kunt mdma oplossen in een drankje en opdrinken, maar dat smaakt echt walgelijk. Het lijkt me dus wel raar dat het mdma zou kunnen zijn, want dat proef je echt wel. Hoe voelde je je de dag erna? Had je een droge mond of wat dan ook? Had je nog eetlust? Even voor de reactie van hiervoor; van xtc hoef je niet altijd druk te worden. Het zou volgens mij ook best ghb kunnen zijn, want bij een precieze dosering kun je daar ook op die manier op reageren. Wat voor drankjes had je? Ghb smaakt ietwat zout, maar misschien zou je het dan toch niet geproefd hebben met een sterk wijntje."
"Hallo trippers! Het afgelopen half jaar heb ik veel met xtc geëxperimenteerd. Twee maanden geleden kreeg ik last van mijn zicht. Buiten de drugs om, zijn mijn ogen binnen 5 jaar van -1 naar -5 gegaan. Dit begon toen ik in de puberteit kwam, ik heb gewoon pech volgens de oogarts. Maar nu begin ik last te krijgen van de volgende dingen: - Mijn beeld begint te trillen als ik 5 sec. of langer naar een bepaald punt kijk. - Ik zie soms een 'contrast' over mijn beeld heen. Een soort net of zo. - Stipjes in de verte kunnen bij mij veranderen in weg kruipende spinnetjes. - Als ik voor me uit staar, lijk het steeds alsof er iets beweegt in een ander punt van mijn beeld. Dit is te vergelijken met het kijken naar de sterren, dan lijkt een andere ster steeds feller. - Ik heb steeds meer last van mijn vroegere luie oog. Steeds vaker valt deze weer naar binnen, zodat ik weer scheel kijk. Dit komt echter meer voor als ik geen lenzen of bril draag. Ik ben nu een tijdje gestopt met het gebruik van xtc, want ik vond het wel mooi geweest. Echter veranderen deze klachten niet en worden ze ook niet minder. Zou dit HPPD kunnen zijn? Bedankt."
"Update. We zijn nu een maand verder, en nog steeds geen verandering. Ik ben er inmiddels ook al aan gewend geraakt."
"Hallo trippers, Ik maak me ernstig zorgen over een vriend (naja, kennis) van me. - Hij heeft van zichzelf een vergrote hartspier. - Hij zit al een lange tijd aan de anabolen. - Hij gebruikt ieder weekend speed (erg veel). - Hij gebruikt vaak XTC. Hij is echt verslaafd aan de anabolen, want hij is al erg gespierd maar wil alleen maar meer, meer en meer. Al deze combinaties.. ik denk serieus dat dit niet lang meer duurt. Iemand tips? Ik wil liever nog niet een begrafenis bezoeken. Groetjes."
"Joh, dat ik met hem moet praten daar was ik zelf ook al achter. Maar bij hem is het zo; oor 1 in, oor 2 uit."
"Ik blow niet vaak als ik XTC neem, want meestal is dat té lekker, hijs ik te veel en zink ik diep weg. Dan kom ik na een uur pas weer in de 'werkelijke wereld' en heb ik alles gemist. Het hallucineren is trouwens met de tijd wel minder geworden, waarschijnlijk door mijn tolerantie. Ook weet ik dat het grotendeels door mijn slechte ogen komt. Ik heb ongeveer een sterkte nodig van -5. Als je leip bent staan je ogen extreem ontspannen (vandaar die grote pupillen). Mijn ogen kunnen niet tot amper bijstellen. Ik zie waziger dan andere mensen die leip zijn. Dan geven mijn hersenen een ander beeld aan in mijn hoofd, omdat ik bijna geen lijnen en afrondingen meer zie. Ook weer wat nieuws geleerd!"
"Ik heb nu in totaal 10/15 keer xtc gebruikt. Hoe vaker ik heb gebruikt, hoe 'vager' ik word, dus hoe meer ik hallucineer. Het heeft zoals hier al werd gezegd niets met alcohol te maken. Ik vind hallucineren fijn, tot het moment dat ik niet meer weet wat echt is en wat niet. Leuk reportje!"
"Hallo trippers! Ik heb sinds een jaartje last van slaapverlammingen. Het is een keer zo erg geweest dat ik mezelf zag liggen. Korte tijd geleden heb ik een documentaire gezien over uittredingen. Ik moest meteen denken aan die ene slaapverlamming, ik herkende veel dingen. Er werd gesproken over oorsuizen, hallucinaties, jezelf zien liggen etc. Ik had het toen allemaal. In die documentaire werd ook gesproken over uittredingen bij k-hole's. Wat ik daarover heb gezien, daar kan ik me nog geen mening over geven. Verder werden er ook verhalen verteld van ervaringen met DMT, salvia enzovoorts. De documentaire ging over een gebeurtenis dat nog steeds niet verklaard is. Een uittreding van je ziel uit je lichaam wordt gekend als een stoornis in je hersenen. Net zoals bij slaapverlamming zouden het dus alleen maar waanvoorstellingen zijn. De persoon kwam in een k-hole terecht na te veel ketamine te hebben gebruikt. Een uur lang is hij in die k-hole blijven zitten, maar kwam gelukkig weer gewoon bij. Het wonderbaarlijke is, is dat hij kon navertellen wat er in de kamer naast hen gebeurde. Hij zou uit zijn lichaam getreden zijn, en is naar de kamer ernaast 'gezweefd'. Als ik de hele gebeurtenis zou vertellen wordt dit een erg lang bericht, dus dat doe ik niet. Maar wat de jongen vertelde, klopte precies. Zijn vrienden konden dit bevestigen. Er hingen zelfs camera's in die ene ruimte (loungeroom, studentenhuis). Ook die beelden kwamen overeen met wat hij had verteld. Nu jullie mening, wat vinden jullie hiervan? - 1. Geloven jullie dit verhaal? - 2. Wat is jullie verklaring? Ik vind dit een bevestiging van het feit dat mensen een lichaam en ziel hebben. Je lichaam is je levendige mechanisme, en je denken en emoties zijn de ziel. Er wordt door drugs zoveel met je hersenen en lichaam gekloot dat je ziel op een bovennatuurlijke manier kan functioneren. Maar als mijn verklaring zou kloppen, komen we bij een paar nieuwe vragen; - 1. Je ogen nemen beelden waar die naar je hersenen worden gestuurd zodat je kunt zien, hoe kun je de ruimte dan bekijken bij een uittreding? - 2. Ben je dan wetenschappelijk levend of dood? Want je lichaam is niet meer voorzien van een ziel. Ik heb ook maar wat bedacht hoor, maar als ik ergens in geïnteresseerd ben denk ik er veel over na. Brand los! Groetjes, M."