Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
222 weergaven
18-5-2026
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:

Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
telt een : after de drugs blunder ook?

zoja:
ik kwam beneden van boven, in de keuken stond ik en me ouders ook: kwilde ef cola inschenken, dus fles geopend, glaasje op aanrecht,
pot suiker stond geopend ernaast....
en schenken maar------>>
schuimen dat het deed!!!
en me ouders me aankijken van "wat heb/doe jij dan weer" ..... me ouders wisten wel hoelaat t was.

T lijkt niet erg zo'n blunder.. is ookal zo'n 20jr. geleden, maar weet t nog als de dag van gisteren.
maar op het moment van toen, zoooooow best wel gegant(hoe schrijf je dat eigenlijk)
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#4
Xeloc zei:
Heb nooit een afkeer gehad van drank. Wel vaker te ver gegaan, maar dan komt dat meestal door 1 drank:

Jagermeister / Tequilla / Bacardi Razz. Die hoef ik niet meer, maar de rest gaat er nog altijd in!
Klik om te vergroten...

mooi dat je net die drie noemt :) ikzelf kan geen jagermeister hebben. zelfs na een shotje zit k al met mn knieen op t toilet.
n vriend van me kan geen bacardi razz meer ruiken na een uit de hand gelopen avond en tequila is een ander een keer IETS te veel geworden.

OT: gister n klasgenootje gsmst of ze me nog n gram "buffel" kon brengen. was dus duidelijk niet voor haar bedoelt :P
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Adrenochroom zei:
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
Klik om te vergroten...

haha ik zie het helemaal voor me.. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy:
Die is wel echt super vet.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Adrenochroom zei:
Eentje van een maat van mij:

Hij is een vrij gespierde antilliaan, beetje stoer gekleed met oorbel. Doet vrij regelmatig sos.

Dus op een avond staat hij te wachten op een nieuwe dealer die 'ie nog niet kent. Een auto komt voorbij en stopt vlak voor hem. Dus mijn maat stapt in de auto en gaat zitten. Hij zegt 'hey'! en kijkt naar de bestuurder.
Zit er een blanke man van middelbare leeftijd met gigantisch opengesperde ogen hem vol angst aan te kijken, helemaal verstijft. Even is het stil, dan zegt mijn maat: "ooh sorry, verkeerde auto haha!".

:grin: Echt een idioot.
Klik om te vergroten...

Hahaha :mrgreen:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Klik om te vergroten...
Hahaha. :grin: Die "Taxicentrale" is helaas opgepakt, stond groot in de krant, en dan ook nog dat vooral hoog opgeleide mensen daar langs kwamen, grappig. :sunglasses:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#9
Petrovic zei:
ooh sorry, verkeerde auto haha!".
Klik om te vergroten...
Hahaha. :grin: Die "Taxicentrale" is helaas opgepakt, stond groot in de krant, en dan ook nog dat vooral hoog opgeleide mensen daar langs kwamen, grappig. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

schat bel jij even de cokeria. 25 min later staat er een kerel met een brommertje met laadbak voor de deur...
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#10
W.F.L. zei:
Met een scooter :confused: <45%
Klik om te vergroten...

zo'n pizza dude in een pakje alles erop en eraan
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Bestaat dat bedrijf echt? :P Of rijd hij gewoon rond als pizzadude? :grin:

Dus dat doen die wok gasten op scooters hier in de buurt.. ! niemand eet die troep toch :grin:
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
Bestaat dat bedrijf echt? :P Of rijd hij gewoon rond als pizzadude? :grin:

Dus dat doen die wok gasten op scooters hier in de buurt.. ! niemand eet die troep toch :grin:
Klik om te vergroten...

neen was er mij een voorstelling bij aan het maken... door Taxiecentrale
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dan zie je in ieder geval dat het is weggehaald.

Had hij het misschien beter zo kunnen doen:

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Flameon zei:
Van een client van me:
Zwaar onder invloed van alles en nog wat zich een clownshoofd laten tatoeeren.
Heeft nu een rode neus en witte kringen om de ogen. Opzich heel mooi gemaakt, maar om er nu dagelijks zo bij te lopen hahaha
Klik om te vergroten...

:openmouth:

Kun je in het gezicht nog tatoos laten weghalen ?
Klik om te vergroten...

Ja maar als je geen cent te makken hebt houdt het sowieso al op :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Flameon zei:
Ja maar als je geen cent te makken hebt houdt het sowieso al op :)
Klik om te vergroten...

Tja, dat is pech hebben. :grin:
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat heeft niets met pech te maken, dat is gewoon fuckin' lomp. :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja, oke, maar ik probeerde nog bescheiden te zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1213141516...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."