Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruiken jullie het liefst?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

86 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD.
W
WindhoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wellicht al een topic geweest, maar was toch ff benieuwd. Zelf alleen XTC, Speed en Coke in de poll gegooid omdat dat de enige dingen heb waar ik ervaring in heb.
Zelf zou ik voor XTC gaan, C is imho véél te duur en van speed begin ik altijd een beetje paranoia te worden na 2 dagen en 1 dag in de week trippen is meer dan genoeg voor mij :wink:
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#3
XTC, mooiste ervaring mee tot nu toe..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon een dikke joint :tearsofjoy: .

MDMA (en dan wil ik kristallen hebben, ik vertrouw die dealertjes voor geen halve cent) vind ik fijn met een vriendin (Ben single op het moment dus), coke hoef ik sowieso niet, en speed word ik opgefokt en gaar van, absluut heel vervelende ervaring, zou ik vanaf blijven zelfs als het gratis was.


Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn uitgesproken favoriet: LSD :heartsuit:.

Acid heeft alles wat ik zoek in een drug: de energie, euforie, intensere zintuigelijke ervaring én beschouwend aspect.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Mijn uitgesproken favoriet: LSD :heartsuit:.

Acid heeft alles wat ik zoek in een drug: de energie, euforie, intensere zintuigelijke ervaring én beschouwend aspect.
Klik om te vergroten...

Goeie smaak. :wink: :hearteyes:
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
LSD is geweldig alleen werkt imo mij wat te lang :P
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik kan niet kiezen tussen psychedelica en speed.

Lsd valt bij mij onder psychedelica, en ik mis de optie dissociatieven.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik trek mijn eerdere antwoord weer in..

Mijn meest favoriete drugs is liefde :twohearts:
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik lul maar wat zei:
Ik trek mijn eerdere antwoord weer in..

Mijn meest favoriete drugs is liefde :twohearts:
Klik om te vergroten...
Zit een kern van waarheid in, maar ik blijf toch bij speed. ;p
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog steeds gewoon wiet.
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik lul maar wat zei:
Ik trek mijn eerdere antwoord weer in..

Mijn meest favoriete drugs is liefde :twohearts:
Klik om te vergroten...

In dat geval is "libido" mijn favoriete drugs helaas al aantal maanden zoekende.
B
Bartek23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
MXE
Klik om te vergroten...

Jammer genoeg nergens meer te vinden
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#14
1 speed
2 hero/ dot
3 diazepam maar doe ik elke dag.
4 xtc eerste keer ervaring nu 17 jaar geleden zou de eerste keer nu weer terug komen zo ja toch ff zoeken in mijn omgeving.
I
Incubi666Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Speed Xtc heroine coke Benzo. Deze volgorde.
Combi xtc paddo's spacecake was ook toendertijd overweldingt
g
gomegaLid
01-01-2024, 00:00
#16
- Stoffen die (licht) entactogene werkingen hebben (5-APB, 3-MMC, 2C-C, 5-MeO-MiPT etc.)
- Stimulanten (2-FMA, 3-MMC, 4-FMA etc.)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelica.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik kan niet stemmen omdat wiet er niet tussen staat. Dit is op dit moment mijn favoriet terwijl ik een grote pauze heb voor alle andere middelen. Als ik daarnaast moet kiezen ga ik toch voor psychedelica. Deze middelen brengen veel meer met zich mee in 1 pakket.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
In oktober kon ik nog niet kiezen tussen pep en psychedelica...

De zaken zijn wat verschoven, nu duidelijk psychedelica...
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psychedelica, maar ook dissociatieve middelen. En soms wat hasjboter of een sterke opiaat is ook wel prettig :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."