Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruiken jullie het liefst?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

86 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
e
evil_kermitLid
01-01-2024, 00:00
#1
xtc of mdma kristallen :hearteyes: :hearteyes:

en dit gecombineerd met een aantal balonnen N2O en een dosis innermind => viewtopic.php?f=10&t=11634&p=389960&hilit=innermind#p389960
H
HollywoodLid
01-01-2024, 00:00
#2
Coke....omdat het gevoel blijft houden en ik wordt er lekker praterig en arrogant van :grin:
jammer dat het zo duur moet zijn.
Xtc heb iets misbruikt waardoor het echte love gevoel niet meer kan krijgen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902

sorry Angramar, die grap moest ik even maken :grin:

peace
Klik om te vergroten...

Ja, dat was inderdaad niet de fijnste ervaring :mrgreen:
S
SnoepautomaatLid
01-01-2024, 00:00
#4
XTC :hearteyes:

Beste middel dat er maar bestaat.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Duidelijk speed. Heerlijk dat opgefokte gevoel en het werkt ook zo lekker lang. :grin:
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
xtc is voor mij een middel dat ervoor zorgt dat de wereld er eventjes mooier uitziet dan dat hij is, terwijl het daarna er een hele week voor zorgt dat de wereld lelijker is dan dat hij is

speed ontregeld mijn innerlijke rust, paranoia gedachten, terwijl mijn hart bijna uit mijn lijf bonkt vraag ik mezelf af dat ik al terug iets kan gaan eten

coke vind ik een egodrugs, die zijn geld totaal niet waard is. Na een kwartier zitten mijn gedachte al aan de volgende lijn, maar toch bang hebben wanneer straks het zakje op zal zijn en de komende 4 u gewoon een marteling worden.



Als ik toch moet kiezen ga ik voor speed, maar dan wel in combi met ghb vanaf de eerste lijn tot wanneer alle speed uit mijn lichaam verdwenen is
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mijn favoriet (pep) stond er toevallig wel tussen, maar verder beperkte poll dit.... Alsof xtc, coke en pep de enige drugs op de wereld zijn.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Angramar Temenos zei:
Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902

sorry Angramar, die grap moest ik even maken :grin:

peace
Klik om te vergroten...

Ja, dat was inderdaad niet de fijnste ervaring :mrgreen:
Klik om te vergroten...

:grin:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Marla Singer zei:
Mijn favoriet (pep) stond er toevallig wel tussen, maar verder beperkte poll dit.... Alsof xtc, coke en pep de enige drugs op de wereld zijn.
Klik om te vergroten...

Mee eens. Mijn favoriet staat er niet tussen, dat is alcohol.
Van deze 3 ga ik voor coke. Ik wil graag dicht bij mezelf blijven en bij xtc heb ik het gevoel dat ik totaal iemand anders ben. Pep vind ik rotspul, m'n neus doet er pijn van en ik blijf er irritant lang van wakker, van bommetjes krijg ik pijn in m'n buik en ik heb er sowieso niet echt goede ervaringen mee.

Coke is link spul, maar zolang je er mee uitkijkt wel het fijnste van wat hier tussen staat.
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Speed!

Vroeger zou ik MDMA gezegd hebben maar een dikke lijn speed met een joint is voor mij veel beter. MDMA is zo, nja, fake...
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#11
2F-DCK op dit moment, dissociatieven staan er niet tussen...
Dus LSD gekozen. Ik kies niet voor psychedelica omdat ik verder alleen 2-cb en psilo heb gedaan en die vind ik echt niet zo tof als acid.

Wiet is m'n all time favourite want dat is gewoon medicatie voor mij

M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
Roze Olifant zei:
Psychedelica.
Klik om te vergroten...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
AphexTwin zei:
Vorig jaar koos ik nog specifiek voor LSD.
Die grote liefde is nog altijd niet over hoor.
Maar na meer ervaring met andere tripmiddelen is de keuze niet zo simpel meer.
Dus ook hier ‘psychedelica’ in het algemeen.
Klik om te vergroten...

Ik wilde ze dan ook allebei aanvinken maar dat kan natuurlijk niet. Psychedelica! :hearteyes: LSD! :hearteyes: Het is inderdaad een beetje een rare poll categorie ja, LSD is een psychedelicum zoals een pony een paard is. Het had er niet los bij hoeven staan. Toch merk ik ook in real life vaak dat het noemen van de naam ‘LSD’ iets heftigs oproept bij mensen, alsof het iets heel gevaarlijks is, ze vinden het eng, waarvoor de oorzaak waarschijnlijk in het verleden ligt.

(*Edit: vreemde vergelijking eigenlijk van die pony en dat paard nu ik erover nadenk, maar ging om het idee, lol.)
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze Olifant zei:
(*Edit: vreemde vergelijking eigenlijk van die pony en dat paard nu ik erover nadenk, maar ging om het idee, lol.)
Klik om te vergroten...

Ik vind het een mooie vergelijking hoor.

Ontopic: interessante vraag. Welke ik "het liefst" gebruik is anders dan welke ik "het vaakst" gebruik.

Het liefst: truffels
Het vaakst: marijuana

Truffeltrips hebben mijn leven permanent beïnvloed, ten goede. Maar na een heftige trip hoef ik even een paar weekjes niet meer hoor.

Marijuana is gewoon puur voor de lol (eten, muziek, films, seks, slaap, alles wordt er beter door!). Vroeger dagelijks, nu slechts een paar keer per week.

Wellicht tijd voor m'n eerste acid trip... :blush:
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#15
Lean en wiet.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Speed natuurlijk. Lekker relaxed wat pep opeten. Het werkt 10x beter dan coke en het is ook nog eens 10x goedkoper dan coke.

MDMA is 1 grote fop. Behoorlijk neppe empathie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Amfitamientje Power
Wat bedoel je met 'pep eten'? Das al de tweede keer dat je het daar over hebt.

Als je het hebt over pep over je eten strooien en dan naar binnenwerken zou ik alvast geld opzij gaan leggen voor een kunstgebit in ieder geval...

We doen het niet voor niets in een capsule of een vloeitje als we pep oraal willen gebruiken.

Is de liefde voor pluggen over trouwens?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Xtc:hearteyes: Laatste jaar iets te veel gebruikt maar blijft heerlijk
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
@Amfitamientje Power
Wat bedoel je met 'pep eten'? Das al de tweede keer dat je het daar over hebt.

Als je het hebt over pep over je eten strooien en dan naar binnenwerken zou ik alvast geld opzij gaan leggen voor een kunstgebit in ieder geval...

We doen het niet voor niets in een capsule of een vloeitje als we pep oraal willen gebruiken.

Is de liefde voor pluggen over trouwens?
Klik om te vergroten...

Met opeten bedoel ik dat ik het oraal neem. Meestal in een capsule maar soms strooi ik wat pep op mijn hand en lik het dan op. Ik ben nu 41 jaar, gebruik al 20 jaar pep en ik heb al mijn tanden nog.

Pluggen doe ik niet meer maar dat laat ik doen. Ik krijg dan een verrassingsdosis toegediend. Leuk spelletje. Hahahaha.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#20
Beide uppers en downers vind ik chill. Uppers vooral, mdma, 3mmc en pep. Downers alcohol en benzos

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."