Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Coke en wiet"
"ketaensos zei: hey ik zit nu 4 weken iedere dag aan de sos ( minstens 0,5-1g per dag)en aan de ketamine ( minstens 0,5 tot 2g per dag) Kan iemand mij de risico’s vertellen als ik hiermee doorga? Heb soms wel dat ik teveel pak dat ik dat merk aan mijn lichaam maar dan stop ik ook gelijk voor 1/2 dagen. Het enigste echte probleem nu is dat mijn neus echt snel kapot gaat en dat ik een onsteking heb gekregen bij mijn tanden Klik om te vergroten... Ik heb ook een coke verslaving en die ontstekingen bij tanten en tandvlees komen mij bekend voor. Het heeft mij erg geholpen om een tijd lang elke dag na het tandenpoetsen te spoelen met mondwater. Vaak zit daar alcohol in en dat kan wel ff pijn doen in je mond maar na een tijdje zul je merken dat de ontstekingen minder worden. Pijn in de neus heb ik alleen last van als hij erg droog is, bijvoorbeeld in de ochtend na het slapen of op de fiets ofzo als er veel wind is. De lucht in huis en vooral in je slaapkamer moet niet te droog zijn voor je neus. Ik merk zelf dat ik in de winter veel meer last heb van die klachten omdat de verwarming voor droge lucht zorgt. Het is al heel goed dat het je lukt om 1 of 2 dagen te stoppen met gebruiken! De cravings zijn die eerste dagen het ergste. Probeer afspraken met jezelf te maken. Probeer of het je lukt om een week lang te stoppen en niet toe te geven aan cravings. Stoppen lukt alleen als je het zelf echt heel graag wilt. En houd bijvoorbeeld 1 of meerdere punten in je hoofd die voor jou persoonlijk erg belangrijke redenen zijn om te stoppen. Die kun je ook gebruiken als motivatie als je een terugval zou krijgen. Ik zit zelf momenteel ook in een terugval. Het langst wat me ooit gelukt is om te stoppen was acht weken. Je zult meerdere terugvallen kunnen krijgen, laat je daardoor niet ontmoedigen! Zoals @De Dunne al zei brengt de drugs veel schade aan je lichaam, geest en sociale en financiële situatie. Als je verslaafd bent lijkt de drugs een heel belangrijk iets in je leven maar eigenlijk verpest het gewoon je leven uiteindelijk."
"Beste Drugsforum leden, Ik was verslaafd aan coke en weed. Op dit moment ben ik zes weken gestopt met coke en sinds twee weken ook gestopt met blowen. Sinds ik gestopt ben heb ik elke dag last van een heel naar, soms zelfs depressief gevoel. Ook merk ik dat ik zo veel mogelijk plekken aan het vermijden ben waar veel mensen komen omdat ik niet goed meer weet hoe ik me een houding moet geven in sociale situaties Ik heb nog elke dag veel last van de cravings en omdat dat rotte depressieve gevoel maar niet weggaat worden de verlangens om weer te gaan gebruiken ook alleen maar sterker. Zijn er hier meer mensen die last hebben van dit soort klachten na het stoppen? Hoe ging je er mee om en hoelang duurde het voordat je je weer wat beter ging voelen? Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Liefs, SneeuwSnuiver"
"Bedankt voor je reactie"
"Zoals Eik en Roze olifant al zeggen denk ik ook dat drugs voor veel mensen hier een facinatie/hobby is. Helaas is het voor mensen die niets met drugs hebben soms wel lastig te begrijpen wanneer je verteld dat je interesse hebt in drugs. Mijn verhaal: voor mij begon het allemaal ooit toen ik mijn eerste jointje had gerookt. Ik vond het zo fijn, inspirerend en rustgevend dat ik meteen vanalles over wiet en hasj te weten wilde komen. Van een interesse werd het een hobby en ik begong ook met het verzamelen van spulletjes met een wiet thema Toen ik een aantal jaar later bij feestjes kennis had gemaakt met harddrugs werden die ook ondedeel van mijn drugs hobby en begon ik ook daar veel over te lezen. Ik gebruikte toen alleen op feestjes harddrugs en ook niet meer dan 1 keer per maand ofzo. Sinds ongeveer een half jaar heb ik een coke verslaving. Dit heeft bij mij een andere oorzaak en komt niet door de facinatie voor drugs. Maar ik heb wel andere mensen gekend die verslaafd zijn geworden door een uit de hand gelopen drugs hobby. Een facinatie voor drugs is dus niet meteen een psychische verslaving maar wanneer je merkt dat je teveel en tevaak wilt gaan gebruiken kun je je misschien beter ff een tijdje op andere hobby richten"
"@Raver heel veel sterkte en succes met het starten bij de detox morgen!"
"Momenteel heb ik alleen Ground Zero festival en Prspct xl op de planning staan. Tussendoor waarschijnlijk vast nog wel wat kleine underground feestjes maar die worden meestal niet lang van te voren aangekondigd. Verder hoop ik echt dat Hardshock volgend jaar weer wordt gehouden, was zo jammer dat dat afgelopen jaar niet doorging"
"Nog mensen hier van plan om naar Nightmare te gaan?"
"Ik ga ook naar psy fi, vertrek woensdagochtend. Ik neem sowieso hasj en 2cb mee en misschien nog xtc, waarschijnlijk geen speed want heb afgelopen vrijdag al best veel speed gebruikt op een party dus word dan wel erg veel in een korte tijd haha! xD Dit word ook mijn eerste keer psy fi, ben erg benieuwd naar de sfeer daar!"
"Woezoe zei: Sup Drugsforum, Ik drink meestal wel een hoop alcohol en ik zal vertellen hoe ik het een beetje ervaar. Ik word duizelig, sloom en heel lacheriger. Ik heb echt zo weinig schaamte. Maar ik weet wel wat k doe maar ik vind wel rare foto’s terug maar t is niet dat ik naakt ofzo ga staan want ik ben me er nog wel van bewust. Verderest heb k nog wel controle over het blijven staan ofzo. Maar ik durf gewoon te springen en te vallen enzo maar het doet me nog wel pijn. Ik heb achteraf geen kater, maar voel me wel moe enzo. Ik heb onder invloed dan wel echt het leukste gevoel ter wereld. Is dit nou echt ver aangeschoten? Of is dit redelijk dronken? Ik zelf vind t echt zo tof en zou niet weten of het nog leuker is als ik nog een paar glaasjes op heb. Is dit niet het topeffect van alcohol of kan het nog beter? Dan weet ik of ik de volgende keer nog wat meer moet drinken Greetz Klik om te vergroten... Lijkt er iig op dat je het op deze manier erg naar je zin hebt en dat is het belangrijkste! Erg fijn ook dat je bijna geen kater ervaart. Ik zou daarom niet veel meer gaan drinken als ik jou was. Als je echt dronken wordt zul je merken dat de negatieve dingen steeds meer naar boven gaan komen. Je krijgt moeite met praten en op je benen blijven staan en lopen word erg moeilijk! Het lijkt met drank best lastig om die sweet spot te vinden vind ik. Mijn ervaring is vooral dat als ik eenmaal goed lekker aangeschoten ben dat ik dan niet veel verschil merk met echt dronken zijn. Als ik echt dronken ben heb ik niet extra veel plezier ofzo. Negatieve gevolgen worden alleen maar meer juist. Kotsmisselijk in de nachtbus naar huis en de volgend dag nog uren lang misselijk, uitgedroogd en verrot zijn is het echt niet waard meer voor mij!"