#1
LSD.
ExceptionalInsight zei:None of the above
Angramar Temenos zei:Psychadelica kan ik toch veel beter hebben![]()
Ivoos zei:LSD
Maar van die 3 xtc![]()

gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Psychadelica kan ik toch veel beter hebben![]()
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902
sorry Angramar, die grap moest ik even maken
peace

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."