Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruiken jullie het liefst?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

86 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
B
BaapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Lean en wiet.
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speed natuurlijk. Lekker relaxed wat pep opeten. Het werkt 10x beter dan coke en het is ook nog eens 10x goedkoper dan coke.

MDMA is 1 grote fop. Behoorlijk neppe empathie.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Amfitamientje Power
Wat bedoel je met 'pep eten'? Das al de tweede keer dat je het daar over hebt.

Als je het hebt over pep over je eten strooien en dan naar binnenwerken zou ik alvast geld opzij gaan leggen voor een kunstgebit in ieder geval...

We doen het niet voor niets in een capsule of een vloeitje als we pep oraal willen gebruiken.

Is de liefde voor pluggen over trouwens?
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Xtc:hearteyes: Laatste jaar iets te veel gebruikt maar blijft heerlijk
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@Amfitamientje Power
Wat bedoel je met 'pep eten'? Das al de tweede keer dat je het daar over hebt.

Als je het hebt over pep over je eten strooien en dan naar binnenwerken zou ik alvast geld opzij gaan leggen voor een kunstgebit in ieder geval...

We doen het niet voor niets in een capsule of een vloeitje als we pep oraal willen gebruiken.

Is de liefde voor pluggen over trouwens?
Klik om te vergroten...

Met opeten bedoel ik dat ik het oraal neem. Meestal in een capsule maar soms strooi ik wat pep op mijn hand en lik het dan op. Ik ben nu 41 jaar, gebruik al 20 jaar pep en ik heb al mijn tanden nog.

Pluggen doe ik niet meer maar dat laat ik doen. Ik krijg dan een verrassingsdosis toegediend. Leuk spelletje. Hahahaha.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beide uppers en downers vind ik chill. Uppers vooral, mdma, 3mmc en pep. Downers alcohol en benzos
R
RalouLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelica. No doubt about it.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."