Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@acht.zes Daâs idd het beste advies."
"Okay, thx voor de info @Roze olifant"
"De Dunne zei: Haa, ja ik was door ts via pb benaderd. Nog niet met dĂ© vraag maar wel: âmag ik je een vraag stellen?â Ik had het nog niet gemeld omdat er (nog) niets tegen de regels was gebeurd. Dan verwijder ik de pb. Klik om te vergroten... Mss was ts een beetje in de war door jouw ondertitel âbadass junkieâ ."
"acht.zes zei: @Parfumflesje Het schijnt nog tegen te vallen ook, die heroine-high. Klik om te vergroten... Kan ik me goed voorstellen. Ik heb in het algemeen geen interesse in downers of opiaten. Da's nu echt iets dat me totaal niet aanspreekt."
"Ik vooral dexamf aan de unief. Ik had het er toevallig vanmiddag nog over met een vriend van me. Hij vertelde me dat hij ooit aan studies aan de hogeschool begonnen was, maar het amper 3 maanden had uitgezongen. De school lag aan de Antwerpse Groenplaats, waar veel cafeetjes zijn . Hij met een paar makkers elke middagpauze richting Groenplaats en dan (half)dronken terug naar de les. Op den duur moest ie niet meer komen natuurlijk ...."
"acht.zes zei: Ik zie trouwens dat er een poll is. Paddo's staat nog op 0,0 ik kan me niet voorstellen dat iemand dat wil doen op school lol. LSD is al wel gekozen, ik mag toch hopen dat het een microdosering betrof lol Klik om te vergroten... Maar wel 2 stemmen voor LSD?"
"Daar moet ik niet lang over nadenken: mân 1e LSD-trip afgelopen weekend. Ik werd door sommigen gewaarschuwd dat ik het, als gebruiker van vooral uppers, zwaar zou krijgen. Maar het tegendeel was waar: de trip was magisch ."
"Eik zei: Klinkt goed @Sofia87 ik ben benieuwd naar je verhalen! Heb je al een trip report geschreven? Klik om te vergroten... Nee, heb nog geen trip report geschreven. Ik twijfel nog om er eentje te posten, aangezien mijn beschouwende kant wel erg persoonlijk is."
"Ik was niet helemaal volledig in m'n 1e post waarom ik m'n 1e LSD-trip spannend vond. Naast het feit dat ik vooral uppers gebruik, en deze toch eerder leiden tot escapisme dan tot confrontatie, had ik vooral schrik om tijdens de trip op de 1 of andere manier herinnerd te worden aan m'n overleden vader. Zijn overlijden kwam totaal onverwacht en ik heb dus geen afscheid van hem kunnen nemen. Het heeft me heel wat moeite gekost om zijn heengaan te verwerken. En ik vreesde dan ook een beetje dat de trip oude wonden zou openen. Dat zou betekend hebben dat mijn verwerkingsproces nog niet beëindigd was. Nu besef ik dat ik m'n vader wel degelijk heb ontmoet tijdens m'n trip, maar ook dat ik hem heb kunnen loslaten. Een opluchting ..."
"Dampiej85 zei: Ik heb wat bruin weten te krijgen. Mij vraag is hoe ik het beste kan gebruiken. Ik wil en ga niet spuiten. Maar is het beter om het via een pijpje te roken of chinezen? En hoeveel kan ik nemen zonder er eerst ziek van te worden zoals ik lees. Of is dat onvermijdelijk? Graag een andwoord. Klik om te vergroten... Om een antwoord te krijgen waar je werkelijk iets aan hebt, zal je iets concretere info moeten geven. Aangezien je het 'bruin' noemt is het H3, veronderstel ik? Of heb je H4? H4 is snuifbaar. H3 is eerder om te roken. Je moet wel perfect weten wat je in huis hebt! En al zeker met een drug zoals heroĂŻne. En zoals de @De Dunne al zei: let op met heroine. Het valt niet recreatief te gebruiken zoals bv. coke."