Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruiken jullie het liefst?

Welke drugs gebruiken jullie het liefst?

86 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Coke. Al viel LSD onlangs ook prima in de smaak :).
c
chetubetcha911Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Coca zonder twijfel, mdma ook wel eens in de zoveel tijd.:moneytongue:
P
PompenLid
01-01-2024, 00:00
#3
Speed
C
Chr0nicLid
01-01-2024, 00:00
#4
GHB, Keta, Wiet.
DMT, Paddo's
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het lijstje mist GhB
Maar keta is ook leuk
Mdma ook eigenlijk
Lsd is gewoon geweldig
Een jointje op zijn tijd natuurlijk
Lekkere glas rode wijn
Fles wiskey met een pakje coke erbij..

Sorry ik kan niet kiezen ik vind alles lekker!
B
BasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pep
A
Amfitamientje PowerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik geloof pep denk ik. Daarna alcohol en daarna 2cb. Zo nu en dan een diazepine wil ook nog wel. Geen wiet of hash.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Favorieten
1) oxy (helaas niet meer)
2) keta
3) alcohol (single malt of bier)
4) diazepam (lage dosering)
5) coke (op uitgekeken)

Afkeer tegen
1) wiet en tabak
2) speed
3) xtc

Voor heel af en toe
1) LSD
2) 3-MEO-PCP
3) 2-CB

In huis en op de to do list
1) 4-HO-MET
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#10
Favoriet: 1: paddo
de rest: mdma, ketamine, 2cb, lsd

welke ik niet doe: cannabis, heavy psychedelics zoals dmt en salvia of hoge doseringen lsd of paddo
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#11
None of the above
R
RokertjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
None of the above
Klik om te vergroten...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Van die drie prefereer ik een paar lijnen speed. Ook niet meer dan dat. Vroeger wilde ik nog wel eens een gram op een weekend wegsnuiven, maar dat is me nu veels te veel geworden.

Maar als ik gewoon vrij mag kiezen, dan kies ik psychedelica. Geen katers, altijd groei voor mezelf en prachtige nieuwe werelden ontdekken.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Angramar Temenos zei:
Psychadelica kan ik toch veel beter hebben :hearteyes:
Klik om te vergroten...

http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=16902

sorry Angramar, die grap moest ik even maken :grin:

peace
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
xtc :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
LSD
Maar van die 3 xtc :)
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#17
geef mij maar de goeie oude yayo(coke dus)
ja die heeft mij in het verleden toch het meeste plezier geboden!!! :grin:
:P
G
GODdamnLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ivoos zei:
LSD
Maar van die 3 xtc :)
Klik om te vergroten...
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#19
Tegenwoordig ben ik niet meer zo te spreken over uppers, en over vroeger is het moeilijk te zeggen. In het begin (13, 14, 15 jaar) slikte ik pillen met 13 in een dozein en begin dit jaar ben ik gekapt met coke na 8 maanden wekelijks/bijna dagelijks gebruik. Pep ben ik nooit écht over te spreken geweest.

Mijn everlasting onbetwistbare nummer 1 (is het ook áltijd geweest) is WIET, er gaat niets boven een lekker jointje als je het mij vraagt :stoned:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#20
MDMA :hearteyes: , Ik heb Coke en speed niet geprobeerd maar ik weet wel dat ik er geen beter persoon op word. Dus probeer ik het ook maar niet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."