Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Eik zei: Mee eens. Maar je reageert nu wel op een reactie uit 2010 Klik om te vergroten... Bij google search sprong deze topic 2x bovenaan bij verschillende onderzoeken die ik deed dus het is prima dat mensen hier zich nu even over uitspreken denk ik dan maar."
"1 Diazepam 10 mg rode wijn en slapen! Gabapentine erbij! Klaar 14 uur onder de dekens."
"alfamale123 zei: snotneus Klik om te vergroten... Snotneus? Klinkt als een volwassen reactie.. Zifôt zei: Gebruik het niet als slaapmiddel tenzij je een zombie wilt worden Klik om te vergroten... Doe ik wel 400mg 3 dagen achter elkaar en ik heb een week rust kom helemaal tot mijzelf. Doe dit ook maar 1x in de 2 jaar ofzo"
"Als antwoord op je vraag. Nee dat is niet normaal dat je heel snel meer pakt. Nergens voor nodig, werkt het niet goed genoeg bij jou misschien iets anders proberen. Maar meer meer meer... Dan krijg je zulke klachten."
"Nee hoor prima topic iedereen besteld van alles op internet en denken allemaal dat ze de beste spullen hebben. Maar de helft is nep op synthetisch. Het is gewoon beter om een goede dealer te hebben die je kan aanspreken als er iets niet goed was Prima topic laat mensen dit maar lezen!"
"Hoi ben er ook pas mee begonnen en dit is de informatie die ik er over heb. Als benzodiazepinen langdurig gebruikt worden (meer dan drie maanden), werken ze verslavend. U heeft dan steeds meer benzodiazepinen nodig om rustig te blijven. Als u probeert te stoppen, levert dit klachten op. Deze klachten worden ontwenningsklachten genoemd. Door deze klachten beginnen de meeste mensen weer met het gebruik. Naast de verslavende werking zijn er aan het gebruik van benzodiazepinen nog andere nadelen verbonden: Het opslaan van gegevens in het geheugen gaat minder goed, dat wil zeggen, u herinnert zich niet meer alles wat er gebeurt als u de medicatie heeft ingenomen. Uw bewegingen verlopen minder gecoördineerd en worden onzeker. Uw reactiesnelheid neemt af. Dit kan bijvoorbeeld in het verkeer of in bepaalde werksituaties levensgevaarlijk zijn. U heeft meer kans om te vallen omdat u duizelig bent en mogelijk evenwichtsstoornissen heeft. Hierdoor is uw risico op botbreuken groter. U wordt onder invloed van de medicatie onverschilliger, u heeft het gevoel dat dingen langs u heen gaan. U durft de deur niet meer uit zonder medicatie. U wordt angstig en onzeker als u geen voorraad meer heeft. Als u met uw medicatie gestopt bent, voelt u zich helderder en kunt u zich beter concentreren. U bent beter in staat om met problemen om te gaan en u zult het gevoel hebben dat u meer controle heeft over wat er in uw omgeving gebeurt."
"Moiikbenkevin zei: wat zouden jullie doen als jullie mij waren? zo laten? of meer vast benzos gaan slikken zodat ik tog nog nachtrust krijg en minder angst heb? Klik om te vergroten... Vind het erg jong dat ze jou aan de benzo's hebben gezet. Ken ook niet het hele verhaal maar ben daar erg op tegen. Een puber moet zich nog ontwikkelen en zulke medicijnen verstoren de groei. Maar dat is nu verleden tijd. Toch zou ik proberen zo min mogelijk benzo's te slikken. Rook een keer een wiet jointje kijk hoe dat bevalt. Drink een wijntje of biertje maar probeer niet terug te vallen dat je elke dag benzo's moet nemen. Hoe ouder je word hoe erger het word. Misschien moet je er even doorheen! Want je noemt me een paar dingen dat je gebruikt dat hoog gedosseerd is. Mijn mening is dat je beter meerdere soorten drugs af en toe kan gebruiken dan elke dag de zelfde soort. Dat klinkt misschien raar maar misschien een beetje experimenteren met verschillende dingen dan alleen benzo's."
"acht.zes zei: drugs adviseren aan iemand met een angststoornis, goed bezig @Rebell Klik om te vergroten... Zeker weten b.v. Ketamine kan een hoop oplossen. Meer dan een benzo. Zulke dingen ontstaan vaak ook als je op jonge leeftijd vol word gegooit met pillen. Dus kijken of andere drugs hem er misschien uit haalt. En wat denk je nou zelf dat hij al niet gesprekken heeft? Daarom komt hij hier vragen. Gewoon wat anders proberen! Farmaceutische drugs is niet altijd het beste en de oplossing voor alles."
"@acht.zes jij stuurt mij berichten en zocht de confrontatie dus ja dan kreeg je hem ook Jointje kan goed helpen met slapen en tegen de angst en rustig worden per persoon verschilt dat. Kan gewoon proberen."
"Ik wil even een hele oude topic bumpen. Omdat dit bij google bovenaan springt. Wat een idiote reacties en respectloos gedrag werd hier vertoond aan iemand die haar zoon is verloren. Voor mensen die dit terug lezen, deze topic staat vol met onzin en onwetendheid! Wil je op de hoogte zijn van GHB gebruik lees dan meer recente posten en vergeet deze topic. Er is meer bekend deze tijd."