Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
64 weergaven
18-5-2026
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#1
kildeer zei:
Toen ik 13 jaar was en op een middag in een 'fout' groepje terecht kwam, werd aan mij een onduidelijke pilletje als zijnde 'speed' verpatst.
Het enige dat ik nog weet is dat ik na inname van een halfje ruim 3 uur lang euforisch rondjes door het park heb gerend, compleet verrast door de stoot energie die ik voelde. Tot op de dag van vandaag weet ik niet of het bullshit was en ik op puber-placebo's heb rondgesprongen, of dat ik écht onder invloed was..
Als dat eerste het geval is, moet ik het bijstellen naar 16, toen ik voor het eerst een verschrikkelijk leuk avondje op paddothee heb doorgebracht. Heeft gelukkig tot in mijn twintiger jaren geduurd voor ik me weer aan de harddrugs waagde. Ben nu 24 : )
Klik om te vergroten...
deze man snapt het!
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb netjes tot mijn 18e gewacht! :)

Eerste keer was XTC op een feest (Q-Base).

Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was :mrgreen:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Marcell` zei:
Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat is meestal rede #1 :P
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Technofanaat zei:
Alle jonge drugsgebruikers even lachen!!!
Klik om te vergroten...
Owwww wat ontzettend volwassen om mensen te neer te halen op leeftijd, klasse joh!



Technofanaat zei:
Ik weet zelf toch hoe ik was toen ik 16 was...
Als ik toen XTC had gedaan had ik ZEKER WETEN nooit gestaan waar ik nu sta.
Klik om te vergroten...

Dat jij zo was betekend nog niet dat elke 16 jarige een debiel hoeft te zijn.
Ik heb MDMA gedaan toen ik net 17 was en had er eerst voldoende info over op gezocht om het zo veilig mogelijk te doen en vervolgens ook met verstand gebruikt en dus niet misbruikt. Toegegeven ik heb me 2x laten meeslepen en toen wegens omstandigheden vaker gedaan dan gepland , maar nog steeds niet schrikbarend veel. En ik weet ook zeker dat ik diezelfde fout op deze leeftijd ook had gemaakt en over 5 jaar nog.

Technofanaat zei:
Ik was me niet echt bewust van mezelf en was niet aan XTC toe. En nu denken alle 16 jarige hier:
"nou ik echt wel". Ik snap de gedachte, ik dacht er hetzelfde over. Geloof mij of niet, het maakt je leven mooier door te wachten.
Klik om te vergroten...
ow ja, makkelijk antwoord , zul je zeker ook op mijn reactie gebruiken ?
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#5
Chris Pontius zei:
Owwww wat ontzettend volwassen om mensen te neer te halen op leeftijd, klasse joh!
Klik om te vergroten...
Je vat het anders op dan bedoelt, vrede

Chris Pontius zei:
Dat jij zo was betekend nog niet dat elke 16 jarige een debiel hoeft te zijn.
Klik om te vergroten...
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)

Chris Pontius zei:
ow ja, makkelijk antwoord , zul je zeker ook op mijn reactie gebruiken ?
Klik om te vergroten...
Je voel je wel erg aangesproken heh? Zie niet echt een rede om zo aanvallend te doen.
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Lauu zei:
Marcell` zei:
Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat is meestal rede #1 :P
Klik om te vergroten...

En zodra dat deurtje open is... :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Marcell` zei:
Lauu zei:
Marcell` zei:
Was al naar een stuk of 5 grote feesten geweest, waarbij ik de enige nuchtere was. Wilde stiekem toch wel even kijken hoe het was :mrgreen:
Klik om te vergroten...

dat is meestal rede #1 :P
Klik om te vergroten...

En zodra dat deurtje open is... :grin:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: volgens mij heb ik jou in mijn msn lijst :P
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Lauu zei:
:tearsofjoy: volgens mij heb ik jou in mijn msn lijst :P
Klik om te vergroten...
Hahaha, verrek!! :tearsofjoy:
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#9
16: Speed!!
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
echt bizarre leeftijden hier hor, dat is echt niet goed
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Technofanaat zei:
En nu denken alle 16 jarige hier:
"nou ik echt wel". Ik snap de gedachte, ik dacht er hetzelfde over. Geloof mij of niet, het maakt je leven mooier door te wachten.
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
Technofanaat zei:
Je voel je wel erg aangesproken heh? Zie niet echt een rede om zo aanvallend te doen.
Klik om te vergroten...

Natuurlijk voel ik me aangesproken als jij het over "jonge drugsgebruikers" hebt.
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.

Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.

Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.

Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.

Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#13
SchilDpadDo zei:
Technofanaat zei:
Dat beweer ik ook helemaal niet, je bent je dan alleen nog van veel dingen niet bewust waarvan je denkt dat je het wel bent. (Als 16 jarige geloofde IK dat in iedergeval NIET)
Klik om te vergroten...

Vind ik een beetje onzin , ben bijna aan het eind van mijn 16 jaar. Maar bij wat ik gebruikt heb heb ik toch echt eerst mijn research gedaan.
Kijk , een joint steek ik nog wel eens op . Maar dat is eigenlijk de enigste drug die vaker als eens in de maand word gebruikt. En soms zelfs eens in de 2 weken.

Het ligt er denk ik ook aan hoe je je drug wilt zien. Ik heb het gebruikt om toch eens het gevoel te voelen, gewoon nieuwsgierig naar het gevoel. Maar wist absoluut dat er gevaren aanzaten. Daarom ook laten testen , zorgen dat ik zelf in goede staat was, en in een veilige omgeving gebruikt.

Tuurlijk , het coke gebruik is er 1 a 2 keer tussen geschoten , maar hier schrok ik zelf toch zeker wel van. Ik wist direct dat dit niet kon en ermee moest stoppen.

Ok, misschien ben ik nog wel erg jong , maar zolang er verstandig word gebruikt, moet het kunnen. Dat niet iedereen dit kan is daargelaten.

Binnenkort wil ik eens bijv. XTC of LSD proberen. Maar absoluut niet zolang ik nog met vragen zit.
Klik om te vergroten...

Ik doelde niet op het feit dat je je misschien niet bewust ben van de gevaren. Je bewustzijn is nog niet volledig ontwikkeld en daardoor kan je niet met volle besef de beleving beleven. Rond mijn 20ste ofzo ben ik pas helemaal bewust geworden.

Blabla, ik hoop gewoon dat door al die jonge leeftijden hier (waar sommige echt trots op lijken te zijn), er geen mannetjes komen die het daardoor als een verantwoording te zien (ik hoor zeggen; ja ik ken veel meer gasten die rond hun 16e.... blablabla) Je snapt het wel denk ik, hoop dat die zelfde mannetjes dit dan ook lezen en nog even een nachtje slapen erover. Ik zeg dit uit liefde voor de mensheid.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bovendien is het dan langzamerhand de tijd om ergens anders heen te gaan, misschien maken de drugs de dood prettiger? :P
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Arthur King zei:
Bovendien is het dan langzamerhand de tijd om ergens anders heen te gaan, misschien maken de drugs de dood prettiger? :P
Klik om te vergroten...
:rock: trippned aan de hemelpoort staan
t
trekdropLid
01-01-2024, 00:00
#16
18 eerst keer blowen 20 eerste keer xtc en 21 coke paddo's
t
tripkikkerLid
01-01-2024, 00:00
#17
16: speed en mdma

veels te vroeg dus!!!!!!
C
CakeSpaceBELid
01-01-2024, 00:00
#18
(in volgorde)

Cannabis : 16
XTC : 17
Shrooms : 17
GHB : 17
Speed : 17

meeste was experimenteren :tongueout:
Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect :hearteyes:
en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.. :smoke:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
CakeSpaceBE zei:
(in volgorde)

Cannabis : 16
XTC : 17
Shrooms : 17
GHB : 17
Speed : 17

meeste was experimenteren :tongueout:
Ik doe nu alleen maandelijks XTC voor het beste effect :hearteyes:
en 1 of 2 keer per maand een jointje in het weekend.. :smoke:
Klik om te vergroten...

Als je het beste effect van xtc wil krijgen moet je het absoluut niet maandelijks doen hoor. Helaas ligt de frequentie voor gezond gebruik wel wat lager.
j
j-1993Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Cannabis : eerst jointje proberen 11
Speed : 12/13 keer lijntje geprobeert
xtc : 15 ( merkte er weinig van vast slechte pillen)
speed : 16 nu elke weekend meestal 1 a 1,5 per weekend.

en had nog vraag,ik haal nu in het weekend altijd wel een grammetje op maar dit heb ik in 1 avond/nacht ook gelijk weer op.degene waar ik het van koop doet er minstens een week mee
dus hoeveel is normaal per avond/nacht? :flushed:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...7891011...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."