#1
Iedereen is hier minderjarig gestart, ik was 22 en deed voor het eerst MDMA, een halfje genomen en mijzelf nog nooit zo goed gevoeld
Yope.Nope...
Ik wil niet de wijsneus uithangen, maar ben je verslaafd aan Benzos stap dan ALTIJD over naar diazepam voor een afbouwschema. Kortwerkende benzos zoals oxazepam en lorazepam (eigenlijk middenlangwerkend) verhelpen je problemen niet. Diazepam heeft een hele lange halfwaarde tijd en bouwt zelfs op tot soms wel 100 uur.Daarnaast Benzo's: oxazepam, Lorazepam, Diazepam. Ook in zeer hoge dosis (40 mg diazepam over een dag) Kijk uit met Benzo's!! ze werken zeer verslavend en tollerantie bouw je al na een week gebruik op. Als je ze langer dan 3 maanden dagelijks slikt is het zeer, ZEER moeilijk om er van af te komen. Afbouwschemas kunnen soms langer dan een jaar duren en dan nog is het heel erg moeilijk om de laagste dosis te laten vallen. Mensen worden daarvoor vaak speciaal opgevangen in psychiatrische inrichtingen, om af te kicken. 6 a 7 maanden is daarbij geen uitzondering.
Bij mij precies zo! Mijn jongere vriendje heeft een hele apotheek in zijn kluisje en we hebben al zoveel geëxperimenteerd. Is een wereld voor me opengegaan!Oke,ik ben een laatbloeierben altijd anti drugs geweest maar op m'n 59e mijn eerste jointje. Daarna kwam xtc,2cb en onlangs LSD. Tja,ik wil nog wat dingen uitproberen en nog genieten van mooie en leuke dingen. Komt door mijn jongere vriend die bijna alles al heeft uitgeprobeerd. Maar ik hou m'n koppie erbij.....en wat is het geweldig om dit mee te mogen maken
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."