Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"je geen zin meer hebt om meer te pakken"
"op mijn 15de pille pep coke en truffels gehad. en helaas mcpp"
"1. truffels. 1x voelde ik niks 2de en 3de keer duurt het me te lang. 2. speed. goeie ervaringen mee gehad maar 5 dagen wakker blijven niks eten veel bier is erg ongezond 3. xtc 3 van de 15x ofzo rotzooi gehad waar ik dus niks van voelde en dat met hoge verwachtingen. 4. hash. is alleen lekker maar merk je niet gek veel van 5. alchahol sinds ik 16 ben drink ik niet meer omdat het te gevaarlijk is op mijn scootertje."
"fear and loathing in las vegas 7x gezien snap de film nog steeds niet. als je stoned bent hardolf and kunmar white castle of escape from guatanamo bay of how high crank 1 en 2 zijn wel goeie films and je speed hebt gehad."
"alle dealers die ik ken hebben allemaal 9 strepen !!!! ze zweren het op hun ouders dus moet wel waar zijn toch geld boven familie natuurlijk"
"ik doe mijn best zei: wat ik hier niet goed begrijp is,dat bijna iedereen denkt dat de dealer het ook nog een keer zelf versnijdt,..ik loop al best een tijdje mee,maar ken ze echt niet.Een dealer koopt in voor een bepaalde prijs,..zeg 30-gram voor 800-euro,..hij verkoopt -vaak-0.9 voor 50-euro,..de winst is dan al meer als genoeg,..en wie wel troep krijgt,heeft gewoon een fout-inkopende -dealer,..die er waarschijnlijk zelf ook geen verstand van heeft.Brokjes,poeder,het zegt helemaal niks,..Mijn ervaring met dealers is,..hij komt bij je thuis,haalt een grote zak tevoorschijn,waar zeker 20-gram of meer in zit,en dan zijn weegschaal pakt,..en gaat wegen.Het is geen garantie,maar mijn ervaring leert wel dat dat vaak beter is,dan een pakje op straat kopen. Klik om te vergroten... 30 gram 800 euro is wel erg goedkoop denk je niet?"
"sos naar de X is wel een aanrader voor feestjes ?"
"niet de beste combinatie voor mij. 2de keer pep 3 kleine lijntjes gehad laatste om 1 uur ongeveer toen het half 4 was en ik al 7 joints had gerookt had maar nog niet gaar was er nog 1 gerookt, ook van deze voelde ik niks. daarna heb ik half uurtje achter de computer gezeten en opeens kon ik steeds lastiger typen en de muis vast houden. dacht wat is er nu aan de hand. naar een tijdje gestopt met computere maar toen kwam ik erachter dat ik mijn handen en benen nauwelijks kon bewegen, tintelingen door mijn hele lichaam. ik met al mijn kracht en moeite op bed gaan zitten en met mijn pink ( raar maar waar was enige vinger die ik kon bewegen) mijn broek uit gedaan en op bed gelegen. Toen ging ik mezelf gek maken en ik iemand opgebelt die zij dat ik rustig moest blijven en praate rustig waarschijnlijk omdat het half 5 - 5 uur was. en daarna rustig tv gekeken en alles was goed. de laatste tijd als ik pep gehad heb rook ik geen joints meer kan niet tegen die extreem droge mond die 20x zo erg word naar het roken van een joint en zelfs 10 liter water werkt niet want dat pis je toch meteen weer uit."
"siggaretten : lucky strike - marlboro of m4x flavour shag voor joints: Stevige van nelle"
"sommige reacties lijken eerder op dure maanden"