Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
55 weergaven
18-5-2026
S
StabbyLid
01-01-2024, 00:00
#1
18 - speed
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wiet:15
Paddo's: 18
Rest: 19

Keurig gewacht tot ik de volwassen leeftijd bereikt had dus :wink:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#3
17 : c0caïne
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#4
wiet: 15
speed & coke: 16
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#5
LSD: 16, misschien wat te vroeg geweest :rolleyes:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#6
14: xtc
wat me heel erg beviel
S
Sj-oLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alcohol - 16
Wiet - 17
ephedra - 19
mdma / speed - 21
paddo's - 22
2cb - 23
lsd - 25 (wel toepasselijk :wink: )
D
DonvadoLid
01-01-2024, 00:00
#8
18 (4 jaar geleden) was ik toen ik de eerste keer xtc heb geprobeerd! Het was een dubbele mitsu hebben ze mij destijds wijs gemaakt (had er toen helemaal geen verstand van). Achteraf kan dat wel kloppen! Had m om 23u in genomen en om 8u lag ik nog steeds klaar wakker in mijn bed! Wat was dat een briljante avond! Ik voelde me helemaal geweldig! :hearteyes:

Daarna heeft het even geduurt voordat ik nog eens had gebruikt, omdat het voor mij iets TE goed voelde "de eerste keer" en wilde niet wekelijks zoiets gebruiken! Dit is ook de reden lijkt me dat je pas moet proberen met harddrugs als je een jaar of 20 bent, dan ga je er toch iets wijzer in en gebruik je verstandig!

Momenteel gebruik ik op feestjes xtc, dat vind ik gewoon super lekker (als er mdma in zit dan :) ) via de neus zie ik niet zo zitten, maar dat is voor iedereen verschillend!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#9
16, eerste keer paddos, meteen 1,5 portie gedroogde hawaiiaanse op een local festival (10 min lopen van huis, was wel een super eerste trip
lsd 17
pep 17
dex 17
en allemaal vage herbals, zaden en salvia 17
xtc 18
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#10
ben nu 19, heb nog nooit hard-drugs gebruikt, rook wel 3-4 jaar wiet en sinds 2 jaar regelmatig paddo's en truffels.. maar deze zomer is het een keertje tijd voor mdma denk ik..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#11
15:PADDO'S,SPEED,MDMA,COKE
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Seatbelt zei:
15: Special-K, Speed, Pep
Klik om te vergroten...

Speed en pep is hetzelfde. :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#13
15 : Xtc en Pep
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#14
17 paddo´s en coke
18 xtc :) en ghb
en blowen denk ik rond mijn 15e
v
vtrLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste.
In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#16
als je alcohol als harddrugs rekent al rond mn 12e anders pas op mn 18e
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#17
vtr zei:
Wat mij opvalt is dat veel mensen hier al allerlei drugs hebben gedaan rond hun 20ste.
In 1 van de eerste posts schreef ik dat ik eigenlijk sinds een paar maanden terug, en nu enige keren coke heb gedaan. Ligt het nu aan de mensen die op het forum komen of gaan steeds meer mensen op jongere leeftijd eens iets proberen?
Klik om te vergroten...

Ik weet het niet.

Ik dacht nooit na over andere drugs. Alleen xtc. Ik had ook altijd zoiets van ik doe nooit iets anders.
Totdat ik 1x wiet had gerookt. SIndsdien heb ik vaker wiet gerookt en heb ik ook speed gebruikt.
En op de planning staat nu lsd of 2-cb.

Ik vind het eigenlijk wel kut dat ik dit nu ook allemaal wil doen/testen.
Ik had liever gehad dat ik alleen bij de x was gebleven.

Ik schuif in ieder geval alles op de wiet af. :P
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik was 15, toen kreeg ik blauwe dolfijntjes, dat was echt lachen, vergeet het nooit meer.
Met wiet was ik begonnen op mijn 12de geloof ik, waar ik nu mee gestopt ben :beer: !!
En de rest van mijn lijstje heb ik allemaal leren gebruiken toen ik 16 werd.
Nu ben ik 20, gebruik lang niet zo veel meer als toen, sta er nog steeds van te kijken dat mijn ouders nooit iets hadden gemerkt.
K
KalinkaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hangt af wat je harddrugs noemt.

Begon op men 10 al met Jointjes en alcohol.

Een jaar daarna af en toe LSD.

En op men 12 a 13 begon ik jammer genoeg met heroïne :( (een grote fout in men leve)
Maar ben nu wel min of meer clean daarvan :grin: (al heb ik af en toe men herval momente nog)

(en af een toe een Jointje of een LSD trip welkom :wink: )
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#20
15, Speed en XTC

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."