Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb wel als ik in t weekend xtc heb gebruikt dat ik in de loop van de week een spontane klapperkaak kan krijgen, niet zo hevig en kan het wel onderdrukken, maar duidelijk wel aanwezig.. is toch heel anders dan wat hierboven beschreven word.. en wat mij meer lijkt op een smoesje om vaag te doen of een slap excuus dat ze geen drugs op hebben terwijl ze knetterwaus zijn :P"
"Laten we er hier dan ook maar 1 openen , hoeveel pillen heb je op in 2009? ik: 4,5 geloof ik! Best netjes toch.."
"eM De Ma Aa zei: Want iedereen begrijpt elkaar ook al kraam je dikke onzin uit Klik om te vergroten... geniaal altijd dit"
"SperSIZEboon zei: ik vind een groot feest met oud en nieuw niet echt boeiend, wij doen gewoon thuisfeestje waar wat vrienden van me een plaatje draaien.. waarschijnlijk aan de 2cb en xtc Klik om te vergroten... +1 hier ook beide"
"Smulpaapje zei: ik heb een positieve kijk op de wereld ik voel mij gelukkig en ik wil gewoon eens iets visueel een echt bizare dag hebben om nooit te vergeten ik wil lsd op mij 17de verjaardag! ik heb nog nooit iets anders gedaan dan weed en hasj. en ik wil ook niets anders xtc,coke en al die andere troep moe ik niet hebben en verdovende midellen ook niet!! Klik om te vergroten... En dit schreef hij 26 oktober in een lsd-topic. Snelle verandering van mening. Misschien is hij morgen het idee van xtc ook wel weer vergeten Klik om te vergroten..."
"laatste keer over hele nacht 3 halve pilletjes, waus dat ik was gewaust joh"
"ik zou het ook niet doen. nu ong jaar geleden is er een bekende van mij overleden nadat hij een pilletje ahd geslikt en slechts 1 biertje had gedronken(is wel heel extreem maar wel real life). risico is er."
"was te verwachten en oscar waarom slaap je niet??"
"19-02-2010 | 08:08: Wie een vervelend leven leidt loopt twee keer meer kans om jong te sterven. Zo hebben individuen die tijdens hun leven klagen over een hoog niveau van verveling twee keer meer kans om te sterven aan een hartaandoening dan de bezige bijen. Het zijn wetenschappers bij de University College London, een college binnen de universiteit van Londen, die ontdekten dat een mens zich dus wel degelijk letterlijk dood kan vervelen. Voor hun studie hielden de onderzoekers 25 jaar lang meer dan 7.500 ambtenaren bedienden in de gaten. 40 procent van diegenen die zich vervelen loopt een grote kans om het einde van de studie niet meer te halen. Dat komt volgens de wetenschappers omdat mensen die zich vervelen er meestal een ongezonde levenswijze op nahouden. En roken en drinken kan de levensverwachting inkorten. Bij het Department of Epidemiology and Public Health van de University College London bestudeerden experts de antwoorden van circa 7.500 bedienden in de leeftijdscategorie 35-55 jaar. Uit het oorspronkelijke onderzoek bleek dat 1 op 10 zich de laatste maand verveelde, waaronder meer dan dubbel zoveel vrouwen als mannen. Jongeren en mensen met een ondergeschikte baan bleken het meeste vatbaar voor verveling. (Jong geleerd is oud gedaan) Volgens Martin Shipley, co-auteur van de studie, zijn er genoeg duidelijke bewijzen om hartziekten te koppelen aan verveling. Hij raadt mensen met een saaie baan aan hun vrije tijd voldoende te vullen met zaken die hun interesseren en bezighouden om zo de verveling binnen de perken te houden, in plaats van hun vrije tijd te vullen met roken en drinken. Een andere oplossing zou ook nog het veranderen van denkwereld zijn. Volgens Graham Price, een psycholoog, - hij kan het dus weten - moeten ze hun geleuter van egocentrische klaagzangen vervangen door eenvoudige vragen als: "Wat zou ik kunnen doen voor mijn familie, mijn vrienden, mijn collega’s en… mijn baas." Bron: grenswetenschap"
"bij iemand thuis, in een auto (bestuurder niet te waus graag) of ff buiten, maar moet wel mogelijk zijn om naar binnen te gaan"