Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ken niet veel van dub maar deze is tering hard"
"Is gewoon een bloedvatje dat springt .."
"dutch-lycan zei: so tering die vraag stelde ik in 2007 Klik om te vergroten... had ik ff overgekeken. maar niemand zei overigens dat het dat kon zijn gozer"
"dutch-lycan zei: coke is inderdaad slecht voor je , en jah je kan er misschien dood aan gaan. maar als we daar aan moeten denken kunnen we helemaal niks doen Klik om te vergroten... Als je auto rijdt kan je ook sterven.. Zo is er op alles iets te vinden ik geef je helemaal gelijk laten we gewoon lekker sossen"
"heroesss zei: Isolation zei: of je hebt met speed versneden coke... ik heb nog nooit traanogen gehad van coke snuiven dus dit lijkt me t meest voor de hand liggende... Klik om te vergroten... Als dat het meest voor hand liggende is dan heb ik een vraag; Mensen met adhd die geen ritalin gebruiken,maar echt speed snuiven, voelen die daar dan ook niks van? Dat ze zich ook beter kunnen concentreren? Klik om te vergroten... Idem hier , heb dit alleen van speed."
"Met jointjes enzo al langer als 3 jaar .. maar dat deed ik niet veel en ik zie dat ook niet als "drugs".. Tot over 1jaar op de voetbal.. Na al hele avond lekkere pilsjes gezopen te hebben kreeg ik het aanbod van een oudere vriend een lijntje speed, dat smaakte goed. Al snel wou ik nog een.. die avond jaagde ik direct 1g speed door mijn neus. Tot de dag erna ik een erge afkick had tering dacht ik.. Maar ja hoor ik ging het terug doen en terug.. en zo begon mijn expirimenteren in het drugs milieu"
"Sterk , dit leek mij zeldzaam en amper te vinden in de Benelux. Ik ben aangenaam verrast en denk wel dat het drugs centrum je geen blaasjes wijs maakt."
"Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine."
"alcoholist zei: Bxl zei: Droge mond heb ik wel vaker bij cocaine. Klik om te vergroten... wie niet(de mensen die geen coke usen) Klik om te vergroten... ik citeer: Ik geloof niet dat je van sos die symptomen zoals grote pupillen, droge mond, niet plassen en rare bekken van een paar lijntjes krijgt. Wat jij beschrijft heb ik met speed Klik om te vergroten... daarmee dat ik zei dat ik dat ook wel vaker heb"
"Heb hier effe gebladerd maar niet direct terug gevonden.. Aangezien ik PROBEER af te bouwen met coke te nemen koop ik nu maar 2g per week.. Nu ik heb verschillende dealers nu hier ligt al 4dagen nog een hoopje poeder , nu hier net pakte ik het en dat hoopje stonk enorm. Zo een vieze geur .. als ik het door mijn neus jaag is het wel oké (geen pijn , geen tranende ogen , het gevoel is gewoon Coke!) Iemand een verklaring waarom de coke zo verschrikkelijk stinkt?"