Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
69 weergaven
18-5-2026
k
koffieleutLid
01-01-2024, 00:00
#1
net 17 geworden

cocaine - eerste x - geweldig!
XTC - eerste x - te gek voor woorden mijn lichaam bewoog uit zichzelf hahaha

ook nog wiet hasj gecombineerd - maar dat zijn softdrugs.
P
PlukJeeKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#2
als het een regel is zal ik me er wel aan houden, maarja ik lees regels op fora meestal niet zo snel, omdat dit op meeste fora allemaal een beetje hetzelfde is. maargoed nu OT?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Technofanaat zei:
echt bizarre leeftijden hier hor, dat is echt niet goed
Klik om te vergroten...
Je bedoelt die mensen die pas op hun 18de beginnen? Dat ben ik met je eens.
l
luxaflexLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik was 14 of 15 toen ik voor het eerst paddo's nam..
16 eerste keer XTC
p
pilliemonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
XTC, ik was net 14. en ghb 15
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eerste keer harddrugs was cocaine. Ik was toen 15. (Was achteraf hele slechte sos, en nauwelijks wat van gevoeld)

Eerste keer echt gespaced op harddrugs, was met 17 jaar en dat was op XTC.

Beste ervaring ooit. :hearteyes:
W
White SmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Eerste keer hardrugs op m'n 16e; speed. Het was heerlijk, lekker wakker, actief, sociaal en alles wat er leuk is aan pep :grin:
D
DrugsDealertjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
15
o
overalennergensLid
01-01-2024, 00:00
#9
Voor mij was de eerste keer harddrugs op mijn 21e, Q-dance Presents Promo, met een behoorlijk schep MDMA kristallen. Vergeet het nooooit meer!! :hearteyes:
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#10
14 coke.
Was echter niet zo veel, wel vaker coke gedaan maar was telkens maar een paar puntjes ofzo.
De eerste keer dat ik echt gebruikte waren speed pillen toen was ik 17 volgens mij
B
BeeebLid
01-01-2024, 00:00
#11
25

En das nu ruim 11 jaar geleden :tearsofjoy:

Beeeb
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#12
eerste keer paddos en aya: 15

eerste keer speed, mdma, ket enz op 29
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik begon op mijn 18e met alle drugs eigenlijk. Van 16 tot 18 ging ik ieder weekend naar de discotheek en dronk ik alleen. De avond voor ik 18 werd heb ik voor het eerst een joint gerookt.

We dronken normaal ieder weekend, maar ik had maar een paar euro die avond dus ik vroeg een maat van me die af en toe blowde hoe het is enzo en of hij een joint voor me wou halen omdat ik niet genoeg geld had om drank te halen. Die avond was zo bruut en ik kon de dag erna meteen mijn eigen wiet halen xD.

Daarna zijn we vrij hard gegaan, 3 maanden later deden we ieder weekend xtc. Na een half jaar ongeveer ontdekten we speed.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de, voor het eerst recreatief op mijn 15e, denk ik.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#15
Einstein zei:
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
Klik om te vergroten...

Wijsneus. Je weet heus wel wat er met harddrugs bedoeld wordt.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#16
Inderdaad.
Vooruit, DXM op 17 jarige leeftijd, verder nog nooit harddrugs op (alcohol dus niet meegerekend) en dat vind ik niet zo erg.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
tomz0r zei:
Einstein zei:
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
Klik om te vergroten...

Wijsneus. Je weet heus wel wat er met harddrugs bedoeld wordt.
Klik om te vergroten...

Precies. +1

OT: Eerste keer harddrugs(cocaine, nouja meer waspoeder achteraf) toen ik 15 jaar was.

Eeerste effect van harddrugs (XTC :hearteyes: ) 17 jaar.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eerste keer pep, coke MDMA (XTC) en ketamine op mijn 28e ofzo..

Daarvoor jarenlang enkel roken en alcohol

Vanaf mijn 25 wel heel veel Efedrine genoven.. godenspul! goedkoop en makkelijk aan te komen :) voor mij dan..
wiet moet ik niet veel van hebben, als klein menneke van 16 wel gedaan, maar ik val er van in slaap
Ik vind het wel heerlijk om te roken, maar dan wel in combinatie met pep of coke, want dan blijf ik tenminste wakker...
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
19
MDMA (pilletje)

Trots dat ik pas nu mij eraan waag :rock:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#20
als multigas meetelt 13 denk ik
14 : poppers ( en relatine snuive dan) en vanaf dan daily beginne smoke
op m'n 15 begonne met;
LSD,xtc

En dan op 16:
speed
coke
2c-b
paddos
mephedrone
mdma kristallen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...89101112...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."