Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mattskovic zei: krijgen er nog mensen honger van dit topic ? ik wil graag die hawaiaanse proberen , die columbiaanse en als laatste die truffels voor op school ofzo ( wel eerst thuis proberen om te kijken hoe ik reageer ) Klik om te vergroten... yep kijg e helemaal sin in school ? neem het van mij aan NIET doen"
"heb jij al ooit een bad trip gehad ? en wat voelde en ervaarde je dan .. ik heb al vaak paddo's gedaan .. ze zijn mijn favorite drug .. ik dacht dat ik nooit een bad trip zou krijgen maar heb het dus een aantal maande gelede gehad, ik had het gevoel dat ik dood was , en dat ik in een eeuwige nachtmerrie was beland .. ik dacht dat wat ik ervaarde dood zijn was , en alles rond me heen was percies goed getekend, het was redelijk eng .. maar he me wel kunnen redde .. jullie ervaringen ?"
"{ "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"nee hoor de hevigste effecten sijn de eeste 2 uur , daarna bouwt het bij mij al af dus in totaal 4 uur (meestal 3) trippe"
"wnr hebben jullie onvergetenlijke ervaringen met paddo gehad ? en wat hadden jullie toen gedaan/gebruikt/gecombineerd etc ?"
"flashkop zei: Als je bedoelt met zien aan ogen enzo, niet lang, als je bedoeld bijverschijnselen(daaraan merken men ouders of ik gepaft heb of niet) zoals gruwelijke paddo-vreetkick, dan mag je uitgaan van't 4e tot 10 uur Ja, en daarvoor zullen ze alles heel duidelijk zien, met die gekke bekke enzo onder paddo's. Klik om te vergroten... IDD en je puppile zijn echt mega groot en de lachkicks die je kijgt veel plezier allesinds"
"meestal doe ik het om de 2 weken.."
"omdat ik van belgie ben .. en altijd mijn paddo's in maastricht ga hale .. vraag ik mij af als ze hier illegaal zijn .. drogen paddo zijn verboden maar zijn verse paddo illegaal in belgie ? .. dat vraag ik mij dus af .."
"ja .. weet iemand waar ze nog te verkrijgen zijn IN maastricht (een smartshop uiteraard )"
"Eerste keer acedicone (thebaconHC) het begon met 2 pilletjes van ieder 5mg te slikken & nog 1 te crushe en snuiven toen nog een ander half pil bij geslikt + halve gesnoven . Net 2 gecrushed en gesnoven. 30mg in totaal"