#1
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de, voor het eerst recreatief op mijn 15e, denk ik.
Einstein zei:Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
tomz0r zei:Einstein zei:Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
Wijsneus. Je weet heus wel wat er met harddrugs bedoeld wordt.

Als dit meetelt was ik 11 :$bier zei:14, nicotine

HTID zei:18, XTC
funky_skunk_junky zei:18, mdma![]()
Ik ben het er mee eens dat het 21+ moet zijn, lekker hypocriet maar toch. Nu wel bijna 18 maar de keuze al eerder gemaakt. Wel weten we wat we doen. Doen veel research en houden ons aan de "regels".Hoi grote vriend van mij!
Sterker nog, ik bN eigenlijk van mening dat je pas op je 21e moet gaan experimenteren.
Ik heb hier meerdere wetenschappelijke reden voor. Tenminste 18 jaar zou ik persoonlijk zeggen, de wetenschap terzijde.
Wat dan?
Ik wacht weer met grote spanning op je mening die haaks op de mijne staat!
Waarom zou je eerder beginnen? Je bent dan nog een kind?
Je hersenen zijn nog niet volgroeid zonder in details te treden.
En bovendien, zoals ik al zei, je hebt nog een heel leven voor je waarom zou je dat op het spel zetten door als KIND al te gaan experimenteren met drugs?
Met alle risico’s van dien, die onomkeerbaar zijn he, laten we dat niet vergeten!
Ik ben het er mee eens dat het 21+ moet zijn, lekker hypocriet maar toch. Nu wel bijna 18 maar de keuze al eerder gemaakt. Wel weten we wat we doen. Doen veel research en houden ons aan de "regels".
15 ketamine en xtc. Achteraf wel spijt dat ik zo vroeg ben begonnen. Op mijn 16e heb ik een tijd gehad dat ik standaard zaterdagavond keta of sos gebruikte. Natuurlijk niet goedHoe oud was je toen je voor het eerst harddrugs gebruikte? Wat had je gebruikt? Hoe was dat? Enz.
ben benieuwd naar je verhaal.
![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."