Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
68 weergaven
18-5-2026
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de, voor het eerst recreatief op mijn 15e, denk ik.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Einstein zei:
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
Klik om te vergroten...

Wijsneus. Je weet heus wel wat er met harddrugs bedoeld wordt.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#3
Inderdaad.
Vooruit, DXM op 17 jarige leeftijd, verder nog nooit harddrugs op (alcohol dus niet meegerekend) en dat vind ik niet zo erg.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#4
tomz0r zei:
Einstein zei:
Eerste keer harddrugs was alcohol sinds mijn ?de
Klik om te vergroten...

Wijsneus. Je weet heus wel wat er met harddrugs bedoeld wordt.
Klik om te vergroten...

Precies. +1

OT: Eerste keer harddrugs(cocaine, nouja meer waspoeder achteraf) toen ik 15 jaar was.

Eeerste effect van harddrugs (XTC :hearteyes: ) 17 jaar.
P
PeertjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerste keer pep, coke MDMA (XTC) en ketamine op mijn 28e ofzo..

Daarvoor jarenlang enkel roken en alcohol

Vanaf mijn 25 wel heel veel Efedrine genoven.. godenspul! goedkoop en makkelijk aan te komen :) voor mij dan..
wiet moet ik niet veel van hebben, als klein menneke van 16 wel gedaan, maar ik val er van in slaap
Ik vind het wel heerlijk om te roken, maar dan wel in combinatie met pep of coke, want dan blijf ik tenminste wakker...
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
19
MDMA (pilletje)

Trots dat ik pas nu mij eraan waag :rock:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
als multigas meetelt 13 denk ik
14 : poppers ( en relatine snuive dan) en vanaf dan daily beginne smoke
op m'n 15 begonne met;
LSD,xtc

En dan op 16:
speed
coke
2c-b
paddos
mephedrone
mdma kristallen
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#8
13, alcohol :wink:
b
bierLid
01-01-2024, 00:00
#9
14, nicotine, nootmuskaat
15, weed, hasj, dxm
16, oxazepam, xanaxx, speed, opium, ritalin, codeïne.
N
NoarxLid
01-01-2024, 00:00
#10
bier zei:
14, nicotine
Klik om te vergroten...
Als dit meetelt was ik 11 :$
en als alcohol meetelt (wat volgens mij toch echt een hard drug is) dan was ik 2.. Stiekem het flesje bier van mn oom opgedronken toen hij aan het klussen was :beer:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#11
15e speed, 16e xtc en coke en 17 truffels. ben nu bijna 18, en gebruik nu echt bijna niks meer want het werd me een beetje te gek.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#12
18, mdma :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#13
HTID zei:
18, XTC
Klik om te vergroten...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
funky_skunk_junky zei:
18, mdma :hearteyes:
Klik om te vergroten...

17, MDMA :hearteyes:

OT: 15, Coke (achteraf meer waspoeder of zoiets maar)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#15
14, speed...
s
snoesje81Lid
01-01-2024, 00:00
#16
19 cocaine, vrij laat als ik dit zo lees.
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Meneer Koekepeer zei:
Hoi grote vriend van mij!

Sterker nog, ik bN eigenlijk van mening dat je pas op je 21e moet gaan experimenteren.

Ik heb hier meerdere wetenschappelijke reden voor. Tenminste 18 jaar zou ik persoonlijk zeggen, de wetenschap terzijde.
Wat dan?

Ik wacht weer met grote spanning op je mening die haaks op de mijne staat!

Waarom zou je eerder beginnen? Je bent dan nog een kind?
Je hersenen zijn nog niet volgroeid zonder in details te treden.

En bovendien, zoals ik al zei, je hebt nog een heel leven voor je waarom zou je dat op het spel zetten door als KIND al te gaan experimenteren met drugs?

Met alle risico’s van dien, die onomkeerbaar zijn he, laten we dat niet vergeten!
Klik om te vergroten...
Ik ben het er mee eens dat het 21+ moet zijn, lekker hypocriet maar toch. Nu wel bijna 18 maar de keuze al eerder gemaakt. Wel weten we wat we doen. Doen veel research en houden ons aan de "regels".
U
Undercover BusterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Stonologie zei:
Ik ben het er mee eens dat het 21+ moet zijn, lekker hypocriet maar toch. Nu wel bijna 18 maar de keuze al eerder gemaakt. Wel weten we wat we doen. Doen veel research en houden ons aan de "regels".
Klik om te vergroten...

Ja joh 21 dan zijn bepaalde hersendelen pas volgroeid zonder in details te treden.
Maar ook de leeftijd anzich, met je 21e ben je meer volwassen dan opje 16e.
H
Haarsteeg1Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Gido zei:
Hoe oud was je toen je voor het eerst harddrugs gebruikte? Wat had je gebruikt? Hoe was dat? Enz.
ben benieuwd naar je verhaal.
:stoned: :stoned:
Klik om te vergroten...
15 ketamine en xtc. Achteraf wel spijt dat ik zo vroeg ben begonnen. Op mijn 16e heb ik een tijd gehad dat ik standaard zaterdagavond keta of sos gebruikte. Natuurlijk niet goed
R
RosieLid
01-01-2024, 00:00
#20
14: alcohol
16: wiet
32: xtc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...910111213...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."