Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLeeftijd 1e x harddrugs

Leeftijd 1e x harddrugs

409 antwoorden
65 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
wiet: 14
xtc, coke, speed, mdma, paddo's: 17
LSD: 18
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mwah.. :grin:

Beter vroeg, dan ben je na een tijdje toch uitgekeken op die onzin :P
s
sjelepopiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommige zijn echt jong. :rolleyes:

Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#4
sjelepopi zei:
Sommige zijn echt jong. :rolleyes:

Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?
Klik om te vergroten...
Jawel maar daar is het nu eigenlijk al te laat voor :P

15 deed ik voor het eerst XTC.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#5
sjelepopi zei:
Sommige zijn echt jong. :rolleyes:

Ik vond mij zelf nog jong om op mijn 19e hard drugs te doen. Denken jullie daar niet over na?
Klik om te vergroten...

Tja op je 16 heb je nog geen verantwoordelijkheden en hoef je je nog geen zorgen te maken over werken of studeren.
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik was 14 toen ik voor de eerste keer een witte mitshu pil binnenhad.... damn dit was zaaaalig!!!! Toen kon ik nog met 1 pil slechts de hele nacht genieten!!!

16 denk ik voor de eerste keer speed, coke slechts 2x gedaan, kvind er nix aan.
16, eerste paddo's
17, eerste lsd trip

ben nog steeds op zoek achter ketamine
W
WonderlandLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wiet:15
Paddo's: 18
Rest: 19

Keurig gewacht tot ik de volwassen leeftijd bereikt had dus :wink:
i
iNkzLid
01-01-2024, 00:00
#8
17 : c0caïne
D
DiédrrLid
01-01-2024, 00:00
#9
wiet: 15
speed & coke: 16
k
kippekontLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD: 16, misschien wat te vroeg geweest :rolleyes:
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#11
14: xtc
wat me heel erg beviel
S
Sj-oLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alcohol - 16
Wiet - 17
ephedra - 19
mdma / speed - 21
paddo's - 22
2cb - 23
lsd - 25 (wel toepasselijk :wink: )
D
DonvadoLid
01-01-2024, 00:00
#13
18 (4 jaar geleden) was ik toen ik de eerste keer xtc heb geprobeerd! Het was een dubbele mitsu hebben ze mij destijds wijs gemaakt (had er toen helemaal geen verstand van). Achteraf kan dat wel kloppen! Had m om 23u in genomen en om 8u lag ik nog steeds klaar wakker in mijn bed! Wat was dat een briljante avond! Ik voelde me helemaal geweldig! :hearteyes:

Daarna heeft het even geduurt voordat ik nog eens had gebruikt, omdat het voor mij iets TE goed voelde "de eerste keer" en wilde niet wekelijks zoiets gebruiken! Dit is ook de reden lijkt me dat je pas moet proberen met harddrugs als je een jaar of 20 bent, dan ga je er toch iets wijzer in en gebruik je verstandig!

Momenteel gebruik ik op feestjes xtc, dat vind ik gewoon super lekker (als er mdma in zit dan :) ) via de neus zie ik niet zo zitten, maar dat is voor iedereen verschillend!
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#14
16, eerste keer paddos, meteen 1,5 portie gedroogde hawaiiaanse op een local festival (10 min lopen van huis, was wel een super eerste trip
lsd 17
pep 17
dex 17
en allemaal vage herbals, zaden en salvia 17
xtc 18
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#15
ben nu 19, heb nog nooit hard-drugs gebruikt, rook wel 3-4 jaar wiet en sinds 2 jaar regelmatig paddo's en truffels.. maar deze zomer is het een keertje tijd voor mdma denk ik..
W
WorstenjongenLid
01-01-2024, 00:00
#16
15:PADDO'S,SPEED,MDMA,COKE
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#17
Seatbelt zei:
15: Special-K, Speed, Pep
Klik om te vergroten...

Speed en pep is hetzelfde. :P
M
Mr.VanderkartLid
01-01-2024, 00:00
#18
15 : Xtc en Pep
W
WietpepLid
01-01-2024, 00:00
#19
16 xtc en speed
T
TechnofanaatLid
01-01-2024, 00:00
#20
kildeer zei:
Toen ik 13 jaar was en op een middag in een 'fout' groepje terecht kwam, werd aan mij een onduidelijke pilletje als zijnde 'speed' verpatst.
Het enige dat ik nog weet is dat ik na inname van een halfje ruim 3 uur lang euforisch rondjes door het park heb gerend, compleet verrast door de stoot energie die ik voelde. Tot op de dag van vandaag weet ik niet of het bullshit was en ik op puber-placebo's heb rondgesprongen, of dat ik écht onder invloed was..
Als dat eerste het geval is, moet ik het bijstellen naar 16, toen ik voor het eerst een verschrikkelijk leuk avondje op paddothee heb doorgebracht. Heeft gelukkig tot in mijn twintiger jaren geduurd voor ik me weer aan de harddrugs waagde. Ben nu 24 : )
Klik om te vergroten...
deze man snapt het!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...678910...21
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."