Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"volgens mij is speed wel verslavend, u lichaam heeft het na lange tijd gebruik nodig om speed te nemen . anders heb je geen fut geen energie meer en dat kan heel erg veel tijd en slaap nodig hebben om te recupereren en terug een normaale actieve dag te hebben , ik denk dat vooral daarom speed erg verslavend is , het is weekend je voelt je moe maar wilt uitgaan of bij vrienden gaan of spellekes speelen en je grijpt automatisch terug naar speed . ook na lange tijd gebruik van speed heb je speed nodig om je goed op iets te focussen, zoals spelletjes, leren , je hebt gewoon geen concentratie meer en het kan wel 2maand duren om weer al die hersencelletjes hun concentratie terug te geven zoals het moet , en dat met heel veel slaap slaap slaap en nog eens slaap als je speed slechts in het uitgaansleven gebruikt en bij het thuiskomen niet meer verder te doen maar te proberen slapen denk ik dat dit nog anders ligt en verslaving minder voorkomt das mijn theorie ? WAT DENKEN JULIE ?"
"HALLO, ik vroeg me af of jij me kunt helpen, :P ik heb onlangs 3 gr coke willen kopen , maar de jongen die ons da bezorgd heeft heeft ons be pikt , want in plaats van 3gr witte coke hebben we iets bruin gekregen. ik weet niet wat dit is dus heb ik het niet gebruikt, het ziet er klei bruin uit , als je er van proeft verdooft het je mond en keel. we dachten 1 aan heroine omdat het smelt op zilverpapier (met bricé onder) maar toen we het wouden verkoopen aan iemand die dat regelmatig gebruikt, zij die dat het niet ruikt of smaakt naar heroine.... ik hoop echt dat jij weet wat we hebben gekregen, da diene brol is is uit ons kast is. alvast bedankt!"
"]op mijn 13 men eerste weed OPmen 15 SHIT maar harddrugs ik denk 15 bijna 16 jaar worden , eerst deed ik wat speed in mijn redbul, mijn hard ging te keer , en werd actief, al snel had ik men 1ste lijntje gesnoven.en de smaak lichtjes te pakken. daarna rond 17 jaar...... coke , .....ketaminde , ...enzo. ergens ben ik blij dat ik dit geprobeerd heb , en heb echt suuuper leuke en zotte tijden gehad(mushroom), maar ergens wou ik dat ik er nog nooit van gehoord had omdat je dan niet weet wat je mist en niet weet welk zalig gevoel je soms krijgt ,EN KAN JE ER DUS OOK GEEN GOESTING OP EMME DAN kan het u leven niet veranderen controleren, beinvloeden, of verpesten, en had ik veel goeie vrienden nooit zomaar laten vallen of was het vertrouwen van mijn alerliefste mama toch wel sterker en had ik nooit zo agresief , ambetant en opstandig gedaan tegen haar besluit, ik heb goede tijden gehad en me goed geamuzeerd zou het gevoel in men leven niet willen missen van af en toe eventjes van de wereld te zijn, maar heb heel domme dingen uitgespookt , mensen gekwetst ,en school en werk opgegeven, daar heb ik spijt van ik hoop dat ik niet te veel heb geschreven maar heb men babbel kunnen doen ,thx :P party on [/color]"