Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weggooien. GHB die niet naar rubberen banden smaakt is óf enorm verdunt óf geen GHB. Trouwens die anijsgeur duidt eerder aan naar MDMA."
"FredKroket zei: Helpt helemaal niet. Je verdoezelt de kater met meer middelen. Dag erna zit je op de blaren. Klik om te vergroten... Nouja je slikt toch ook ibuprofen bij hoofdpijn? Nakje speed, keta of ghb kan helpen mits een lage en eenmalige dosis."
"Dirkjan zei: Poison Damage plus 1 Obtained hangover Attacks More poison Obtained additional hangover the results are confusing and player repeats action. Klik om te vergroten... Je zou bijna denken dat we ons op een drugs gerelateerd forum bevinden."
"FredKroket zei: Er zijn genoeg mensen hier die 3-mmc met ghb hebben gecombineerd. Denk @Snuffelaar wel. Zou dezelfde veiligheidsoverwegingen in acht nemen bij 3-cmc. Klik om te vergroten... Heb 3-mmc idd regelmatig gemengd met G . Zelfs die twee + ketamine en ging goed. 3-mmc en 3-cmc zijn cathinones. Daar stopt de vergelijking. Ze lijken niet op elkaar dus kan de risico factor zo ook niet inschatten."
"AmsBoy91 zei: Ook ik heb 4mmc/3mmc erg vaak gecombineerd met G, en gaat helemaal prima. Wat bv gevaarlijk zou zijn is ketamine met G combineren (ondanks dat ik dit net als @Snuffelaar ook wel eens heb gedaan en dat ging gelukkig prima) omdat het allebei downers zijn, dus meer kans op out gaan en in het aller-ergste geval stikken in je eigen kots. Of drugs nemen die allebei de seizure treshold verlagen (bv.... ik kan even alleen medicatie bedenken maar veel wellbutrin slikken als je in een benzo ontwenning zit is onhandig omdat wellbutrin zelf en het hebben van een benzo ontwenning de seizure treshold verlagen). Maar 3of4M met G is m'n favo combi. Ga ik iig héérlijk op. Klik om te vergroten... Ik denk gewoon iets stimulerend in het algemeen, nee? Speed is er ook hemels zweverig bij. Maar daar schuilt inderdaad net het gevaar ook. Het niet goed kunnen inschatten van hoeveel je op hebt en dat de ene dan plots de andere niet meer dempt. 3x bijna knockie gegaan en elke keer met een stim er op."
"Extreem verdunt waarschijnlijk door de momentele droogte op de markt maar misschien wilt je dealer er gewoon voor zorgen dat je gehydrateerd blijft."
"010010 zei: Gister viel ik nog in slaap van 5 ml. Heel appart dit. Heb idd al een bericht eruit gegooid om wat in te slaan. Wat jammer zeg. Klik om te vergroten... Je kan ook in slaap vallen van teveel maar je zou het verschil wel merken ja"
"Van psychonaut wiki: Alcohol - Even in very low doses this combination rapidly leads to memory loss, severe ataxia and unconsciousness. There is a high risk of vomit aspiration while unconscious. GHB kan tot 4u duren met after effects tot nog eens 4u. Hou het gewoon bij 1 van de 2 en probeer GHB desnoods een andere dag. Ze voelen al wat gelijkaardig op lage doseringen dus snap niet waarom je bet risico zou willen nemen. Gewoon GHB zonder alcohol is al leuk genoeg, als niet zelfs leuker 🤩"
"GABA-B Bonanza zei: Met Quetiapine heb ik geen ervaring, maar heb ik geen ervaring mee.. Maar lijkt maar interessant voor 't slapen, tegen de dopamine rebound! Misschien kunnen @Snuffelaar of @Spyro helpen ? Klik om te vergroten... Voor zover ik weet zouden baclofen en diazepam genoeg moeten zijn, en phenibut is een plus. Quetiapine is een antipsychotica dat inderdaad voornamelijk gebruikt wordt als inslaper/doorslaper en stopt dopamine afgifte. Maar ik ben geen specialist in afbouwen van GHB dus durf niet te zeggen of jezelf kunstmatig in slaap laten vallen al dan niet gevaarlijk is bij afkick. Herinner me dacht ik wel dat @Spyro goed kan slapen op phenibut zelf."
"Sniper zei: Heb verschil tussen ghb en gbl, geb wordt van gbl als basis gebruik. Het is beste dat je basis van glb gebruikt, klopt je staat heviger en directer op de man afgaan. Met gbl kan je jou doserinog nazendt behoefte, niet teveel ineens, zorgen waar jij je het beetje doet,dan voeltwaar jij het beste voelt. Met glb, weet je precies de dosis die nodigt hebt. Je weet niet wat ze allemaal erin doe, dus kan je iedere shot anderszijn. Met gbl moet je wel mengen met iets, het is zo een srtraf spul dat je je tanden beginnen afbreken en voor je het weet draag je eengebits prothese. van geb het je soms meer nodig dat je er normaal gebruikt. En het belangste: alsnje Lichaam voelt, stop ermee te pakken. Ikzelf door over de grens te gaan, zonder ziekhuisafgevoerd. Eén keer was het zo erg, dat ik door oog van een gekrope..5 dage in coma gelegen. Maar daar ben ik nu al heel lang en af. Sindsdien ben ik eigenlijk meer een radioactieve gebruiker geworden. Ik kan nu heel duidelijk mijn grenzen stellen en mijn vrienden ook, we houden controle wiewat pakt ren hoeveel. Je vrienden moet kunnen zeggen, ik zou ff stoppen,want bent te ver gaan. De wacht ff. Nadien komen ze je bedanken, dat ze niets heb gegeven. Als ze wat nuchter zijn geworden. Anders was het een OF geweest Klik om te vergroten... Gaat het met je?"