Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"6snot zei: Alle benzos gaan tegen hallucinaties dusss ik weet niet echt als je zeker een benzo slikte. Klik om te vergroten... ik had het ook echt pas na 17 uur na inamen volgensmij 1,5 mg flualpralozam of 2mg zonder tollerantie"
"Madsmoker zei: Oke dan neem ik wel anderhalf ipv een hele de volgende keer bedankt voor de hulp! En wie weet doe ik nog wel een keer een deliriant :P . Klik om te vergroten... ik ben ook echt opzoek naar een deleriant jammer dat ze zo raar gebruikt moeten worden en zo veel risico's in zit sinds ik vanaf xtc zwaar heb gehallucineerd heb wat er zo levens echt uitzag allemaal ben ik er echt benieuwd naar"
"Blauweaap zei: Pep en een nachtje doorhalen en dan die avond ket doet brengt mij ook in een delirium staat. Raad het niet aan though maar ik vind het helemaal geweldig. Klik om te vergroten... ik onthou dit"
"ŠŠ-90 zei: En mocht je ooit een hoge dosis van een deliriant gaan nemen zou ik er zeker voor zorgen dat er vanaf het begin een sitter bij is. Als het effect sterker is dan verwacht kan je compleet de controle kwijt raken over wat je doet en kan je nog wel eens in rare en onwenselijke situaties belanden. Klik om te vergroten... als ik instap neem ik natuurlijk wel baby stapjes met zulk spulā en eindstand denk ik wel dat ik de delirium kan sturen hoe ik hem wil. tog bedankt!!"
"KlaasVaak zei: Dat kan niet, want je vergeet dat je onder invloed bent. Lees je in ieder geval nog even goed is. Klik om te vergroten... volgensmij met dph weet je het welā en ja als ik ooit aan zoiets gebruik zal ik bij het begin wel een tripsitter hebben. voor onverwachte dingen ik moet het gevoel hebben dat je vergeet dat je tript ik kan het me niet voorstellen"
"Vroeger maakte ik er wel een potje van maar, nu neem ik me eerste dosis dan 2 uur na inkicken weer een dosis en daarna nog 1 x en stopt het bij mij"
"Als ik op een festival ben is het laaste wat ik wil onder invloed socialiserenā ook tegen me maten praat ik niet veel ik zit lekker in me zelf"
"ik denk dat jij je glas niet opkrijg als je steeds die chemische smaak door je strot krijg"
"snap ik , ik had het vroeger ook, volgewaused thuis komen en me pa wakker moeten bellen voor me sleutel om 4 uur snachtst terwijl die eigelijk in me broekzat zat hehe, ik slaap meestal bij een vriend na zān feest maar in december ben ik ook pas 8 uur thuis, gewoon zo normaal mogelijk proberen te doen goedemorgen āja was leuk of wat je ook had gedaan / niet geslapen je gaat slapen of wel al geslapen maar gaat verder slapen, maar inplv van beneden blijven en zitten te schaatsen zonder ijs zou ik zo snel mogelijk naar boven gaan"
"donderdag heb ik een fantastische avond gehad met 4-ho met + xtc, in de ochtend toen ik nie kon slapen had ik 1mg flualpralozam genomen.. ff daarna zat ik half te nodden toen werd ik weer actief en vergat ik dat ik de flual al had genomen dus ik nam een halve erbij, geslapen als een blok van 7-6 wat me opviel de volgende dag waren nog steeds best raare visuels, en als de ventilator aan stond hoorde ik muziek van de dag ervoor en best duidelijk ook elk liedje kwam langs.. als ik me ogen goed ope hield in me donkere kamer werde die hallucinaties vrij bizar schaduwe vlogen alle kanten allemaal raare kleuren en patronen in kleur, het leek zelfs een beetje op dmt op het eind, ik zag die tunnels. zo duidelijk met landschap eromheen heuvels gras en die mooie tunnel en ik vloog er doorheen steeds verder en verder die tunnel in hij was prachtig en zo duidelijk , de volgende dag is alles gelukkig weer weg alleen in de ochtend hoorde ik nog een beetje muziek wat er niet was .. komt dit door iets te veel fualpralozam?"