Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zal even de situatie uitleggen.. Phenibut 3 weken gebruikt om in te slapen. Toen besloten om te stoppen denk elke dag rond een gr. Kreeg toen zware hartkloppingen, verder alles oke. Ben toch naar de dokter gegaan omdat de hartkloppingen bleven aanhouden. Doorgestuurd naar cardioloog, 7 dagen een hartmonitor gedragen en nu blijkt dat er heel wat hartritmestoornissen te zien waren. Nu is mijn vraag is dit louter toeval of door de ontwenning van de phenibut? Mijn cardioloog weet ook niet van mijn phenibutgebruik. (durf het niet goed aanhalen) Moet maandag terugkomen omdat ze de hartritmestoornissen verder wil onderzoeken. Maak me beetje zorgen. Buiten die hartkloppingen nergens last van, nuja vaak gespannen gevoel. Vrees dat ik het zwaar verkloot heb, zijn die hartritmestoornissen blijvend, gaan ze weg? Zijn er nog mensen hiermee bekend?"
"Blyatman zei: Mijn grootste vraag is: waarom lieg je tegen een arts? Lekker een arts van zijn werk afhouden omdat je cold turkey van dit product af gaat.. Klik om te vergroten... Ik weet het, heel stom om er over te zwijgen. Maar heb schrik voor de reacties. Maar ik ga het maandag wel aanhalen. Ook nooit verwacht dat mijn hart zo zou reageren na 3 weken gebruik."
"Bij de cardioloog geweest en het op tafel gegooid. Ze was niet bekend met Phenibut maar heeft het opgezocht maar hield geen verband met de hartritmestoornissen. Heb de meest voorkomende ''voorkamerfibrillatie', was te zien op het holteronderzoek. Deden zich vooral s nachts voor. Moet maandag al een elektrofysiologisch onderzoek laten uitvoeren via katheters in de lies. Nu indd afbouwen om de hartkloppingen te verhelpen. Blij dat ik het indd gezegd heb , anderzijds nog steeds de twijfel of het echt niet aan de Phenibut kan liggen. Maar ze hielt vast van niet, dus zal daar maar op verder gaan."
"Spyro zei: Heb je haar wel duidelijk gemaakt dat het afkickverschijnselen zijn na 3 weken? Na 1 keer Phenibut krijg je het niet nee. Klik om te vergroten... Heb haar duidelijk gezegd dat als elke keer ik wil stoppen de hartkloppingen terugkomen. Maar ze heeft via google opgezocht en het zou geen verband hebben met de stoornissen die ik heb. Blijf met een vaag gevoel achter nu."
"Zolpidem Nu inmiddels een jaar ivm tinnitus. Maar ben er nu wel achter dat dit niet de oplossing is. Zat op een tablet 10mg per nacht , afgebouwd naar een half maar stoppen nog niet gelukt helaas ."
"Spyro zei: Hoe lang heb je al last van Tinnitus? Klik om te vergroten... Nu een jaar ongeveer. Geen gehoorschade, mri scan van het hoofd laten maken etc. Maar mijn vermoeden dat het van mijn phenibut gebruik is gekomen word alsmaar groter. Ben afgestapt van al die dingen en hoop dat er een dag komt dat ik opsta zonder piep."
"Hier ook nog steeds last van die vervelende tinnitus, nu een jaar. Alsof een wasmachine op droogzwieren staat. Volgende week eerste afspraak bij een psycholoog. Mentaal kickt het heel zwaar in momenteel. Ik probeer het te accepteren maar ik verlang echt naar die rust in me hoofd (letterlijk) die ik gewoon maar niet vind. Gehoorschade is zo goed als uitgesloten na veel testen. Je wil het accepteren maar anderzijds ook weer niet omdat je nog steeds niet weet waarvan het komt. Daarom nog een kleine hoop dat het ooit nog wel weggaat."
"Spyro zei: Het komt en gaat bij mij... Hier ook sinds de eerste lockdown Tinnitus met meerdere geluiden. Het wisselt bij mij ook enorm hoe ik me erbij voel. Soms zie ik het ook even niet meer zitten en andere dagen heb ik nergens last van... Hoop dat je je Het komt en gaat bij mij... Hier ook sinds de eerste lockdown Tinnitus met meerdere geluiden. Het wisselt bij mij ook enorm hoe ik me erbij voel. Soms zie ik het ook even niet meer zitten en andere dagen heb ik nergens last van... Hoop dat je je snel beter mag voelen. Het is echt vreselijk rot soms. Klik om te vergroten... Hier ook een aantal keer een ander geluid waargenomen, een zoem die door heel het hoofd ging. Thank God dat dat maar een aantal keer was. Lukt het inslapen goed bij jou wanneer je je gewaarword van je tinnitus?"
"Eergisteren het Pfizer vaccin gekregen en vandaag enorm kortademig , pijn op de borst en nauwelijks krachten. Hopelijk morgen weer beter."
"benzzzy zei: Ben gewoon eerlijk over je Phenibut gebruik. De kans dat je hart ritme stoornis door afkick komt is is aannemelijk. En je neemt nu een hoop tijd en geld in beslag dit te laten uitzoeken terwijl je ook niet hellemaal eerlijk bent tegen de doctor. Klik om te vergroten... Dat is het juist, heb haar de capsules en verpakking laten zien, en ze kende het niet eens. Daarom zocht ze het op welke stoffen er in voorkomen etc. Ik zei haar ook duidelijk dat elke keer als ik wilde stoppen of die 7 dagen dat ik gestopt was ik de hartkloppingen kreeg. Maar dan sprak ze over de stoornissen en ze bleef erbij dat k op mijn leeftijd geen risico mag nemen het niet te laten doen. Dus of het is echt indd de afkick, of het is echt toeval dat het net nu ontdekt is. Ik stelde haar ook voor door eerst af te wachten of het door het stoppen van de pheni alles zou stabiliseren maar daar wilde ze niet van weten. Echt klote dat ik mezelf zo in nesten heb gewerkt."