Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Buu zei: Ik had nog zo gezegd volgens mij dat O-DSMT een erg lange duratie heeft waardoor slapen niet gaat lukken. Zelf heb ik dit nooit ervaren met O-DSMT maar met oxyocodon wel. Proberen te slapen wanneer het nog actief in je systeem is doet je inderdaad zwaar doen hallucineren. Je hoort de gekste dingen terwijl je het niet van de realiteit kan onderscheiden. Ik vind het wel leuk eigenlijk. Maar deze ervaring is wel erg apart. Al helemaal op die dosis. CEV's heb ik wel van opiaten gehad. OEV's nooit. Enige manier om daadwerkelijk achter te komen is wat het is, is opnieuw bestellen en hopen op de zelfde batch en vervolgens opsturen naar Energycontrol. Maar of dat je het geld waard is. Klik om te vergroten... Ik vind het echt heerlijk om in de naspace van oxycodon proberen te gaan slapen. Dat lukt niet, maar je komt echt in een soort halfdroom/-slaap. Met visioenachtige dromen. Echt een zeer bijzondere ervaring vind ik dat steeds weer!"
"Kittekatty zei: Ik ben voor ! 👏🏼💪🏼 Klik om te vergroten... Ik ook, name and shame!"
"Blyatman zei: Ik heb de vendor nagetrokken, heb al zijn privé gegevens. (Die zeker nooit vrij gegeven gaan worden) maar ik heb de vendor duidelijk laten weten dat hij met dit soort fratsen uithalen de verkeerde gaat treffen. het is dat ik niet een celtransport wil voor dit soort waardeloos figuur, maar het zou het wel waard zijn in algemene termen. Via SMS een stoere vent maar een ouderwets pak slaag met de riem zal hem goed doen hahaha. Klik om te vergroten... Misschien een paar foto's van zijn kinderen naar hem opsturen? Met de groetjes van Blyatman."
"Heel leuk report! Tof dat je deze synergetische combinatie hebt gevonden. Ik moet eerlijk bekennen dat 4-HO-MET hier al een tijdje op de plank ligt, maar dat ik er simpelweg nog niet aan toegekomen ben. Ik heb wel uitgebreide ervaring met paddo's, DMT en de 2C-x'en. Ik denk dat ik 4-HO-MiPT ook maar eens in het winkelmandje plaats, als ik het zo lees!"
"Niel charlito zei: 3mmc Ik begon aan mijn 16de partydrugs nemen op dnb feestjes enzo iedereen weet wel hoe het loopt . Eens xtc , ket , mdma … Toen werd ik voorgesteld aan 3mmc .. wat een wonderpartydrugs vergeleken met andere ‘’ standaard ‘’ partydrugs .. Kan idd verslavend zijn in erge vorm alsje het snuift , en daarmee bedoel ik de drang om bij te nemen zeker als je sosa wat gewend bent .. dan val je zegmaar in die zelfde cyclus van bijnemen om de 20 -30 minuten .. maar eens je weet wat je moet doseren en je kan jezelf beheersen is dit echt top spul . Je kan de setting gewoon perfect controleren . Wilje feesten, dan ga je gewoon kei hard los op de muziek . Maar kan je tegelijkertijd ook gewoon sofa chillings en gewoon dat gevoel van ‘’ wow nu ben ik echt wel goed ‘’ Gewoon weten wanneer je moet stoppen met bijdoseren en genoeg slapen en eten . Dan heb je zelfs geen kater zoals van mdma of speed ofzo. Echt een wonder middel maaaaar je moet jezelf echt kennen en weten wanneer dat beetje net teveel is dat beetje meer dosering die je een 3daags weekend zou aanleiden 😂 eens je die grens vind is het gewoon een top partry drug Grtz Klik om te vergroten... Hulde aan de 3-MMC! Hoezee.. Hoezee.. Hoezee!"
"Dirkjan zei: Ik snap de hype niet helemaal. Het is leuk, maar daar is alles wel mee gezegd. Gewoon cathinone met een methylgroep, boring, zelfs gewone zuivere speed is beter. Klik om te vergroten... Zuivere speed is de shit, padre."
"Dirkjan zei: Helaas heten dealers altijd bassie de clown Klik om te vergroten... Zoek de dunste man op het feest en vraag zijn contacten!"
"Nickje zei: Vrijdagavond rond 19.30 400mg f-phenibut van betrouwbare vendor, afgewogen (poeder). Anderhalf uur later ca. 50mg bijgenomen. Later op de avond sativa gerookt (Dutch Dragon). Avond was verder top. Iets meer wausheid en euforie dan enkel wiet of enkel Phenibut. Rond 2u gaan slapen, dat ging prima. Rond 14u wakker, overkomt me nooit, zo lang slapen. Nu komt t: níet het uitgeruste gevoel dat zo vaak wordt beschreven na (f-)phenibut, maar nog steeds "dronken", duizelig, misselijk en slaperig. Ook af en toe schokjes/prikkels door m'n lichaam, vooral vingers. Hield de hele dag aan, ook overgeven. Later op de dag nog 2 uur geslapen, hielp maar iets. Nu, na nog eens ca. 7 uur slaap, nog steeds vermoeid, beetje vaag en hoofdpijn. F-phenibut had gisteren al uitgewerkt moeten zijn. Terwijl ik dit schrijf weer aanval duizeligheid, nu lijkt t op lage bloeddruk of bloedsuiker (sinds gisteren niet zo veel meer gegeten). Anyway, ik ben geschrokken van de onverwacht heftige naweeën. Als iemand dit herkent hoor ik 't graag. Klik om te vergroten... Ah joh, komt wel goed met jou. Phenibut is an sich al een Russisch experiment. Hang er nog even een F-atoom aan en je hebt de Tsar Bomba ingeslikt. Je overleeft het wel. Geef het gewoon wat tijd!"
"Wat voor bars bevatten er 3,7 mg alprazolam dan? Waren dit fakies? En zo ja, getest?"
"Heftig tripje, ouwe!"