Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mooi verslag, leuk om te lezen hoe je de liefde voor muziek voelde, klinkt als een geslaagde kennismaking. trippy langkous haha. had je dat tijdens het trippen verzonnen?"
"Dirkjan zei: Dit is echt de slechtste versierpoging die ik ooit hebt gezien. Klik om te vergroten... +1 😏"
"leuk report over speed mooi geschreven en duidelijk blijf schrijven, ben benieuwd naar andere reports😉 (hangt het bordje al?😋)"
"Echt mooi hoe je die emoties zo duidelijk voelde en omschrijft. Geloof wel dat het zeker kan helpen. Heb je je vriendin(ex) nog ingelicht over deze trip? Of zie je het echt als een stukje afsluiting/verwerking voor jezelf? Mooi rapport, en netjes hoe zoiets "lichts" als 2cb zelf je mooie inzichten kan geven."
"Hugotjuuh zei: Gedaan ik vraag mij af wat je bedoeling was door dit te delen met mij. Klik om te vergroten... Je dosis, ligt (veel) te hoog. Kijk even naar de vuistregel van 1 a 1,5mg per kg lichaamsgewicht. Pas op jezelf, haal alles er maximaal uit met beleid😉"
"ik zou toch zeker Wachten tot je een weegschaal heb. dit is nogal gevaarlijk zoals je zelf gemerkt hebt. Je hebt geen idee hoeveel je nu gebruikt heb, zou je toch wat beter inlezen(psychonaut voor een richtlijn qua dosis bijvoorbeeld) Hopelijk heb je ervan geleerd en heb je een weegschaaltje besteld."
"Drugslife00 zei: Goedenacht.... Ik en mijn vriend hebben al vaker samen alfa-php gerookt... Maar hij kan zijn ogen niet van de glazen pijp afhouden... Hij is er continu mee bezig, goeie bezigheidstherapie zou je zeggen... Weet iemand waarom dit is?.. Klik om te vergroten... Hij vind het een leuk stofje? Wat is precies je vraag nu?🤔"
"ricorieks zei: ben pas begin dit jaar met rcs begonnen ,ban stond daarvoor al geplaned Klik om te vergroten... En dan nu al zulke combinaties maken... Lees jezelf voor de volgende keren een beetje in😉"
"Hugotjuuh zei: 2 x 120 is 240mg + 60mg plus een halfje van minder dan 120 het is niet de volledig veilige dosis maar het valt nog niet onder zorgwekkend Klik om te vergroten... Het feit dat je brein nog in ontwikkeling is, en dat je deze maand al meerdere keren hebt gebruikt maakt het wel zorgwekkend. Nogmaals, pas op jezelf😉"
"Haha, nu zit je noodgedwongen in het donker thuis? Aardig wat lampen gesneuveld, maar alles voor de wetenschap hè😉 Goed om te horen dat het uiteindelijk wel beviel, en dat het toch niet de moeite is om opnieuw te bestellen. Toch een avondje werk aan gehad leuk rapport, leuk omschreven allemaal. Ik zie je al klussen😅"