Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Omdat het ene een gereguleerd medicijn is, en het andere een rc. (Denk ik dan hé) Maar hier heb je wat (ongevraagd) meer leesvoer over ervaringen. O-DSMT O-DSMT (Desmetramadol) is een opioid wat chemisch verwand is aan Tramadol maar volgens het internet toch duidelijk andere effecten geeft. Zijn er mensen op dit forum die ervaring hebben met O-DSMT? Ik zou graag horen over jouw ervaring ermee en (eventueel) een vergelijking met andere opioids... drugsforum.nl"
"Zweevteev zei: Ja, m'n vraag is dus eigenlijk waarom O-DSMT een rc is en niet, zoals tramadol, een medicijn op voorschrift. Klik om te vergroten... Daarvoor moet je de hulplijn van de farma industrie bellen vermoed ikðŸ¤"
"Blij dat ik niet in Rotterdam woon."
"Red pill zei: Blij dat ik geen vrouw ben........... Sommige mensen............. Kan jij ook niks hebben ofwat? Klik om te vergroten... Ik kan veel hebben. Alleen da woord niet in willekeurig gebruik."
"Red pill zei: Er zijn mannen die dierbaren verliezen aan kanker, mensen die serieuze pijn oplopen in dit leven en jij maakt je hier nog druk om wat een ander zegt 😂🤣 Sorry, niet mijn soort...... Klik om te vergroten... Ik maak me nergens druk om. Alleen dat ik blij ben dat ik het niet alle dagen hoef te horen. Maar evengoed ben jij niet mijn soort. 😒"
"Red pill zei: Bedoelde te zeggen dat ik je zwakbegaafd en zielig vind als zulke dingen je raken..... Klik om te vergroten... Blablabla man. Het is niet omdat het u nie raakt dat het niemand raakt. Jij mag dus nooit verdriet hebben, want iemand anders heeft meer verdriet. Jij mag nooit gelukkig zijn, want anderen zijn gelukkiger. Jij mag nooit content zijn met je loon, want anderen verdienen meer. De enige zwak begaafde zielige persoon ben jij. En nu ophoepelen."
"Jointgeweigerd zei: Ik heb nog nooit geblowd, ben 51, maar ben volgens coffeeshops te oud om mee te beginnen. 2 x kreeg ik geen joint mee. Ik wil een keer een joint roken, maar krijg het als enige Nederlander niet voor elkaar. Klik om te vergroten... Betere coffeeshop zoeken. Is dit geen discriminatie btw?"
"CaRRita zei: Toch is het snuiven op zich geen fijn gevoel, daar moet je dan toch ook even bij doorzetten. Klik om te vergroten... Cocaïne is een uitzondering op de regel."
"Hardcore_frk zei: Ik vind bijna alles wel lekker om te snuiven. Van cocaïne tot aan speed en 3-MMC. Eigenlijk is geen pijn mij te gek. Nou ja, het doet ook gewoon geen pijn! Klik om te vergroten... Qua smaak dan. Coke smaakt by far het lekkerste."
"Ze nemen gewoon 3mmc als toonvoorbeeld voor alle rc's. Hoeveel mensen kennen 3meo-pcp bijvorobeeld?"