Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Rivalrie zei: Wat is dit Klik om te vergroten... De griekse dans in griekenland"
"Flower123 zei: Er stond volgensmij eerst ook een liedje bij, of heb ik dat niet goed gezien? Misschien dat je die per ongeluk hebt gewist? Klik om te vergroten... Ja dat van alee hopa lied"
"Flower123 zei: Dan had ik het inderdaad goed gezien, maar die staat er dus niet meer bij... 😅 Klik om te vergroten... Dit is een foto die ik daar maakte.Het lied is de sirtaki"
"Coke Spook zei: Cherrymoon Lokeren Club x Wuustwezel Zillion en Sportpaleis Antwerpen I love Vlaanderen Klik om te vergroten... deze ook?"
"Coke Spook zei: Hahahah aleee is da EddyWally??! Lol Klik om te vergroten... ik hou er niet van was geintje"
"Goud van out,jaren 60,70,80"
"Coke Spook zei: Nee hou je daar nie van?? Hahah is een belgisch icoon toch? Ik ken em alleen van tv Klik om te vergroten... Hij zong ook en had een pretpark in belgie.Reed rond in een roze oldtimer.Aleee jij ben toch een belg"
"🐺PsyTekz zei: Verwar je hem niet met bobejaan schoepen ivm met dat pretpark en bobbejaanland ^^. Klik om te vergroten... o ja jij hebt gelijk"
"Weet wel welk liedje mijn eerste kus"
"hopaaaa"