Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
72 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dreuge zei:
Rabbithole zei:
aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft
Klik om te vergroten...

vreemd dat je zoiets kan zeggen terwijl je altijd zo tegen generalisatie bent en tegen het doen alsof je ergens verstand van hebt.
Klik om te vergroten...

Mij generalisatie verwijten wordt een beetje oud hè. Ben je nog steeds zo butthurt over het verliezen van die discussie? Get over it. :) Ik vind dat EI hier gelijk heeft, en wat nou 'doen alsof ik ergens verstand van heb'? Als ik één en hetzelfde middel meerdere dagen achter elkaar gebruik (en ja, daar heb ik ervaring mee) dan word ik het zat. En ja, ik ken veel mensen die dat gevoel ook hebben, dus vandaar dat ik zeg dat het géén bullshit is wat EI schrijft, wat Deranged wel beweerde.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
dús gaat voor IEDEREEN élke drugs bij dagelijks gebruik vervelen :) :) :)
geen ervaring met heroïne/crack/meth maar het gaat "100%" zeker vervelen :) :) :)

goed bezig :wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
dús gaat voor IEDEREEN élke drugs bij dagelijks gebruik vervelen :) :) :)
geen ervaring met heroïne/crack/meth maar het gaat "100%" zeker vervelen :) :) :)

goed bezig :wave:
Klik om te vergroten...

Hahaha, wat ben jij een sukkeltje zeg. Waar schrijf ik iets over heroïne? Waar zie jij het woord 'altijd' of 'iedereen' staan?
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nicotine Caffeine
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nergens staat heroïne, het gaat namelijk over drugs in het algemeen, waar heroïne dus ook bij hoort. ik zal je voor de duidelijkheid nog een keer quoten:

Rabbithole zei:
aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft
Klik om te vergroten...

vooral belangrijk zijn de woordjes "middelen" en "100%"

ik weet dat je hoog opgeleid en zeer intelligent bent, maar de besten maken fouten

:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dreuge zei:
nergens staat heroïne, het gaat namelijk over drugs in het algemeen, waar heroïne dus ook bij hoort. ik zal je voor de duidelijkheid nog een keer quoten:

Rabbithole zei:
aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft
Klik om te vergroten...

vooral belangrijk zijn de woordjes "middelen" en "100%"

ik weet dat je hoog opgeleid en zeer intelligent bent, maar de besten maken fouten

:wave:
Klik om te vergroten...

Ja, EI heeft 100% gelijk als hij zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen. Hij had daar niet een specifieke soort bij genoemd. En ik heb nooit gezegd dat ik geen fouten maak, nou moet je niet beweren dat ik dat ooit ergens heb gezegd. Ik denk na over wat ik zeg/schrijf, maar ik zal nooit beweren dat er een mens bestaat die nooit fouten maakt. Wie doet er nu uitspraken over iets waar hij niets vanaf weet? Lekker hypocriet. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wtf? Laat maar zitten, valt ook echt geen discussie te voeren. Waar zeg ik dat jij heb gezegd dat je nooit fouten maakt? Je zou het ook als een compliment kunnen zien, dat ik jou tot "de besten" reken. Het zou je sieren als je eens een fout toe gaf.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
Wtf? Laat maar zitten, valt ook echt geen discussie te voeren. Waar zeg ik dat jij heb gezegd dat je nooit fouten maakt? Je zou het ook als een compliment kunnen zien, dat ik jou tot "de besten" reken. Het zou je sieren als je eens een fout toe gaf.
Klik om te vergroten...

Je suggereert toch dat ik denk dat ik nooit fouten maak als je zegt "ik weet dat je hoogopgeleid en intelligent bent, maar zelfs de besten maken fouten"? Nou, dat geef ik toch toe. :) Ik maak zo vaak fouten, iedere dag zelfs. Maar ik blijf bij mijn punt dat ik vind dat EI in deze discussie gelijk heeft.

En omdat ik weet dat hij niet over heroïne sprak nam ik het voor vanzelfsprekend dat hij het over de andere middelen had. Ja, er wordt later in de discussie bijgehaald dat ik doe mijn best het waarschijnlijk over heroïne had, maar ik wist dat EI dat niet bedoelde, en ik vind dus nog steeds dat hij aan het langste eind trok. Ik kan me voorstellen dat als je dit anders interpreteert (dus denkt dat hij alle middelen bedoelt) dat je het hier niet mee eens bent, maar dat blijft toch subjectief. Ik wist waar hij het over had, en vanuit dat oogpunt gaf ik hem gelijk.

Ik zie je probleem niet zo. Ik zie alleen heel veel frustratie omdat ik het vaak niet met je eens ben, en nogmaals zeg ik tegen je dat je het niet zo serieus moet nemen. Mensen zijn het nou eenmaal vaak niet met elkaar eens.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik gebruik speed als koffie, een sleutelpuntje voor ik de deur uitga, en eentje rond 2 a 3 uur. Behalve op dagen dat ik niks hoef uit te voeren, maar speed voor het werk :hearteyes:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dreuge zei:
Wtf? Laat maar zitten,
Klik om te vergroten...

het is al goed
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#11
heroïne/crack gaat "100%" zeker vervelen
Klik om te vergroten...

Ik persoonlijk was er gelukkig snel klaar mee.
Ik ben er ook meer mee gestopt omdat het me gewoon begon te vervelen dan om bv financiële of medische redenen....
Elke dag weer diezelfde klote dealer oppiepen(in die tijd had je nog geen mobieltjes,hahaha),in de regen staan wachten op je dope,dealer opgepakt,nieuwe dealer zoeken,rotzooi kopen,enz enz....pfffffffffff :kots:
En dat dag in dag uit....dat heb ik bijna 3 jaar volgehouden en toen was ik er van de ene op de ander dag gewoon klaar mee,methadon kuur aangevraagd bij het C.A.D.,netjes afgebouwd,de eerste paar maanden wel een paar keer terug gevallen in heroine gebruik,maar alles gaat met vallen en opstaan dus dat ook...
Ik snap of begrijp dus ook niet dat er mensen zijn die al 20 jaar of langer nog verslaafd zijn aan heroine....Het is een lekkere drug maar na een tijdje is het nieuwe daar ook wel vanaf..
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dreuge zei:
Dreuge zei:
Wtf? Laat maar zitten,
Klik om te vergroten...

het is al goed
Klik om te vergroten...

Goed argument.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#13
..................................
Ok omdat je het zo graagt wilt zal ik nog één keer mijn punt proberen duidelijk te maken:
Wie denk jij (en EI) dat je bent om te bepalen dat voor iemand anders dagelijks gebruik gaat vervelen? In mijn ogen (mischien/waarschijnlijk begrijp ik het weer verkeerd) betekend dat dus ook dat dagelijks niet gebruiken gaat vervelen.

Maar zoals ik al zei: voor mij hoeft deze hele discussie niet meer. Je schijnt te denken dat ik dit allemaal veel te serieus neem, maar toch ben jij degene die door gaat als ik aan geef te willen stoppen?
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik snap hoe je gedachtengang is maar jij interpreteert dat stukje tekst gewoon anders dan ik het deed. Maar ok, dan niet joh. :) Ik neem dit niet serieus, ik heb bijvoorbeeld niet dezelfde wanhopige frustratie als jij. Maar ik wil best een rationele discussie met je voeren als dat normaal kan. Als jij begint met 'wtf, laat maar' en 'voor mij hoeft het niet meer' ga ik er ook geen energie in steken. Er is een verschil tussen je laten opnaaien door opmerkingen en gewoon rationeel ingaan op een bewering, dat verschil is alleen nogal moeilijk om uit te leggen blijkbaar.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je doet het weer, anderen verwijten van dingen die je zelf doet. Ik moet een rationele discussie voeren, terwijl jij degene bent die begint met me te beledigen.

Hahaha, wat ben jij een sukkeltje zeg.
Klik om te vergroten...

Kijk, deze hele discussie is natuurlijk nogal onzinnig, weet ik zelf ook wel. Ik probeer je duidelijk te maken dat je vaak overkomt als een wijsneus/betweter. En bespaar je de moeite, ik weet dat ik zelf vaak irritant en hypocriet ben, en ik weet ook dat het je geen reet kan schelen hoe jij overkomt omdat dit toch maar internet is en dat anderen het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
Je doet het weer, anderen verwijten van dingen die je zelf doet. Ik moet een rationele discussie voeren, terwijl jij degene bent die begint met me te beledigen.

Hahaha, wat ben jij een sukkeltje zeg.
Klik om te vergroten...

Kijk, deze hele discussie is natuurlijk nogal onzinnig, weet ik zelf ook wel. Ik probeer je duidelijk te maken dat je vaak overkomt als een wijsneus/betweter. En bespaar je de moeite, ik weet dat ik zelf vaak irritant en hypocriet ben, en ik weet ook dat het je geen reet kan schelen hoe jij overkomt omdat dit toch maar internet is en dat anderen het allemaal niet zo serieus moeten nemen.
Klik om te vergroten...

Het is nogal hypocriet om mij van hypocrisie te beschuldigen terwijl je zelf ook hypocriet bent. :grin: En ja, als mensen mij beledigen beledig ik terug. Fuck being the bigger person, als jij geen rationele discussie voert doe ik dat ook niet. :)

Ik weet dondersgoed dat ik een betweter ben, ik zal de laatste persoon zijn om dat te ontkennen. Jij hoeft echt niet te proberen om mij dat in te laten zien. Dit is een forum en als ik het niet met iemand eens ben of als iemand foutieve informatie geeft dan reageer ik dit op.

Maar ik snap al helemaal niet waarom je daar een discussie over gaat voeren in deze context: ik zeg alleen tegen Deranged dat het geen bullshit is wat EI post, die post was ook alleen tegenover hem gericht.

Als je me dan toch gaat verwijten dat ik een wijsneus ben, doe het dan waar ik dat daadwerkelijk ben. Genoeg andere topics waar ik wel betweterig doe, en waar ik niet alleen een verdedigende opmerking maak tegenover één persoon, lijkt me zo. :)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Het is nogal hypocriet om mij van hypocrisie te beschuldigen terwijl je zelf ook hypocriet bent. :grin: En ja, als mensen mij beledigen beledig ik terug. Fuck being the bigger person, als jij geen rationele discussie voert doe ik dat ook niet. :)

Ik weet dondersgoed dat ik een betweter ben, ik zal de laatste persoon zijn om dat te ontkennen. Jij hoeft echt niet te proberen om mij dat in te laten zien. Dit is een forum en als ik het niet met iemand eens ben of als iemand foutieve informatie geeft dan reageer ik dit op.

Maar ik snap al helemaal niet waarom je daar een discussie over gaat voeren in deze context: ik zeg alleen tegen Deranged dat het geen bullshit is wat EI post, die post was ook alleen tegenover hem gericht.

Als je me dan toch gaat verwijten dat ik een wijsneus ben, doe het dan waar ik dat daadwerkelijk ben. Genoeg andere topics waar ik wel betweterig doe, en waar ik niet alleen een verdedigende opmerking maak tegenover één persoon, lijkt me zo. :)
Klik om te vergroten...

Draai het allemaal maar weer om. Nu begin ik opeens met jou te beledigen :P Ik heb je al lang verteld dat het allemaal al goed is hoor, niks aan de hand. Dingen serieus nemen is niet mijn sterkste punt, eigenlijk nogal een zwakke. Ik ga werken dus ik zou hier niet eens verder op in kunnen gaan, al zou ik willen.

:wave:
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#18
@Johnny Snow

Wel, ik heb geen flauw idee, vorige week was je nog helemaal gestopt met alles en nu dus weer dagelijks tot zo lang dat dan weer duurt.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Koffie, zoveel mogelijk.
Nicotine, zo weinig mogelijk.
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Nicotine..
Cafeïne..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...141516171819
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."