Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke drugs gebruik je dagelijks?

Welke drugs gebruik je dagelijks?

364 antwoorden
75 weergaven
18-5-2026
T
TechneutLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nicotine Caffeine
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
nergens staat heroïne, het gaat namelijk over drugs in het algemeen, waar heroïne dus ook bij hoort. ik zal je voor de duidelijkheid nog een keer quoten:

Rabbithole zei:
aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft
Klik om te vergroten...

vooral belangrijk zijn de woordjes "middelen" en "100%"

ik weet dat je hoog opgeleid en zeer intelligent bent, maar de besten maken fouten

:wave:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dreuge zei:
nergens staat heroïne, het gaat namelijk over drugs in het algemeen, waar heroïne dus ook bij hoort. ik zal je voor de duidelijkheid nog een keer quoten:

Rabbithole zei:
aangezien hij alleen zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen, waar hij 100% gelijk in heeft
Klik om te vergroten...

vooral belangrijk zijn de woordjes "middelen" en "100%"

ik weet dat je hoog opgeleid en zeer intelligent bent, maar de besten maken fouten

:wave:
Klik om te vergroten...

Ja, EI heeft 100% gelijk als hij zegt dat middelen bij dagelijks gebruik gaan vervelen. Hij had daar niet een specifieke soort bij genoemd. En ik heb nooit gezegd dat ik geen fouten maak, nou moet je niet beweren dat ik dat ooit ergens heb gezegd. Ik denk na over wat ik zeg/schrijf, maar ik zal nooit beweren dat er een mens bestaat die nooit fouten maakt. Wie doet er nu uitspraken over iets waar hij niets vanaf weet? Lekker hypocriet. :)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Exceptional Insight zei:
W.F.L. zei:
Hij heeft het niet over speed denk ik, jij wel [etc etc huilie etc]
Klik om te vergroten...
Exceptional Insight zei:
Doe anders gewoon nog wat woorden in mijn mond leggen om je gelijk te halen. Dat is immers je sterkste punt.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...

Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren? Heb je een probleem met mij ofzo?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dagelijks gebruik is niet al te best in de vorm van h-d.
Ik heb de rechten voor dagelijks gebruik,maar die wil je niet en ben ook enorm zwevend met wat te doen.
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#6
koffie en nicotine

En hard drugs gebruik ik alleen als we er zin in hebben en dat is niet wekelijks/maandelijks
Juist door dat je het niet elke week gebruikt blijft het heel speciaal
k
k00kLid
01-01-2024, 00:00
#7
Koffie en nicotine :hearteyes:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#8
Er bestaan trouwens echt wel mensen die dagelijks gebruik (soms jarenlang) van een bepaalde drug niet zat worden.
Dus... waaaaarom heel die discussie terwijl iedereen weet dat mensen verschillen en dus de één iets wel zat wordt en de ander niet.

W.F.L. zei:
Post dan tenminste nog een repliek waarom je weeral zit te zeiken, loser.

Altijd dat gezeik en dan nog niet eens met een antwoord komen waarom je mijn posts in hemelsnaam altijd afdoet als bullshit zonder de moeite te nemen om hier inhoudelijk te reageren?
Klik om te vergroten...

Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Vigilante zei:
Je bent hier al bijna 9 maanden geregistreerd, voorstellen aan E.I. is niet meer nodig toch? :P
Klik om te vergroten...

Just a little reminder, eh. :sunglasses:
h
heroesssLid
01-01-2024, 00:00
#10
redbull (caffeïne dus) en nicotine.
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Wiet
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#12
nicotine en caffeïne
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wiet ... in de vorm van een joint (dus ook nicotine uit de tabak, ik rook wel niet gewoon)
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
dagelijks:
Enkel cafeïne, maar is niet aan te tonen ofzo (van cola te drinken :rolleyes: )

Ik rook niet, dus nicotine komt niet in aanmerking...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Andyy zei:
nu gebruik ik dagelijks:
NICOTINE
en
DEXAMFETAMINE.

en eerder 3 jaar lang elke dag:
THC, maar o god wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben :grin:

en een tijdje gehad dat ik bijna elke dag AMFETAMINE(speed) gebruikte.
Klik om te vergroten...

Oja, want iedere dag dexamfetamine gebruiken is veel minder erg dan iedere dag amfetamine of THC gebruiken. Wat een vooruitgang! (Y)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Volgens Miss Kittin wel ja.. :P Het zal wel om dex van de dokter gaan?

Oom Klaas zei:
kun je dat snuiven?
Klik om te vergroten...

Als je je neus en de rest van je hoofd maar diep genoeg in de speaker stopt kan alles. :sunglasses:
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Liefde.. :hearteyes:
A
AndyyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rabbithole zei:
Andyy zei:
nu gebruik ik dagelijks:
NICOTINE
en
DEXAMFETAMINE.

en eerder 3 jaar lang elke dag:
THC, maar o god wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben :grin:

en een tijdje gehad dat ik bijna elke dag AMFETAMINE(speed) gebruikte.
Klik om te vergroten...

Oja, want iedere dag dexamfetamine gebruiken is veel minder erg dan iedere dag amfetamine of THC gebruiken. Wat een vooruitgang! (Y)
Klik om te vergroten...

vooruitgang op school is wel zeer duidelijk te zien :wink:
heb het niet voor de lol maar voor me concentratie problemen :P
M
MersaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zolpidem

Nu inmiddels een jaar ivm tinnitus. Maar ben er nu wel achter dat dit niet de oplossing is. Zat op een tablet 10mg per nacht , afgebouwd naar een half maar stoppen nog niet gelukt helaas :(.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Exceptional Insight zei:
Liefde als drugs zien vind ik ook wel om te kotsen eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Ach ja daar heeft iedereen zo zijn eigen kijk op he.. Wacht maar jou tijd komt nog wel..

:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1314151617...19
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."