Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

Wat was jouw ziekste/engste/raarste Visual

186 antwoorden
34 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

tomz0r zei:
Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.
Klik om te vergroten...

Die shit wil ik ook :openmouth:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.
Klik om te vergroten...

Die shit wil ik ook :openmouth:
Klik om te vergroten...

Het is niet zo boeiend. Het doet je eigenlijk niks. Achteraf alleen pas.
D
DAnOoNtjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Bad trip op paddo´s twee jaar geleden. naast agressieve bomen die niet blij waren met mijn keuze om bad te gaan (tsja...) en alles in zwart wit dan groen geel en dan weer paars rood. Uiteindelijk zat ik tegenover mijn vriend die ook bad ging thuis en zijn gezicht was een groot insectenhoofd met gigantische ogen, schubben die zijn oogkas uitstaken.... hij zag mij als een soort van bazooka's circus sjamaan, ook heel charmant natuurlijk.

Maar de vetste was toch wel een andere keer paddo's, waar ik het weer goed maakte met de bomen :grin: Ik zat tegen een boom op een veldje en staartde naar de takken boven me. De bladeren voerden een 'kosmische' dans voor me op, draaiend, zacht bewegend. Takken hadden geen diepte meer en ik zag er hersenen en vooral neuronen in, elektrische signalen die door de takken heen trokken en niet stilstonden :hearteyes:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Heeeeheeeee.. Jij bent volgensmij de enigste die dit ook heeft tomzor. Gek hallucineren op al zo'n 200mg.

Raarste: Badtrip op paddo's. Een fiets die schreeuwde en op een neer sprong. Ik voelde de grond trillen. En op mdma, hotel vdvalk als een grote haven zien met een schip erin, terijl het een parkeerplaats was. En 2 jongens die voor ons fietste. Toen ik em wou aanraken knalde hij uit elkaar in allemaal pixels ofzo..

Engste: Mdma. Mijn eigen gezicht tot in de details perfect zien in iemand anders zn gezicht. (heel confronterend op 1ofandere manier). Dezelfde vriend als baby, kikker, spin. Een andere vriend naar hagedis zien veranderen. En zo zijn er nog wel 20andere dingen in die zelfde nacht geweest.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Mijn "gummie-wereld" onder invloed van keta. Alles leek er gebreid en sponzig uit te zien en dit heeft flink wat uren aangehouden ook.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een tip:

Als je LSD gebruikt hebt en je ziet iets merkwaardigs, denk dan dat het aan de LSD ligt.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

MIjn ziektste visuals is alweer 3 jaar terug ofzo. Was de 4e keer mdma ofzo, was dus niks gewend ( tot dan toe altijd 1 gemiddelde pil en dat was genoeg toen voor t lekkere love-gevoel ). Toen ik op een gegeven moment pillen kreeg die ietsjes minder waren en dacht, opzich kan ik wel eens een 2e bijpakken en dat deed, en tien minuten later de 1e toch wel hard er inkikte ( eerst dacht ik van niet ) en best wappie was en vergeten was dat ik al een 2e had genomen en toen dacht ik weer: ik kan best een 2e nemen, en nam mijn 3e dus eigenlijk.

Deze 2 kickte er tegelijk in en ik was helemaal padje af. Weet nog dat ik iets van een hele 'rare' misselijkheid voelde, ik voelde m wel, maar op zon trippy gevoel alsof die misselijkheid alleen maar om me heen zat ofzo, heel trippy dus. Toen kwam ik thuis, lag in bed, en hoorde opeens het geluid van een bei ofzo. Ik draaide me hoofd om en zag een insect vliegen zo groot als mijn hoofd, het vloog de hele tijd precies hetzelfde stuk, van de muur naar de andere muur en terug, op een gegeven moment deed ik het licht aan, en hij was weg, ik deed het licht weer uit want ik vond het best vet. Toen probeerde ik m aan te raken maar ik ging er dwars doorheen.

Het meest 'rare' en ook zeer interessant vind ik het feit dat ik het insect eerst alleen pas hoorde, en toen ook werkelijk zag, heel raar maar vet.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

lespaul zei:
had lsd, en iemand naast me kreeg epelepsie aanval

zag er uit als of hij van binnen uit opgegeten werd. zag bloed alle kanten uitvliegen.

toen kon ik even een flink aantal uren aan me zelf gaan lopen knutselen :confused:
Klik om te vergroten...
Heftige shit. Kan me niet voorstellen hoe ik op dat moment had reageert. :openmouth:
K
KatsujinkenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Tijdens een paddotrip zag ik ooit een dikke kruisspin aan een draadje hangen. In m'n trip was het echter een enorme glimmende metalen robotspin die regenbooglasers in 't rond schoot.

M'n 2 trippartners zagen precies hetzelfde.

In een andere trip liep ik door een gang die was bekleed met schrootjes hout. Terwijl ik door die gang liep veranderden alle knoesten in het hout in ogen die mij volgden.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Ik zie heel vaak ergens gezichten in (als ik vluchtig kijk, maar als ik het dan controleer zie ik wel wat het echt is).. Daar hoef ik niet eens voor te trippen :P
In een paddotrip had ik eens mn schoenen uitgedaan omdat ik in de natuur liep, maar toen ik mn schoenen weer wilde aandoen, bewogen mn veters net alsof het wormen waren. Een strik leggen was dus gewoon niet te doen. Dat was nog wel een leuke visual..

Mn engste was in dezelfde trip toen ik terug was gegaan naar een huis en daar een vlieg op de muur zag zitten. Ik pakte een krant om hem dood te slaan, maar ook al sloeg ik precies op de plek waar hij zat (meerdere keren), dat beest bleef op dezelfde plek zitten zonder dood te gaan :openmouth: Aangezien de andere 2 in de kamer precies hetzelfde zagen, schrokken we wel even. Maar omdat ik wist dat het een visual was draaide ik me gewoon om en ging weer iets anders doen.
Gewoon geen aandacht aan besteden als het te freaky wordt is mijn motto :wink:
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

op paddo's werd ik aangevallen door een gigantisch leger van spinnen en andere beestjes
en ik vond het maar dood eng
verder geloofde ik heilig dat ik nooit meer uit die trip zou komen en raakte ik helemaal in paniek
gelukkig had ik een sitter want ik begon mezelf te wurgen :confused: :rolleyes:
en verder de "normalere" dingen zoals mijn onderkaak die ineens weg was enzo
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

lespaul zei:
aan kigh:

nou ik heb alles bij elkaar geschreeuwd op dat moment. heb ik daarna nog wel een paar maand last van gehad, achtervolgings waan enzo... maar das allemaal weer over.
Klik om te vergroten...
Erg erg heftig. Weetje wat de dosis was?
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ongeveer 300 mics waren hotlips ( rollingstones logo ) die waren getest op 200 mics.
had er ander half gehad dus...
heb na die tijd nog maar 2 keer weer getript op acid.
waarvan ik 1tje ook fout ben gegaan. zoals ik dat toen dacht loste mijn lichaam op in de lsd wereld.
en daarna nog een keer, was niet super relaxt maar ging goed.
das inmiddels anderhalfjaar geleden dat ik voor het laast acid heb gedaan.

binnen kort als het beter weer word ga ik het nog maar weer is proberen... ben er weer klaar voor heb ik het idee.
l
lespaulLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

ik heb voor ik fout ging al aardig wat getript op acid, 2 jaar lang gemiddeld 1 keer in de maand.
ik weet hoe leuk het kan zijn, alleen moet ik mijn hoofd daar weer klaar voor maken.

ik mis het namelijk wel trippen op een feestje. en de gedachte gang die je dan hebt.
het is niet dat ik me zelf opdring richting de lsd. denk er veel over na en heb nu geen negatiefe gevoelens meer naar lsd toe. dus ben er weer klaar voor!

thats why.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Wacky zei:
Een tip:

Als je LSD gebruikt hebt en je ziet iets merkwaardigs, denk dan dat het aan de LSD ligt.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: Dokter Wacky aan het woord

:tearsofjoy:

Angramar Temenos zei:
Bij LSD vind ik het heel makkelijk, ik word er nooit echt wappie of van't paadje af van in m'n hoofd.. Beetje trippy gedachtegang maar visuals vooral die hem het meeste doen.. Wat ik met LSD op ook zie, heb altijd iets van "woow, vette visuals". Terwijl ik als ik wappie ben etc, nogal paranoide ervan kan worden.
Klik om te vergroten...
Nou ineens ben niet echt wappie, terwijl de laatste keer dat ik je zag je zei dat je te vaag was om normaal te doen?

Mijn vaagste en engste visual was nog wel dat ik alleen tripte op paddo's en het erg slecht viel. Ik heb toen lijken uit het plafond zien vallen en oplossen terwijl ze de grond raakten. :(
Op LSD heb ik nooit hele heftige visuals, ooit ga ik nog eens voor een bizarre dosis en een egodood.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

twee jaar geleden was er iemand dood gegaan in de trein( hartstilstand), en vlak voor instappen een joint gehad

De trein stopte.
Mochten we de trein niet uit. en werd iedereen ondervraagd. toen t goed begon te werken, stonden er allemaal politie en een ambulanse met zwaailicht op het perron, dacht ik dat ze voor mij kwamen.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual

Een dansende pinguin die langsliep in mijn kamer.

Mijn kamer die veranderde in de studio van Lingo met die presentatrice en geluidjes en alles erbij. ik had het goede woord geraden en hoorde tuutuutuutuutuutuut :P

Politieagenten op mijn kamer die me kwamen arresteren en ontploften toen ik ze een knuffel wou geven.

Een snor, kort haar en stekels en een zware stem bij een meisje.

Een samurai chinees met een zwaard wat eigenlijk een hoop kleren was. Zijn hoofd werd een vogel en vloog weg.
Allemaal op rond de 200 mg MDMA.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...10
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."